Muj novy krasny High Lift Farm Jack
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Tanaki
- malej kecal
- Příspěvky: 42
- Registrován: 09 pro 2012, 18:51
- Bydliště: Praha JO70FD
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
Si necham udelat ty narazniky. Jen to musim probrat v servisu zda to bude ok. Pak tam necham dat ten hever samo :-)
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
...tak tak moje řeč.Alešu po neděli to dám .Počítám tak úterý,středa....brncnu.
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
Upřesňuji mou předchozí otázku. Kde se dá koupit nečínskej.PETARDAK píše:Měl bych dvě poznámky k tématu
-osobně mi připadá mírně řečeno "úchylné" vozit na autě něco, co (dík absenci pevnostních prahů+nárazníků) nelze na autě použít
-pozor na (ne)kvalitu těchto čínských kopií, teď jsme třeba zápasily s "kouskem" který ač fungl nový, tak normálně zvedal, ale dolů šel pustit jen "volným pádem" a ne krkováním ...letěl a už je na cestě orginál
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
Na EBAY se dá najít v ceně cca 3100,-až3500,- i s dopravou, ve čtyrech délkách a dvou verzích(standart a lux). Už ho mám doma(délka 48",std. verzi) a fakt to zpracování a funkčnost mechaniky, vypadá jinak už na první pohledelvis píše:Upřesňuji mou předchozí otázku. Kde se dá koupit nečínskej.PETARDAK píše:Měl bych dvě poznámky k tématu
-osobně mi připadá mírně řečeno "úchylné" vozit na autě něco, co (dík absenci pevnostních prahů+nárazníků) nelze na autě použít
-pozor na (ne)kvalitu těchto čínských kopií, teď jsme třeba zápasily s "kouskem" který ač fungl nový, tak normálně zvedal, ale dolů šel pustit jen "volným pádem" a ne krkováním ...letěl a už je na cestě orginál
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
origo Hi-Lift koupíš třeba zde http://www.jeeptuning.cz/cz/katalog/wra ... i-lift/119
Jinak souhlas s Harleyem. Podložky pro auto bez zátěže (pevnostňáky) jsou ok, funguje i v terénu dobře. Jen u ropáků je problém, že maj těžší čenich a tak se pružiny unavujou rychleji než u benálu.
Jinak souhlas s Harleyem. Podložky pro auto bez zátěže (pevnostňáky) jsou ok, funguje i v terénu dobře. Jen u ropáků je problém, že maj těžší čenich a tak se pružiny unavujou rychleji než u benálu.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
Jj. U nafty bych si podložky asi rozmyslel,po zlušenostech co vídám. Né proto že by byly horší pro malej lift ale že je to zbytečný vyhození peněz,neboť brzo budu muset dát silnější pružiny stejně.
Na svým benzínovým JK mám podložky už 60tis.Km a pružiny mají 120tis.Km řeklybych,že se ani nehly.
Na svým benzínovým JK mám podložky už 60tis.Km a pružiny mají 120tis.Km řeklybych,že se ani nehly.
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
U nafty jsem měl podložky a vše bylo O.K.
Daly se na to dát i vetší kola 33" bez podlǒzek na náboji
Když někdo nechce dělat další úpravy jako pevnostňáky, nebo naviják, tak bohatě stačí!
Rozdil ve váze nafta a benzín samozřejmě je, ale ne tak zásadní k poměru celkové váhy auta! Někdo bude namítat, že sto kilo je znát. To jepravda, ale také stačí dva metrákový chlapi v kabině a je to tam
Kdyby někdo chtěl podložky 2" od AEV z máho auta (dal jsem kompl. podvozek AEV + pevnostňák a naviják) tak jsou za třetinu ceny k mání Na autě byly 1,5 roku.
Inzerát je tady na fóru!
Daly se na to dát i vetší kola 33" bez podlǒzek na náboji
Když někdo nechce dělat další úpravy jako pevnostňáky, nebo naviják, tak bohatě stačí!
Rozdil ve váze nafta a benzín samozřejmě je, ale ne tak zásadní k poměru celkové váhy auta! Někdo bude namítat, že sto kilo je znát. To jepravda, ale také stačí dva metrákový chlapi v kabině a je to tam
Kdyby někdo chtěl podložky 2" od AEV z máho auta (dal jsem kompl. podvozek AEV + pevnostňák a naviják) tak jsou za třetinu ceny k mání Na autě byly 1,5 roku.
Inzerát je tady na fóru!
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
Dva metrákový chlapi ale sedí uprostřed auta a né nad přední nápravou a taky v autě netráví 100% času života auta. Metrákový chlapa za volantem auto nezpozoruje ale 50Kg naviják na čumáku už jo.
Větší než 33" bez změny ET dost pochybuju. Bez podložek jsem jezdil 33" asi měsíc a nešlo to plně do rejdu a vzadu jsem musel sundat táhla stabíku aby to oně neškrtalo.
Větší než 33" bez změny ET dost pochybuju. Bez podložek jsem jezdil 33" asi měsíc a nešlo to plně do rejdu a vzadu jsem musel sundat táhla stabíku aby to oně neškrtalo.
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
No jasný! Psal jsem, že pro ty co nechtějí žadné pevnostňáky, a navijáky
Prostě i u nafty nevidím problém s podložkama bez ostatních úprav!
Jo, kola 33" mám na diskách od AEV s jiným ET, jinak by tam na origo disky bez podložek nešly
Prostě i u nafty nevidím problém s podložkama bez ostatních úprav!
Jo, kola 33" mám na diskách od AEV s jiným ET, jinak by tam na origo disky bez podložek nešly
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
Mám tyhle hi-lifty dva, jeden šedý a druhý ten samý, červený. Každý pochází z trochu jiný zápustky nebo možná jen kokily, pochybuji že je to kovaný, spíš ocelolitina. Ten červený je mnohem kvalitnější.
Prodávají to různí dovozci těhle čínskejch věcí skoro za cenu železa a dopravy, a to ještě hodně levný dopravy. Abych řekl pravdu, tak tohle je zvedací zařízení a chtěl bych vidět ten orgán, který by to jako zvedací zařízení v EU schválil. Sice na tom nějaký CE občas je, ale to nestačí. Viz solidní hevery, jeřáby, popruhy atd. není na tom např. uvedeno max. zatížení (WLL) atd.
Nikdy bych nevlezl pod auto zvedlý jen tímhle a nepodepřený. Funkce tohohle krámu závisí na tom, jak ty tyčky s pružinou zalezou nebo nezalezou do děr v hlavní tyči. Když nezalezou, tak to zbuchne. Když cvrnkneš do tý zajišťovací páčky a cukneš tyčí, tak to taky zbuchne. Ne pomalu, po krocích, ale většinou pěkně najednou. Záleží na tom, jak je to zatížený. Zvedal jsem s tím v pohodě JK za pevnostní nárazníky, když jsem měnil péra atd, ale pod auto jsem hned dal takový ty železný pyramidovitý stavitelný kozy.
Je pravda, že sílu to má, vyrval jsem s tím ze země kus betonu se zabetonovanou trubkou, který jinak nešel. A je to dost univerzální. Ale vozit to nemá cenu, pokud nemáš pevnostní věci na Jeepu a pořádně nazvedáno. Proč taky Jeepa zvedat, snad jen vyměnit kolo. Ale třeba když se mění olej, tak postavím Jeepa na rovinu, tak se dá pod špunt ve vaně židlička, sedneš si na ní a špunt ti vyjde akorát ve výši očí :-). Koukej zvedat!
Prodávají to různí dovozci těhle čínskejch věcí skoro za cenu železa a dopravy, a to ještě hodně levný dopravy. Abych řekl pravdu, tak tohle je zvedací zařízení a chtěl bych vidět ten orgán, který by to jako zvedací zařízení v EU schválil. Sice na tom nějaký CE občas je, ale to nestačí. Viz solidní hevery, jeřáby, popruhy atd. není na tom např. uvedeno max. zatížení (WLL) atd.
Nikdy bych nevlezl pod auto zvedlý jen tímhle a nepodepřený. Funkce tohohle krámu závisí na tom, jak ty tyčky s pružinou zalezou nebo nezalezou do děr v hlavní tyči. Když nezalezou, tak to zbuchne. Když cvrnkneš do tý zajišťovací páčky a cukneš tyčí, tak to taky zbuchne. Ne pomalu, po krocích, ale většinou pěkně najednou. Záleží na tom, jak je to zatížený. Zvedal jsem s tím v pohodě JK za pevnostní nárazníky, když jsem měnil péra atd, ale pod auto jsem hned dal takový ty železný pyramidovitý stavitelný kozy.
Je pravda, že sílu to má, vyrval jsem s tím ze země kus betonu se zabetonovanou trubkou, který jinak nešel. A je to dost univerzální. Ale vozit to nemá cenu, pokud nemáš pevnostní věci na Jeepu a pořádně nazvedáno. Proč taky Jeepa zvedat, snad jen vyměnit kolo. Ale třeba když se mění olej, tak postavím Jeepa na rovinu, tak se dá pod špunt ve vaně židlička, sedneš si na ní a špunt ti vyjde akorát ve výši očí :-). Koukej zvedat!
Naposledy upravil(a) Vojta dne 23 bře 2016, 14:32, celkem upraveno 2 x.
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
https://www.youtube.com/watch?v=M4FtNoNtY5s
Tady se podívej, jaký je to super bezpečný a spolehlivý výrobek. A to je ještě ten lepší typ.
Tady se podívej, jaký je to super bezpečný a spolehlivý výrobek. A to je ještě ten lepší typ.
Re: Muj novy krasny High Lift Farm Jack
Máte někdo zkušenosti s tímto Jackem?
http://www.escape4x4.cz/zvedak-hi-lift- ... m/d-70365/
Je to čínský nefunkční šunt, nebo to udělá službu?
A jak je to se zvadáním TJčka za standartní nárazníky?
Tjčko je má plechový profilovaný, takže jakási pevnost tam je. Nicméně auto tunu a půl, tah jacku nahoru - do zkrutu šroubům držících zadní nárazník, je to na zvážení. Máte někdo zkušenost?
A co standartní prahy? Potřebujou nějakou výztuž? Nebo to snesou? Půlka váhy auta na nějakých těch pár centimetrů čtverečních co má Lift Jack.
Dík za odpovědi
http://www.escape4x4.cz/zvedak-hi-lift- ... m/d-70365/
Je to čínský nefunkční šunt, nebo to udělá službu?
A jak je to se zvadáním TJčka za standartní nárazníky?
Tjčko je má plechový profilovaný, takže jakási pevnost tam je. Nicméně auto tunu a půl, tah jacku nahoru - do zkrutu šroubům držících zadní nárazník, je to na zvážení. Máte někdo zkušenost?
A co standartní prahy? Potřebujou nějakou výztuž? Nebo to snesou? Půlka váhy auta na nějakých těch pár centimetrů čtverečních co má Lift Jack.
Dík za odpovědi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti