Zdravím.
Tak som si pozeral nový cenník Wranglera - a prekvapila ma jedna vec - Rubicon tam je len so štvorvalcovým dieslom. To už benzínový Rubicon v ponuke nieje?
Rubicon už len s dieselom?
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Rubicon už len s dieselom?
Naposledy upravil(a) peterluk dne 26 úno 2013, 14:27, celkem upraveno 1 x.
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rubicon už len s dieselom?
Od modelu 2013 JK-RUBICON s novým benzínem V6-3,6litru je výrazně pomaleji spřevodovaný což je super do terenu, nebo pro eventuelní montáž větších kol ale má "papírově" vyšší spotřebu+emise a ofiko se nedováží do celé EU k mání je jen RUBI s CRD....
Re: Rubicon už len s dieselom?
To je škoda...PETARDAK píše:Od modelu 2013 JK-RUBICON s novým benzínem V6-3,6litru je výrazně pomaleji spřevodovaný což je super do terenu, nebo pro eventuelní montáž větších kol ale má "papírově" vyšší spotřebu+emise a ofiko se nedováží do celé EU k mání je jen RUBI s CRD....
Dík.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rubicon už len s dieselom?
nevim jak emise, ale zpřevodovanej je normálně. To jen EU modely dostaly menší kola za účelem snížení spotřeby (menší valivej odpor) ale taky jim sebraly převod v difu 4,1:1
Pravděpodobnější fakt je, že pro Fiat jako importéra je benzinová verze okrajová záležitost a tak jej do mnoha koutů EU nedováží. Zde by stálo za námahu zjistit, kterých států se to konkrétně týká (zda celé EU?). Jinak např do Ruska se s samo benzinovej Rubi dováží nadále
Bohužel je to spíše o tom, co se soudruhům hodí do tabulek. Ruku na srdce, uváděná spotřeba CRD importérem je z říše pohádek a snů...
No a tak zde opět oficiální importér napomáhá soukromým dovozům
Pravděpodobnější fakt je, že pro Fiat jako importéra je benzinová verze okrajová záležitost a tak jej do mnoha koutů EU nedováží. Zde by stálo za námahu zjistit, kterých států se to konkrétně týká (zda celé EU?). Jinak např do Ruska se s samo benzinovej Rubi dováží nadále
Bohužel je to spíše o tom, co se soudruhům hodí do tabulek. Ruku na srdce, uváděná spotřeba CRD importérem je z říše pohádek a snů...
No a tak zde opět oficiální importér napomáhá soukromým dovozům
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rubicon už len s dieselom?
Ne Tome, ten převod je extrémě krátkej řešili jsme to sáhodlouze na JeepForum.cz(nakonec sem tam hodil i ňáké výpočty) s klukem který RUBI 3.6(2013) má v Belgii, to auto má v difech 3,73(sport+sahara 3,21) ale ta "nová" automatka má krátkou pětku a výsledný celkový převod je cca stejný jako u staršího JK s převodama 4.88!!!Tom píše:nevim jak emise, ale zpřevodovanej je normálně. To jen EU modely dostaly menší kola za účelem snížení spotřeby (menší valivej odpor) ale taky jim sebraly převod v difu 4,1:1
Pravděpodobnější fakt je, že pro Fiat jako importéra je benzinová verze okrajová záležitost a tak jej do mnoha koutů EU nedováží. Zde by stálo za námahu zjistit, kterých států se to konkrétně týká (zda celé EU?). Jinak např do Ruska se s samo benzinovej Rubi dováží nadále
Bohužel je to spíše o tom, co se soudruhům hodí do tabulek. Ruku na srdce, uváděná spotřeba CRD importérem je z říše pohádek a snů...
No a tak zde opět oficiální importér napomáhá soukromým dovozům
Re: Rubicon už len s dieselom?
Aby nový Rubicon nedostal dvojvalec od Fiatu...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů