Nováček amater
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Nováček amater
Zdravim všechny wrangláře :-) chtěl bych vás poprosit zjišťuju pár věci za otce celý život si přeje Jeepa co jsem projížděl inzeráty ceny jsou krásné dokonce i za upravené modely akorát by mě zajímalo jak moc jen nákladný servis u takového auta spíše jestli se daj schánět díly a jestli neni servis nějak moc složitý :-) dal jestli by jste mi poradili na co si u takovýho auta dávat pozor při koupi.
Re: Nováček amater
Tak už jsme něco tady našel ve foru ale nikde jsem se nedočetl jak je to s nahradníma dílama a servisem :-) např tady mě fascinuje cena http://www.sauto.cz/osobni/detail/jeep/ ... oFrom=list
-
- fórový prudič
- Příspěvky: 271
- Registrován: 03 bře 2007, 23:55
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nováček amater
Zdravím - takové auto mám z r 92. Jsem ale uživatel, ne odborník, proto jen povrchní glosy.
Díly jsou. Servis jsem moc nepotřeboval. Asi se tam nemá co pokazit. Neučtují moc peněz 200 - 350Kč za hodinu. Ale do průměrných časů na opravu se nevešli v opravně nikdy.
Před koupí mě varovali, ať neberu auto s karburátorem, že nejde seřídít. Kup se vstřiky. Raděj 4 litrový obsah. Auto nemá aerodynamiku. Tento typ má eliptické pružiny, takže by se asi pan otec uskákal. Zvaž, jestli nekoupit vyšší typ s vinutými pružinami.
Cena toho co ukazuješ, když je bez úprav a bez doplňků se mi zdá běžná.
K projetí v Brně možné po dohodě.
Díly jsou. Servis jsem moc nepotřeboval. Asi se tam nemá co pokazit. Neučtují moc peněz 200 - 350Kč za hodinu. Ale do průměrných časů na opravu se nevešli v opravně nikdy.
Před koupí mě varovali, ať neberu auto s karburátorem, že nejde seřídít. Kup se vstřiky. Raděj 4 litrový obsah. Auto nemá aerodynamiku. Tento typ má eliptické pružiny, takže by se asi pan otec uskákal. Zvaž, jestli nekoupit vyšší typ s vinutými pružinami.
Cena toho co ukazuješ, když je bez úprav a bez doplňků se mi zdá běžná.
K projetí v Brně možné po dohodě.
Re: Nováček amater
Jak je to s tímto modelem? http://www.sauto.cz/osobni/detail/jeep/ ... oFrom=list jak poznám jestli to má karburátor jsem opravodová laijk :-( a nerozumim těm pružinám :-) mooc děkuju za rady
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nováček amater
V celku udržovanej ale ta HiFi to je děs-běs!! Píše,že je to 86 a čtyřlitr,což je blbost. Až do roku 91 to byly 4,2 . Taky tenhle motor je v karburátoru,Až čtyřlitry byly s EFI.
YJ -86-95 , mají heranatý světlomety a podvozek je nalistovejch perech .To je nejmíň pohodlná varianta. Ty auta tak jsou často dost zrezlý,hlavně na rámu
TJ - 97-06 , mají už zase kulatý světlomety a podvozek je navinutejch pružinách.Diametrálně jiná kultůra ježdění a auto se dá už i používat na denní ježdění. Tenhle podvozek je i flexibilnější v terénu
více a vlastně skoro vše máš o Wranglerech tady:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Wrangler#Powertrain
YJ -86-95 , mají heranatý světlomety a podvozek je nalistovejch perech .To je nejmíň pohodlná varianta. Ty auta tak jsou často dost zrezlý,hlavně na rámu
TJ - 97-06 , mají už zase kulatý světlomety a podvozek je navinutejch pružinách.Diametrálně jiná kultůra ježdění a auto se dá už i používat na denní ježdění. Tenhle podvozek je i flexibilnější v terénu
více a vlastně skoro vše máš o Wranglerech tady:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Wrangler#Powertrain
Re: Nováček amater
Super děkuju za info volal jsem na inzerát a prý tam je opravdu 4.0 ňaký vstřik který žere ňákých těch 10l a ne 25l jako ta 4.2. Je to ňáký repasovaný který se dává do veteránů. Ale podvozek je ten tvrdý jak jste říkal.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nováček amater
No tak je tam buď vyměněný motor za čtyřlitr,což může bejt problém na evidenčce a nebo ten 4,2 je doplněn, místo karburátoru,za EFI.Konverzní sada na to existuje. V každým případě,do r.91 nebyl ve Wrangleru čtyřlitr ale 4,2L.
Za deset nepojede 4,0L ani s deseti vztřikováním ,budeš rád,když to bude jezdit pod patnáct. Na druhou stranu ta 4,2,je-li v pořádku,tak přes dvacet taky nejezdí.
Za deset nepojede 4,0L ani s deseti vztřikováním ,budeš rád,když to bude jezdit pod patnáct. Na druhou stranu ta 4,2,je-li v pořádku,tak přes dvacet taky nejezdí.
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nováček amater
Je to tak jak rika harley
Re: Nováček amater
Dobrý vědět :-) osobně bych teda do toho dal¨hned Lpgčko i když vim že je tady asi hodně lidí proti ale mam Audinu v 3.0 lpg tam ma přes rok a jsem stim neskutečně spokojený beru za 15kč litr a výkon mi příde úplně stejný až na pár cukanců :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host