Stránka 1 z 1
Rubicon už len s dieselom?
Napsal: 25 úno 2013, 23:24
od peterluk
Zdravím.
Tak som si pozeral nový cenník Wranglera - a prekvapila ma jedna vec - Rubicon tam je len so štvorvalcovým dieslom. To už benzínový Rubicon v ponuke nieje?
Re: Rubicon už len s dieselom?
Napsal: 26 úno 2013, 10:35
od PETARDAK
Od modelu 2013 JK-RUBICON s novým benzínem V6-3,6litru je výrazně pomaleji spřevodovaný

což je super do terenu, nebo pro eventuelní montáž větších kol

ale má "papírově" vyšší spotřebu+emise a ofiko se nedováží do celé EU

k mání je jen RUBI s CRD....
Re: Rubicon už len s dieselom?
Napsal: 26 úno 2013, 13:51
od peterluk
PETARDAK píše:Od modelu 2013 JK-RUBICON s novým benzínem V6-3,6litru je výrazně pomaleji spřevodovaný

což je super do terenu, nebo pro eventuelní montáž větších kol

ale má "papírově" vyšší spotřebu+emise a ofiko se nedováží do celé EU

k mání je jen RUBI s CRD....
To je škoda...
Dík.
Re: Rubicon už len s dieselom?
Napsal: 26 úno 2013, 17:32
od Tom
nevim jak emise, ale zpřevodovanej je normálně. To jen EU modely dostaly menší kola za účelem snížení spotřeby (menší valivej odpor) ale taky jim sebraly převod v difu 4,1:1
Pravděpodobnější fakt je, že pro Fiat jako importéra je benzinová verze okrajová záležitost a tak jej do mnoha koutů EU nedováží. Zde by stálo za námahu zjistit, kterých států se to konkrétně týká (zda celé EU?). Jinak např do Ruska se s samo benzinovej Rubi dováží nadále
Bohužel je to spíše o tom, co se soudruhům hodí do tabulek. Ruku na srdce, uváděná spotřeba CRD importérem je z říše pohádek a snů...
No a tak zde opět oficiální importér napomáhá soukromým dovozům
Re: Rubicon už len s dieselom?
Napsal: 26 úno 2013, 17:55
od PETARDAK
Tom píše:nevim jak emise, ale zpřevodovanej je normálně. To jen EU modely dostaly menší kola za účelem snížení spotřeby (menší valivej odpor) ale taky jim sebraly převod v difu 4,1:1
Pravděpodobnější fakt je, že pro Fiat jako importéra je benzinová verze okrajová záležitost a tak jej do mnoha koutů EU nedováží. Zde by stálo za námahu zjistit, kterých států se to konkrétně týká (zda celé EU?). Jinak např do Ruska se s samo benzinovej Rubi dováží nadále
Bohužel je to spíše o tom, co se soudruhům hodí do tabulek. Ruku na srdce, uváděná spotřeba CRD importérem je z říše pohádek a snů...
No a tak zde opět oficiální importér napomáhá soukromým dovozům
Ne Tome, ten převod je extrémě krátkej

řešili jsme to sáhodlouze na JeepForum.cz(nakonec sem tam hodil i ňáké výpočty) s klukem který RUBI 3.6(2013) má v Belgii, to auto má v difech 3,73(sport+sahara 3,21) ale ta "nová" automatka má krátkou pětku a výsledný celkový převod je cca stejný jako u staršího JK s převodama 4.88!!!
Re: Rubicon už len s dieselom?
Napsal: 26 úno 2013, 19:31
od peterluk