Záruka a jeí uznávání po úpravách
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách
TAK TAK .. a vse co se necha LADEM se pak vysere.. treba i takove dvere pod rezervou... kdy by som neodmontoval drzak len skrz kontrolu, nepridem na to ako krasne to tam rezavy..
nekdo to proste bere ako : Je to amerika a at maka.. ,
Ono celej JEEP byl postavenej spusobem "odlahceny nakladak" a az na tych par much ktore si treba po kupe osetrit to ozaj nema konkurenci.
Treba takove AXLE SEALS , je to prkotina., no pre predny diff nutnost.
proste i u JK je treba s dusou JEEPkara zabudnut na cestne vylepsenia.
Mne to pride ako nanutit V3Ske ESP.
Wrana je pre mna to iste co pre motorkara GOLD WING.
nekdo to proste bere ako : Je to amerika a at maka.. ,
Ono celej JEEP byl postavenej spusobem "odlahceny nakladak" a az na tych par much ktore si treba po kupe osetrit to ozaj nema konkurenci.
Treba takove AXLE SEALS , je to prkotina., no pre predny diff nutnost.
proste i u JK je treba s dusou JEEPkara zabudnut na cestne vylepsenia.
Mne to pride ako nanutit V3Ske ESP.
Wrana je pre mna to iste co pre motorkara GOLD WING.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách
Tak tomuhle nerozumím???FAJER píše: Wrana je pre mna to iste co pre motorkara GOLD WING.
Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách
no som cekal kdy se ty ozves.. .. promin.. toho nadelas... tak treba harley storocnice...
-
- malej kecal
- Příspěvky: 24
- Registrován: 06 kvě 2008, 18:33
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách
Záruka není otázka nadvlády fiatu nebo jeepu a ani to není otázka úprav. Před třemi lety moje TJ bez úprav i původní pneu, najeto 7.600 km, terén to nevidělo. Devět dní před koncem záruky se vysypal sloupek řízení. Cena nového 25.000,-Kč. Šel jsem tedy reklamovat a bylo mi řečeno, ať mi to udělají tam, kde jsem to koupil. Kupoval jsem nové v DE. Tam mi ovšem řekli, že záruka je celoevropská a musí to v ČR odstranit. Ty to stále odmítali a více než dvouměsíčních dohadech jsem se rozhodl podat žalobu.
Dle mého názoru jsou banda buze..... a zasloužili by nakopat pr.... , ale pořádně.
Když to tenkrát nešlo po dobrém, tak to hold šlo po zlém. Nakonec vyřízeno k mé naprosté spokojenosti, ale toho času kolem, tak by mně vyšlo líp si ten sloupek koupit.
Dle mého názoru jsou banda buze..... a zasloužili by nakopat pr.... , ale pořádně.
Když to tenkrát nešlo po dobrém, tak to hold šlo po zlém. Nakonec vyřízeno k mé naprosté spokojenosti, ale toho času kolem, tak by mně vyšlo líp si ten sloupek koupit.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách
FAJER píše:no som cekal kdy se ty ozves.. .. promin.. toho nadelas... tak treba harley storocnice...
Se divíš? Srovnávat Wrangler s takovou divnomotorkou na který jezdí divnolidi. To nemá s pojetím Wranglera nic společnýho.Naopak HD má mnoho.Minimálně to,že obě značky jsou americký a že obě sou ve svým segmentu nejstarší. Plus asi dalších deset společných věcí.
Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách
Ahoj, jaké promazání kloubů a čepů myslíš, případně jak? Kříže na kardanech se přeci nemažou a klouby na poloosách také ne. Pokud jo poraďte. DíkyLUKI píše:Mno já mám najeto míň než harley cca 80tis ale zase na 35 , 37 obutí a jediná závada je servo což je opravdu slabé na velké pryže poresim přestavbou na jiné , auto má najeto cca 80 procent expedice a terén i závody. Ale podotýkám olej a filtry co deset a mám ropu, údržba po každé výpravě tj. odvzdus. Hadice difu ,kontrola naplni promazani kloubu a cepu maznici, rozborka winche ,kontrola naplni v difech, tesnost atd... což by měl dělat každý, je to skoro náklaďák takže podobná péče, pak .....nezklame
Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách
TO HARLEY: Tak na tuhle debatu v oblasti motorek sem ja mocmoc uzky v pasu., takze staviet neco do tematu nemuzu.. :-)Harley píše:FAJER píše:no som cekal kdy se ty ozves.. .. promin.. toho nadelas... tak treba harley storocnice...
Se divíš? Srovnávat Wrangler s takovou divnomotorkou na který jezdí divnolidi. To nemá s pojetím Wranglera nic společnýho.Naopak HD má mnoho.Minimálně to,že obě značky jsou americký a že obě sou ve svým segmentu nejstarší. Plus asi dalších deset společných věcí.
TO ZARUKA: pokial bol JEEP v Trencine , tak bol maximalne ustretovy, aj napriek tomu ze auto nepochadzalo s ich predaja.. = vsetko je to len a len o ludoch..
Ja mam TJ kupovane na SK ., ale necital som ziadne papiere, ked som mal uz po zaruke, cca 80tkm / 3r. klakla jedna triska. SEFSERVISAK si vypital servisnu knizku a nasiel v texte veticku o zaruke 6r. na niektore suciastky.. sam som tomu nemohol uverit., stara triska sice obcas zaklepe , nova je v supliku v ramci zaruky., Zatial som nemenil , kedze mam uz LPG.
Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách
Tak moje zkušenost se záruční opravou JK a vůbec opravama - asi v 6000km odešla sama od sebe zadní el. uzávěrka, nevypínala a když na Chodově ještě u D-CHr viděli kola 34´´, tak první co řekli, že záruka okamžitě padá na celý auto. tak sem tam vytek 30. Jinak tomu za 4 roky nic jinýho nebylo (CRD RUB UNL). Moje zkušenosti s autama - od dětství různé Škody 100-120 : miliony závad, pořád strach jestli dojedu. Vozil jsem na delší cesty tak 4 kousky těsnění pod palici a zadní polonápravy + ložiska. Nejhorší závada na škodovce 120- šprajcla se na otřepu sacího nátrubku z výroby kulička v obtoku olej. čerpadla a nemazalo to. Opravoval jsem to tehdy na cestě ve sněhu- odházet sníh u pangejtu, vlízt pod to, vypustit do igelitový tašky olej, sundat vanu, opatrně utrhnout těsnění, zjistit, proč to nemaže, vyndat sací košík, pérko, vyšábrovat, vrátit všechno a olej, modlit se aby to nechcalo a ject.. Fuj, už nikdy.
Daewoo Racer 1.5 ten původní s karburátorem, koupen v r. 89- za 150 000 km jen uhořívaly kabely zapalování a přerušená cívka snímače bodu zapalování, tu jsem převinul sám. Měli tam blbě ukončený vinutí a to se uklepalo u konce. Jinak nic.
Tohle auto mělo obrovskou výhodu- za 3 roky jsem ho prodal dráž, než koupil. To užnse mi nikdy nepovede.
Fiesta benzín- asi 20 letá , bylo to přítelkyně - nic, jen jednou uhnil drát, teda spíš pásek uvnitř v alternátoru - oprava pár minut, jen to rozebrat. Že to nenabíjí poznala tak, že šly pomalu stírače!!! Auto jelo snad na 4 volty...
Toledo 1,9TD (bez i, všechno mechanický) - za 16 let a 350 000km mimo spotřebáku nic. Suzuki Vitara 2.0 HDI- 11 let/100 000km - zatím vůbec žádná závada. Dokonce všechny žárovky původní!! MB 320GLK- po 3letech a asi jen 12 tis. km se sám od sebe odchlípl chrom na plastech na rámečku díry na držáku pití u středního tunelu a pořezal mě do krve. Bylo to v záruce (je 3r.) a nechtěli TO UZNAT! Ale naštěstí na to předem nevypsali opravenku s cenou a neuznáním záruky, pak poslali fakturu poštou! Tak jsem chtěl jít k soudu, ale nakonec poslali omluvnej dopis. Zrovna dneska přišel. A blblo el. otevírání a zavírání 5. dveří - občas se otevřely a zase zavřely- to přeprogramovali podle pokynů MB. Opel Corsa 1,2i r. 96 - dodnes žádná závada.
Daewoo Racer 1.5 ten původní s karburátorem, koupen v r. 89- za 150 000 km jen uhořívaly kabely zapalování a přerušená cívka snímače bodu zapalování, tu jsem převinul sám. Měli tam blbě ukončený vinutí a to se uklepalo u konce. Jinak nic.
Tohle auto mělo obrovskou výhodu- za 3 roky jsem ho prodal dráž, než koupil. To užnse mi nikdy nepovede.
Fiesta benzín- asi 20 letá , bylo to přítelkyně - nic, jen jednou uhnil drát, teda spíš pásek uvnitř v alternátoru - oprava pár minut, jen to rozebrat. Že to nenabíjí poznala tak, že šly pomalu stírače!!! Auto jelo snad na 4 volty...
Toledo 1,9TD (bez i, všechno mechanický) - za 16 let a 350 000km mimo spotřebáku nic. Suzuki Vitara 2.0 HDI- 11 let/100 000km - zatím vůbec žádná závada. Dokonce všechny žárovky původní!! MB 320GLK- po 3letech a asi jen 12 tis. km se sám od sebe odchlípl chrom na plastech na rámečku díry na držáku pití u středního tunelu a pořezal mě do krve. Bylo to v záruce (je 3r.) a nechtěli TO UZNAT! Ale naštěstí na to předem nevypsali opravenku s cenou a neuznáním záruky, pak poslali fakturu poštou! Tak jsem chtěl jít k soudu, ale nakonec poslali omluvnej dopis. Zrovna dneska přišel. A blblo el. otevírání a zavírání 5. dveří - občas se otevřely a zase zavřely- to přeprogramovali podle pokynů MB. Opel Corsa 1,2i r. 96 - dodnes žádná závada.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host