Vypínatelný přední stabilizátor

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Pavel

Vypínatelný přední stabilizátor

Nový příspěvek od Pavel »

Ahoj kamarádi, moje problémy s JK 2008 spočívají v předním stabilizátoru. To jsem zjistil až s technikem na uchu, když kontrolky na palubce svítily a blikali jak pominuté. Vyústilo to až zastavením vozu. Pomohlo jen odmontování ochranného plechu a rozpojení svorkovnice. I po důkladném vyčištění svorkovnice a zpětné montáži není tento díl spolehlivý. Vydrží i několik týdnů v pohodě, pak stačí i mírný deštík a vše se opakuje. V servisu na Chodově mi řekli, že to je běžná závada a těchto dílů vyměnili několik například Čezákům. Údajná cena stabilizátoru je prý 64 000,- a to se mi zdá za kus železa dost přemrštěný..., nejsem ČEZ. Existuje nějaké jiné řešení? Díky za radu, Pavel.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vypínatelný přední stabilizátor

Nový příspěvek od Harley »