35" - co vse je zapotrebi upravit

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
TomaNovy
malej kecal
Příspěvky: 39
Registrován: 10 dub 2011, 21:49
Kontaktovat uživatele:

35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od TomaNovy »

Vazeni,

planuji koupi novych pneu velikosti 35" a zajimalo by me, co vse je nezbytne na JKU upravit, aby to fungovalo, bylo zive jako doposud, nedrelo a pokud mozno se nic neznicilo. Mam JKU Rubicon 2010, 2.8CRD v automatu na 33'' STT. Dosavadni upravy:
-3.5'' lift od AEV
-vyztuha predni napravy - zesileni C nosniku
-RCV poloosy
-podlozky pod kola

Myslim, ze bych ty 35 na to uz mohl klidne hodit a nic hrozneho by se nemelo stat...
Rezerva by se jeste mohla vejit na origo nosic.

Slysel jsem neco o redukci z 4.10 na 4.80? Nejde to resit treba CHIPtuninkem, nez menit neco v diferencialech?
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od Harley »

Rezerva se určitě nevejde,já jí mám s 33" v nárazníku těsně. A převod musíš měnit mechanicky.Ty nepotřebuješ zvýšit výkon ale změnit zpřevodování alespoň do takovýho poměru,co byl před změnou pneu.
Já měnil na 33" taky převody ze 4.10 na 4.88 a možná příště,dal bych 5,13 aby to trošku mělo zátah. Takhle je to tak těsně akorát.
TomaNovy
malej kecal
Příspěvky: 39
Registrován: 10 dub 2011, 21:49
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od TomaNovy »

Diky Harley za radu.
Dale me napada zmena nastaveni pro vetsi kola. Uz ted na tachometru kdyz jedu 60km/h, tak vidim na radaru 60 (s 33"). S originalnima pneu 31" by to melo byt 60 tachometr, ~55 radar. S 35" uvidim na tachometru 60 a na radaru tak 65. Stejne tak spotreba bude dle pocitace vyssi ...
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od Harley »

To už se upravuje softwérově. Nejlepší je si pořídit ProCal module. Nejen že s ním upravíš hodnoty tachometru ale má i řadu dalších praktickejch funkcí.Je skoro povinost ho mít u JK v přihrádce. Je tady o něm někde téma,pročti si to.
Proměřování tachometru není jen pro objektivní posouzení rychlosti a spotřeby ale má to vliv i na řazení automatu.
TomaNovy
malej kecal
Příspěvky: 39
Registrován: 10 dub 2011, 21:49
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od TomaNovy »

A je lepsi Pro-Cal nebo SuperChip? Cenove jsou stejne, ale SuperChip umi nastavit pouziti uzaverky i Hi rezimu...
PET77
malej kecal
Příspěvky: 43
Registrován: 14 led 2012, 23:29
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od PET77 »

Pokud jsou cenově nastejno, tak si samozřejmě kup ten "lepší". Akorát si zkontroluj, aby ten superchips fungoval i na EU modely, potažmo diesel...
bobeš

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od bobeš »

Pozor na Procal modul jsou dva typy! Jeden do r. 2010 a druhý od r. 2011 na jinou převodovku!!!! Měl jsem s tím problémy, když jsem měl starší model na r.v. 2011 a defacto nic se na převodovce nenastavilo (velikost kol, převody).
Vojta
velkej kecal
Příspěvky: 96
Registrován: 26 srp 2013, 09:51
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od Vojta »

Poladění Procalem pomůže, ale u dieselu to není zase taková nezbytnost. Ale lepší to rozhodně je. Mám kola 315/70-R17, což je cca 34,6", a asi rok jsem jezdil bez přeprogramování, celkem bez problémů. Diesel, jak je plošší, si to převodovka asi spíš přebere než u benzínu. Ale Procal je opravdu nutností, jak říká Harley, už třeba kvůli dennímu svícení. Spíš se zásob čepama, ty budou trpět první.
Vojta
velkej kecal
Příspěvky: 96
Registrován: 26 srp 2013, 09:51
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od Vojta »

Jo a nedovedu si představit, jak by to táhlo na 4L s tím nejlehčím převodem v difu, už takhle to na 4L sotva při stání ubrzdím :-)! Jak si to pěkně skřípe a povrzává, když tam dám 4L!
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od Harley »

No stejně, jako s origo rozměrem pneu.
JaneKK

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od JaneKK »

Tak už to máš hotové?
TomaNovy
malej kecal
Příspěvky: 39
Registrován: 10 dub 2011, 21:49
Kontaktovat uživatele:

Re: 35" - co vse je zapotrebi upravit

Nový příspěvek od TomaNovy »

Jeste ne. Objednal jsem pres eBay ten FlashCal, prisel celkem rychle, ale po pripojeni auta jsem zjistil, ze je blokovany na predchozi auto. Tak jsem ho vratil ... stalo me to 70dolacu nakladu (clo, dph, procleni a zpetnej shipping), ktere mi nikdo nevrati, protoze vraci jen cenu + shipping. A ani tu zatim nemam zpatky, protoze jim to zpet jeste nedorazilo. Takze jsem pekne nasra..j
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů