Stránka 1 z 1
Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 12 úno 2014, 22:11
od Tadmen
Zdravím, mám dotaz ohledně koupě vozu Jeep Wrangler TJ 4.0 Sahara r.v. 1997. Vůz se jeví celkem v solidním stavu, téměř žádná koroze (což si myslím, že je velké plus) a cca 150 000 najeto. Teď ale k mému dotazu. Na voze jsou kola 5xkola 32x11.5 x15 BF Goodritch A/T, které mají větší rozměr, než je psáno v TP, dále je Wrangler o 5 cm vyzvedán sadou podložek a vyššími tlumiči - jak tedy projít technickou kontrolou, která končí za rok ? Majitel slibuje, že to zařídí. Jaké jsou vaše zkušenosti a typy ?
Popřípadě jestli napíšete nějaké další typy, na co při koupi dávat pozor, abych nenaletěl a neměl jen trable.
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 13 úno 2014, 09:17
od Remi
Mám 31 * 10,5 na auto.
Na papíře: 215/75
Nikdy se podíval na technické kontroly ... Neboj se o tom
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 13 úno 2014, 12:30
od Harley
No zase tak snadný to není. Máš nelegální úpravy,s tím musíš počítat jako všichni ostatní co to maj podobně.Legálně to zapsat nejde a tak buď na STK dáš kola co tam patří a liftu si nevšimnou,nebo máš kliku a padneš na technika,pro kterýho jsou důležitější věci.A nebo naopak,na prudiče,kterej Tě sekne za každej rozdílnej údaj.
Nejlepší je mít odzkoušenou STK,kde jsou v pohodě a nebo známýho,kdo to umí.
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 13 úno 2014, 15:38
od Bob Holoubek
Přesně jak píše Haryk,nejezdi tam jako okurka můžeš taky rychle vycouvat dostaneš tk na měsíc jseš v systému a nikdo ti už nepomůže dokud to neodstraníš.
Vím o čem mluvím takhle vycouval rychle z tk -Robin,Meták pak si půjčoval origo kola co tam patří atd.Technik když viděl Metákovo JK tak jenom zalomil rukama
Doporučuju jet na tk kde někoho máš a poladit to sním,nebo si na tk půjčit origo kola taky řešení.
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 18 úno 2014, 21:05
od Tadmen
Děkuji Vám všem za rady.
O koupi pořád uvažuji, asi se kouknu i někam jinam. Přece jen nikoho na STK nemám a nevím, jak bych např sháněl kola a nedej bože ještě origo tlumiče atp.
Jak jsem projížděl inzeráty, tak jsem narazil za 2.5 L Wranglera za slušnou cenu a snad i v dobrém stavu ? Prý jsou 4L motory skoro nesmrtelné, je tedy i pro nováčka lepší si rovnou kopit 4L ? (chci spolehlivost)
Na co dále koukat při výběru ?
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 18 úno 2014, 22:33
od Laco
Tadmen píše: Prý jsou 4L motory skoro nesmrtelné, je tedy i pro nováčka lepší si rovnou kopit 4L ? (chci spolehlivost
Jednoznacne. Osobne som zazil niekolko velkych sklamani po kupe Wranglera "na zaciatok" s motorom 2,5. Nasledovala vacsinou rychla vymena auta, v jednom pripade som zazil, ako sa do krasne urobeneho YJ daval vacsi motor.
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 19 úno 2014, 05:10
od Remi
Měl jsem 2,5 L. ...
Mám 4.0L ...
Používám stejné množství benzin ...
Mám větší radost ...
Nepotrebuju tlačit motor v otáčkách za minutu...
Miluji zvuk ...
Miluju vše od 4.0 ...
Je jasné, že pokud más na výběr ... Jděs rovně do 4.0L ...
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 19 úno 2014, 06:38
od Bob Holoubek
Ahoj neudělej chybu jako já, jako nováček 2.5 bralo to stejně 13l jako 4l sahara,ale ten rozdíl ve svezení
Za mě 4l sahara a budeš moc spokojenej
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 19 úno 2014, 12:09
od Harley
Dvaapůlka je co do spolehlivosti na tom stejně ,jako ten čtyřlitr ale jinak vše přesně,jak napsali chlapci výše. Stejná spotřeba,ale kultůra a zábava co do svezení je se čtyřlitrem jinde.
Re: Koupě Wranglera a technická kontrola
Napsal: 18 črc 2017, 07:28
od Harley1970
Koupil jsem v zahraničí 4l r.v.2002 a chystám se na registraci. Tož doufám , že nebude problém.