Stránka 1 z 1

Všeobecná literatura, manuály, knihy, info ...

Napsal: 31 led 2012, 16:12
od mokusle
Prosim Vas,
nema niekto nahodou
Neaku vseobecnu ( seriovu ) literaturu, neaky tech. manual k danym rokom, k modelu YJ ?
Ci uz v elektronickej forme, popripade KNIHU, link ?
Kde by som nieco podobne zakupil ?

Re: všeobecná literatúra, manual, Kniha, Info

Napsal: 01 úno 2012, 09:04
od Jeník

Re: všeobecná literatúra, manual, Kniha, Info

Napsal: 01 úno 2012, 09:59
od radek
Jestli chceš opravářský manuál, tak byl tu k mání za nějakou stovku. Posílal mi Robin přes úložiště. Docela dobrá angličtina s obrázky. Zeptej se ho na 4x4@jeep-wrangler.cz . Nechci Ti to nabízet bez něj.

Mám pár katalogů náhradních dílů a i jiné opravářské návody v el formě - to ale vygúgluješ taky.

Uživatelský návod k obsluze jsem na YJ nenašel. Je vše jednoduché, ale něco mi museli zkušení poradit.

Re: Všeobecná literatura, manuály, knihy, info ...

Napsal: 14 úno 2012, 16:20
od Oldřich Hyvnar
Zkus na českém obchodě na adrese
http://www.techbooks.cz/techbooks/0/0/3 ... 20wrangler
Je to v angličtině, ale také jsem to tam kupoval. Jinak mám v češtině přeložen základní (pro začátečníky) ovládací manuál na Jeep Wrangler, 4,2 L, 1989. Je tam základní údržba, ovládání atd. Musel bych to v případě zkopírovat. Bylo by to grátis, pokud by jsi měl zájem. :pivko: