Chcel by som sa opytat, ze ake motory sa montovali do YJ, len 4,2 / 2,5 ky ?
MNA zaujima 4,2jka , chcel by som vediet ci sa robyla len s karboratorom alebo aj so vstrekovanim ?
a ci sa to odstupom rokov neako menilo ?
Motory
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory
O YJ toho moc nevím.Neměl jsem ho.Měl jsem jen XJ-ZJ-TJ a teď JK. Takže znám jen věci,co jsou na YJ schodný s jinejma modelama.
Přesto.4,2L motor (AMC 258) byl v YJ pouze s karburátorem ale elektronicky řízeným ,systém "a computer controlled Carter BBD".
Bylo to poruchuvý a nespolehlivý a strašně to žralo a nemělo to výkon.Vše bylo kvůli emisím.Auta s tímhle motorem a jen s "přírodním" karburátorem na tom byly líp.
Vztřikování měly až později YJ s motorem,4,0L (AMC 242) . Nicméně,i na 258čku existuje konverzní kit na předělání na EFI.
http://www.jeepfan.com/tech/carter-bbd- ... ernatives/
Mít tenhle motor,tak to na EFI rozhodně předělám. A nebo,komplet udělat špičkovou generálku s tuningem interních částí a osadit to pořádným karburátorem jako třeba Weber nebo Edelbrok.Pak budeš mít krásnou a spolehlivou věc.Nicméně,pod dvacet litrů se nedostaneš ale aspoň to bude opodstatněný.
Tady máš vše kolem tohohle motoru:
http://wiki.jeep-fab.com/index.php?title=AMC_258
pokud Tě zajímá ten nablbě elektronicky řízenej karburátor( strašná technická kravina! ) ,tak si do vyhledávače zadej :"a computer controlled Carter BBD". Vyjede Ti mraky věcí kolem toho,problémy,a jak je řešit.
Přesto.4,2L motor (AMC 258) byl v YJ pouze s karburátorem ale elektronicky řízeným ,systém "a computer controlled Carter BBD".
Bylo to poruchuvý a nespolehlivý a strašně to žralo a nemělo to výkon.Vše bylo kvůli emisím.Auta s tímhle motorem a jen s "přírodním" karburátorem na tom byly líp.
Vztřikování měly až později YJ s motorem,4,0L (AMC 242) . Nicméně,i na 258čku existuje konverzní kit na předělání na EFI.
http://www.jeepfan.com/tech/carter-bbd- ... ernatives/
Mít tenhle motor,tak to na EFI rozhodně předělám. A nebo,komplet udělat špičkovou generálku s tuningem interních částí a osadit to pořádným karburátorem jako třeba Weber nebo Edelbrok.Pak budeš mít krásnou a spolehlivou věc.Nicméně,pod dvacet litrů se nedostaneš ale aspoň to bude opodstatněný.
Tady máš vše kolem tohohle motoru:
http://wiki.jeep-fab.com/index.php?title=AMC_258
pokud Tě zajímá ten nablbě elektronicky řízenej karburátor( strašná technická kravina! ) ,tak si do vyhledávače zadej :"a computer controlled Carter BBD". Vyjede Ti mraky věcí kolem toho,problémy,a jak je řešit.
Re: Motory
Zdravím.Chtěl bych se zeptat na motor 2,5i 89kw.Měl bych zájem to auto koupit.Je to 1995 ale má najeto už 250000.Tak jestli to má vůbec cenu.Jinak je pěkné zachovalé.Jaké tam jsou rozvody,jestli řetez a pod.Díkyza radu
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory
Řětěz,pochopitelně!
Těch čtvrt míle je houby kilometráž pro motor.Motor je ta poslední věc,který by ty kilometry vadily.
Těch čtvrt míle je houby kilometráž pro motor.Motor je ta poslední věc,který by ty kilometry vadily.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti