Prosim Vas,
nema niekto nahodou
Neaku vseobecnu ( seriovu ) literaturu, neaky tech. manual k danym rokom, k modelu YJ ?
Ci uz v elektronickej forme, popripade KNIHU, link ?
Kde by som nieco podobne zakupil ?
Všeobecná literatura, manuály, knihy, info ...
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
-
- fórový prudič
- Příspěvky: 271
- Registrován: 03 bře 2007, 23:55
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: všeobecná literatúra, manual, Kniha, Info
Jestli chceš opravářský manuál, tak byl tu k mání za nějakou stovku. Posílal mi Robin přes úložiště. Docela dobrá angličtina s obrázky. Zeptej se ho na 4x4@jeep-wrangler.cz . Nechci Ti to nabízet bez něj.
Mám pár katalogů náhradních dílů a i jiné opravářské návody v el formě - to ale vygúgluješ taky.
Uživatelský návod k obsluze jsem na YJ nenašel. Je vše jednoduché, ale něco mi museli zkušení poradit.
Mám pár katalogů náhradních dílů a i jiné opravářské návody v el formě - to ale vygúgluješ taky.
Uživatelský návod k obsluze jsem na YJ nenašel. Je vše jednoduché, ale něco mi museli zkušení poradit.
-
- malej kecal
- Příspěvky: 36
- Registrován: 22 led 2007, 09:30
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecná literatura, manuály, knihy, info ...
Zkus na českém obchodě na adrese
http://www.techbooks.cz/techbooks/0/0/3 ... 20wrangler
Je to v angličtině, ale také jsem to tam kupoval. Jinak mám v češtině přeložen základní (pro začátečníky) ovládací manuál na Jeep Wrangler, 4,2 L, 1989. Je tam základní údržba, ovládání atd. Musel bych to v případě zkopírovat. Bylo by to grátis, pokud by jsi měl zájem.
http://www.techbooks.cz/techbooks/0/0/3 ... 20wrangler
Je to v angličtině, ale také jsem to tam kupoval. Jinak mám v češtině přeložen základní (pro začátečníky) ovládací manuál na Jeep Wrangler, 4,2 L, 1989. Je tam základní údržba, ovládání atd. Musel bych to v případě zkopírovat. Bylo by to grátis, pokud by jsi měl zájem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti