Vypínatelný přední stabilizátor
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Vypínatelný přední stabilizátor
Ahoj kamarádi, moje problémy s JK 2008 spočívají v předním stabilizátoru. To jsem zjistil až s technikem na uchu, když kontrolky na palubce svítily a blikali jak pominuté. Vyústilo to až zastavením vozu. Pomohlo jen odmontování ochranného plechu a rozpojení svorkovnice. I po důkladném vyčištění svorkovnice a zpětné montáži není tento díl spolehlivý. Vydrží i několik týdnů v pohodě, pak stačí i mírný deštík a vše se opakuje. V servisu na Chodově mi řekli, že to je běžná závada a těchto dílů vyměnili několik například Čezákům. Údajná cena stabilizátoru je prý 64 000,- a to se mi zdá za kus železa dost přemrštěný..., nejsem ČEZ. Existuje nějaké jiné řešení? Díky za radu, Pavel.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Vyjímečný to fakt není. Rada je,vyhodit ten elektrickej bazmekt,dát tam stabilizátor jednodílnej bez rozpojovače a pokud jezdíš do terénu a využíváš odpojení stabilizátoru,tak dej manuálně rozpojovatelný jeho táhla.Tak jak to vždy bylo na všech Jeepech a jak to maj seriózní offroadeři(pokud vůbec mají stabáíky! )
Podívej,kolik toho existuje!:
http://www.quadratec.com/products/produ ... +Bar&c=127
Jinak ta elektrická věc co ti nabízej za šest pětek,stojí v USA necelejch 1500Usd
http://www.quadratec.com/products/52446_112_07.htm
Podívej,kolik toho existuje!:
http://www.quadratec.com/products/produ ... +Bar&c=127
Jinak ta elektrická věc co ti nabízej za šest pětek,stojí v USA necelejch 1500Usd
http://www.quadratec.com/products/52446_112_07.htm
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Díky Harleyi, to jsou fakt netušený možnosti... Mám to trošku zvedlý, o 2", Možná tam zatím ten elektrický nechám, protože je seplý, tedy funkční, jenom bych koupil ty rozpojitelné "kosti". S dovozem nemám zkušenosti, ještě jsem nic nekupoval, jak to probíhá? Nebo přes koho? Máš s tím zkušenosti? Pak už zbývá jen tu blikající kontrolku nějak ošálit... Díky moc za odpověď.
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
RUBICONí odpojovač odchází vcelku všem, ale netřeba nic kupova, nejjednodušší je úprava orig elektronického odpojovače na manuální, jak to běžně řeší v US. Písni na motoservisales@seznam.cz a přepošlu Ti k tomu ňáké info.
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
PETARDAK píše:RUBICONí odpojovač odchází vcelku všem, ale netřeba nic kupova, nejjednodušší je úprava orig elektronického odpojovače na manuální, jak to běžně řeší v US. Písni na motoservisales@seznam.cz a přepošlu Ti k tomu ňáké info.
ahoj mohol bi si mi dat blisie info ako opravit ten odpojovac stabilizatorov prestalo mi to fungovat
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
tak treba tady to mas pekne zdokumentovane
http://www.jk-forum.com/jk-write-ups-39 ... od-250055/
event. si to nech z US rovnou poslat - v nekterych shopech to maji jako dil...
http://www.jk-forum.com/jk-write-ups-39 ... od-250055/
event. si to nech z US rovnou poslat - v nekterych shopech to maji jako dil...
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Nevíte někdo, komu ten odpojovač Smartbar odešel, jestli k vypnutí blikající kontrolky SWAY BAR stačí odpojit ten konektor od stabiliku? Nebo to pak bliká dál a musí se to StarScanem naprogramovat tak, že to je jakoby verze bez SmartBaru? A jde to blikání vypnout AEV ProCalem? Sichruju se, až mi to taky odejde. Jako postupně všem, i když moc nebrodím. Asi ta příšerně složitá a zbytečná elektronika (to všechno mohl zařídit ECU a ve Smartbaru b byl jen motor a nějaké koncáky) shnije jen účinkama deště. Myslím, že soudruzi z Detroitu (AAM) někde udělali chybu.
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 346
- Registrován: 16 led 2007, 10:34
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Blikající kontrolku vypneš jednoduše AEV Procal modulem.
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
je to velká bolest a souvisí to s celou kabeláží, když chceš aby to fungovalo tak tech 64 tis. proste musíš dát.
jinak mám jeden stabík s vypínačem/ rozpojovačem k nahlédnutí kdyby si chtěl vidět jak to vypadá.
problém je opravdu ve výměněně celého kabelového svazku. ten je napojen na počítač a opravdu nestačí jen vyměnit samotnej stabík.
jinak mám jeden stabík s vypínačem/ rozpojovačem k nahlédnutí kdyby si chtěl vidět jak to vypadá.
problém je opravdu ve výměněně celého kabelového svazku. ten je napojen na počítač a opravdu nestačí jen vyměnit samotnej stabík.
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Včera mi začala na Rubicone blikať kontrolka" sway baru".Za suchého a slnečného počasia. Vypadalo to na koniec elektrického odpojovača tyčiek stabilizátorov.
Dnes sa mi podarilo odpojiť konektor od svorkovnice.Oboje som vyčistil vodou,bolo tak hodne blata,piesku.
Následne som to vysušil a nastriekal kontoxom a pripojil konektor do svorkovnice.
Stal sa zázrak "sway bar" funguje ,obnovili sa napaťové hladiny,kontrolka samozrejme nebliká.
Dnes sa mi podarilo odpojiť konektor od svorkovnice.Oboje som vyčistil vodou,bolo tak hodne blata,piesku.
Následne som to vysušil a nastriekal kontoxom a pripojil konektor do svorkovnice.
Stal sa zázrak "sway bar" funguje ,obnovili sa napaťové hladiny,kontrolka samozrejme nebliká.
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Predčasná radosť.
Kontrolka "sway bar" opať bliká.Nepomáha ani kontox.Odpojovač stabilizátorov asi odišiel do večných
lovíšť.Počkám 3-4 dni a odpojím kontrolku "pro call" modulom a jazdím bez odpojovača ,ako na športe alebo sahare.
Zbohom rubicon.
Kontrolka "sway bar" opať bliká.Nepomáha ani kontox.Odpojovač stabilizátorov asi odišiel do večných
lovíšť.Počkám 3-4 dni a odpojím kontrolku "pro call" modulom a jazdím bez odpojovača ,ako na športe alebo sahare.
Zbohom rubicon.
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Zkus to celý rozebrat. Vyndej stabík ven, rozhoď to, a rozeber elektrickou část. Motorek asi rozchodíš, důležitá je deska s milionem součástek. když bude smrdět, a bude černá, jsi v pytli. Třeba se ještě povede vysušit a zprovoznit. Problém není vlhkost v konektoru, ale uvnitř stabilizátoru.
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Jsem zvědavý, kdy to potká mě, protože nesnáším blikající kontrolky. Možná by to chtělo preventivně ten modul elektroniky vyndat, ten zelený zoxidovaný plošňák namazat nějakou ochrannou vrstvou, nebo to celý naplnit trafoolejem a bude pokoj. Není problém to předělat na ruční vypínání nebo to nechat seplý, přiznejme si, kdo z nás to v terénu kolikrát odpojil (já asi 2x za 5 let a občas jedu dost velký hrby) , ale problém je jak ošálit tu kontrolku jinak, než štípačkama.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypínatelný přední stabilizátor
Pak se ti rozsvítí jiná kontrolka,že máš chybu na kontrolce stabíku.
Já moc do terénu nejezdím ale když už,tak jedině s odpojeným stabíkem.Nedovedu si představit jezdit se zapojeným stabíkem. Elektrickej díky bohu nemám,odpojuju manuálně a je to práce dvě-tři minuty.
Já moc do terénu nejezdím ale když už,tak jedině s odpojeným stabíkem.Nedovedu si představit jezdit se zapojeným stabíkem. Elektrickej díky bohu nemám,odpojuju manuálně a je to práce dvě-tři minuty.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů