Wrangler JK Unlimited -110 000 Km

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Wrangler JK Unlimited -110 000 Km

Nový příspěvek od Harley »

Sto tisíc Km mi příjde u vozidla jako takový první mezník v jeho životě.A tak bych tady chtěl schrnout jak je na tom se spolehlivostí JK,co bylo za tu dobu třeba opravit a nebo vyměnit.

Moje JK Unlimited X je r.v. 2007,fyzicky vyrobený září 06 a prvně registrovaný v říjnu 06 na Floridě.Takže jedno s prvních co opustilo výrobní linku.
V USA najezdilo 60tis.Km než jsem ho 23.12 08 koupil v Berlíně.Bylo absolutně bez jediný úpravy a podle záznamů v USA nebylo nic opravováno.
8d95_27.jpg


Po koupi jsem nemusel do ničeho investovat,co by bylo jako tech. závada Jeepu. Byť auto stále vonělo novotou a nikde nebyl jedinej škrábanec,tak byl jeden přední a jeden zadní bezp. pás natrženej. Pravděpodobně od psa,po kterým jsem našel v kufru pár chlupů. Takže jsem koupil oba pásy nový.Taky chyběla jedna plastová krytka palubky nad pedálama,což asi někde zajebali v DE,když upravovaly zadní světla podle TüV.
V podstatě ihned jsem auto zvedl lift sadou od Teraflex,2,5" podložky plus věci kolem. Pneu šly ze sériových "A/T" 32" na M/T 33" byly nutný 2,5cm podložky pod disky.

Auto používám doslova denně jak pro práci tak jako rodiný na nákupy a cestování. V pražskejch popojíždkách a tankodromu dostává celkem záhul.Najel jsem s ním 50 tis.Km a v podstatě bez závad,jen za údržbu.
Během tý doby jsem řešil a nebo měnil:

prasklý výfuk.svody na levý straně -následek těch krátkejch popojíždek ale u benz. JK dost častý jev

Svisláky na obou stranách - asi v 70tis. 33" kola to urychlily.
Tlumič řízení - začal týct
baterku -origo Mopar vydržela 3 roky
horní volantovou tyč - lehká vůle na ložisku v průchodu kastlí.Nic hroznýho ale občasný ťuknutí ve volantu mi vadilo.
Panty kufrových dveří - opět,následek těžký 33" rezervy.
EGR ventil
Přední mlhovky - měly rozpraskaný skla.Jakoby osekaný od kamenů nebo teplem??

Tak to je myslím vše.Snad jsem na nic nezapoměl,dyštak doplním.Myslím,že to není špatný skóre.

a stav teď:
6309_395_005-5.jpg
LUKI

Re: Wrangler JK Unlimited -110 000 Km

Nový příspěvek od LUKI »

Koukám že to jsou asi časté závady, Baterka klekla bohužel po cestě do Romále v noci v Remeti supr zábava .... ( dávám to zavinu velké teplotě v motorovém prostoru hold budu řezat a dělat výdechy, už to mám vykoumané :wink: ), panty mám také měněné klepaly a klepou znova, servo mám druhé a opět teče, co mě štve nejvíc že začli pod lakem reznout hliníkové panty na kapotě, a celkově spodek je zralý na pořádnou ošetřovací kůru je to olezlé jak liška.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Wrangler JK Unlimited -110 000 Km

Nový příspěvek od Harley »

Baterky u dieselů jsou častý probléma to tam jsou Optimy(viz jiný téma tady) V benzínech jsou Mopar baterie ale tři roky na baterku mě příjde tak akorát doba a navíc dvakrát dostala za uši,když mi celou noc svítilo vnitřní osvětlení,který mlaďas nevypnul.Takže dvakrát totál vybitá.

Panty jsem předělal na jiný čepy a bronzový futra.Čepy navíc mají matku a tak se dají lehce přitáhnout.
Panty mám OK a spodek jako novej,stále v pěkným laku. US verze nemají ten nechutnej asfaltovej nástřik a tak se dá spodek krásně omejvat jako vršek.
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti