Stránka 1 z 1
Nový Wrangler 2016
Napsal: 20 pro 2013, 10:13
od jozef bb
Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 20 pro 2013, 14:36
od Harley
Novej Wrangler ne ale úprava. Už dle názvu výrobce toho kitu je jasný,na co je to určený. Na rychlý jízdy po poušti. Všechny auta na Baja,mají IFS,ikdyž jsu fabricky na tuhejch.A převážná většina jsou jen zadokolky.
Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 20 pro 2013, 19:45
od Návštěvník
Harley,
jasné na foto sa jedná o kit na BAJA,veď je to tam napísané.Týmto som sa pokúsil otvoriť diskusiu
na veľké množstvo článkov medzi nimi i najvyššieho šéfa značkyJeep" Mike Manley povedal Automotive News , že neexistujú žiadne záruky, že sa bude držať pevného nastavenia náprav".
Model 2016 je tu čoskoro /do roka a dňa/ a bola by nesmierna škoda,keby mal nezávislé zavesenie všetkých kolies.

Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 21 pro 2013, 07:58
od jozef bb
Ide o to,že nový model Wrangler 2016 /nie redesign/ má podľa informácií z tlače mať motor nafťák 6 valec z Granda,
zavesenie kolies z Granda,pohon kolies s Granda.
Nechápem načo budú 2 Grandy s roznymi karosériami.Dúfajme,že toto všetko sú len vymyslené novinárske kačice.

Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 22 pro 2013, 22:27
od Krtek
http://www.autoblog.com/2013/10/29/2016 ... ve-weight/
Je vidět že v Jeepu opravdu chtějí redukovat váhu. Možná se dočkáme:
- hliníkové plechy
- vzduchové pérování
- nezávislé zavěšení
S těmi plechy bych asi neměl problém.
Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 22 pro 2013, 23:19
od Radek 66
Nebo to dopadne tak nějak...........
Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 22 pro 2013, 23:21
od Radek 66
Nebo takto
Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 23 pro 2013, 14:45
od Myslivec ze Zlína

co to jako je,hermafroditi či co,no

Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 23 pro 2013, 18:12
od elvis
Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 23 pro 2013, 18:47
od jozef bb
To vypadá na čínskeho kríženca JK s Hummerom.

Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 31 bře 2014, 12:08
od jozef bb
Pevné nápravy zostávajú.Víťazstvo.

Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 09 čer 2014, 11:08
od Vojta
U Dojáčka v Hloubětíně mají vzadu v servise předváděčku JK, která má odvětranou kapotu, něco jako je ta od AEV, ale vlastně úplně jiná. Těch děr je v ní víc a jsou jakoby utopený v prolisech, vypadá to dobře, možná i líp než AEV: Zaskočím to tam časem vyfotit, až pojedu okolo. Konečně asi výrobci došlo, že není zdrávo, když baterka , řídící jednotka atd. se pečou pod kapotou při 95 stupních, dneska možná víc, protože venku je 33 st.
Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 09 čer 2014, 23:06
od jozef bb
Počas soboty a nedele sme mali zraz Jeep clubu sk na Inovci.Jazdili sme na trialovej sekcii lomu Motešice.Na JK sa mi prehrial motor a vyvrelo cca 4 l chladiacej kvapaliny.
Dolial som vodu a auto ide,vypadá ,že tepota chladiacej kvapaliny stúpla trvale o cca 10 stupňov.
Podla názoru kolegov s klubu údajne odchádza,dožíva viskospojka na ventilátore chladenia,má totiž velký sklz.Po vypnutí zohriateho motora má pomerne dlhý dobeh,ventilátor by mal zastat údajne po štvrtotáčke.On sa krúti veselo dalej.
Mám 51 tis.km.
Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 19 čer 2014, 21:22
od Tom
Vojta píše:U Dojáčka v Hloubětíně mají vzadu v servise předváděčku JK, která má odvětranou kapotu, něco jako je ta od AEV, ale vlastně úplně jiná. Těch děr je v ní víc a jsou jakoby utopený v prolisech, vypadá to dobře, možná i líp než AEV: Zaskočím to tam časem vyfotit, až pojedu okolo. Konečně asi výrobci došlo, že není zdrávo, když baterka , řídící jednotka atd. se pečou pod kapotou při 95 stupních, dneska možná víc, protože venku je 33 st.
je to jen designovka, ty průduchy jsou falešný

Re: Nový Wrangler 2016
Napsal: 23 čer 2014, 11:25
od Vojta
Aha, já na to moc nekoukal. Možná by to šlo prostříhat. Takhle s v tom jen bude držet bordel a voda.
K teplotě pod kapotou, i když to s novým Wranglerem nesouvisí - asi před týdnem jsem nainstaloval do JK dva teploměry s čidlama na drátě. Jedno čidlo jsem zastrčil do dírky, co je nahoře v řídící jednotce a druhé dal do obalu baterky. Tepelný kontakt snad mají dobrý, ta čidla jsou takové kovové válečky se zalitým termistorem uvnitř. A baterka má po dvou hodinách jízdy (při teplotě okolí asi 24 st. C) kolem 60 st. C, ŘJ tak 50 st.C.