PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
cihlík
Marek
Příspěvky: 333
Registrován: 18 pro 2008, 21:16
Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od cihlík »

Harley píše:Nezvedat konce!!! :fuj:
Aleši,pokračuj v dizajnu jak si začal,ten je super a originální.Proč dělat kopie něčeho,co už někde existuje.

No tohle je přímo votřesný!!! :fuj: :fuj: http://www.rampagejeepaccessories.com/R ... mited.html
Na to mám problém se jen podívat,natgož to mít na autě. To úplně kurví vzhled Wranglera.
PETARDAK píše:Marku,dyk sem Ti to psal :bit: mlhovky dovnitř = naviják nad nárazník = 1.na denní ježdění dráždidlo na orgány :blééé: a hlavně 2.zakrytého "půl" chladiče což taktéž nemusí být vždy zcela optimální....
Harleyi, každému se líbí něco jiného chápu že se ti to může přícit, ale zase se může najít pár lidí kteří mají přesně opačný pohled na věc :wink: ...tak neříkej že otřesný :wink: ...mě se prostě zase nelíbí ty třeba zaoblené pevňostňáky jako dělají AEV a ta fuga co vznikne mezi nárazníkem a lemy kol...zbytečný prostor navíc, ale to je věc každého z nás, takže pro mě v žádném případě hnusný, ale úžasný :wink: .... Petarďáku, šak na tom odkazu, je nárazník co má mlhovky uvnitř (mezi šekly) a ještě schovaný naviják vevnitř :wink: ....já jsem nikde nepsal nic o tom že chci naviják nahoru, tak nevím kde jste na to přišli :wink: ...ještě tedy jednou http://www.jk-forum.com/modified-jk-tec ... ers-28587/ ...chtěl jsem krátký a když už dlouhý, tak konce zvednuté k lemům, ale jen jsem se zeptal, mě se prostě "opičárny" líbí, holt můj vkus nezměníte, tak mě za to nekamenujte :wink: :todáš:
Uživatelský avatar
PETARDAK
hodně velkej kecal
Příspěvky: 145
Registrován: 30 pro 2009, 22:20
Bydliště: Nový jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od PETARDAK »

cihlík píše:
Harley píše:Nezvedat konce!!! :fuj:
Aleši,pokračuj v dizajnu jak si začal,ten je super a originální.Proč dělat kopie něčeho,co už někde existuje.

No tohle je přímo votřesný!!! :fuj: :fuj: http://www.rampagejeepaccessories.com/R ... mited.html
Na to mám problém se jen podívat,natgož to mít na autě. To úplně kurví vzhled Wranglera.
PETARDAK píše:Marku,dyk sem Ti to psal :bit: mlhovky dovnitř = naviják nad nárazník = 1.na denní ježdění dráždidlo na orgány :blééé: a hlavně 2.zakrytého "půl" chladiče což taktéž nemusí být vždy zcela optimální....
Petarďáku, šak na tom odkazu, je nárazník co má mlhovky uvnitř (mezi šekly) a ještě schovaný naviják vevnitř :wink: ....já jsem nikde nepsal nic o tom že chci naviják nahoru, tak nevím kde jste na to přišli :wink: ...ještě tedy jednou http://www.jk-forum.com/modified-jk-tec ... ers-28587/ ...chtěl jsem krátký a když už dlouhý, tak konce zvednuté k lemům, ale jen jsem se zeptal, mě se prostě "opičárny" líbí, holt můj vkus nezměníte, tak mě za to nekamenujte :wink: :todáš:
Marku,stejně jako ty, kupodivu i ostatní mají právo na vlastní názor,vkus čí nevkus a takto hranatý nárazník s extrémně osekanými a zvedlými konci, já stejně jako Harley,považuji za otřesný.
Auta, kterými jezdíme mají stále vzhled a ducha nezměný víc než 70let!!! A v rámci možností a svých schopností se snažím v kompromisu:"vzhled-funkce-vyrobitelnost-cena" se této tradice držet.
Ano a zde souhlasím s Tebou, AEV nárazník obdivuji jako řemeslný výrobek,ale k wrangleru mě nesedí...
Nevím jak Ty,ale já na "Tvém" odkazu vidím velmi pěkný, byť dost mohutný, nárazník LoD, z kterého(na rozdíl od mé filozofie)vyčnívá 2/3 navijáku před masku a chladič s nevýhodami mno už výše popsanými...
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od Harley »

:todáš: :todáš: :todáš:
Moje slova! :tožvitaj:
Uživatelský avatar
cihlík
Marek
Příspěvky: 333
Registrován: 18 pro 2008, 21:16
Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od cihlík »

Moje řeč...každý může mít svůj názor a proto druhé neodsuzuju :wink: ..ten nárazník od LoD je fakt povedený a dovedu pochopit že se někomu nelíbí :todáš: ....mám rád i hranatěší tvary - můj názor...prostě ty oblé úhly mi na wranglera nesedí...ale nechci se pouštět do debaty co kazí vzhled wranglera a co né, protože myslím že nikdo z nás by asi neměl pravdu, co se týče wranglera a úpravy jednotlivých majitelů je na něm úžasné právě to, že si ho každý může vybavit jak uzná za vhodné a co se mu líbí :wink: ...nic není dáno, nic není předepsáno...každý wrangler byl naprosto jiný a nic jako klasika co se týče vzhledu nárazníků neexistuje a určitě tak ani tvar nárazníku, který určuje vzhled a ducha víc než 70let :bit: , ikdybych si tam přimontoval kůl z dubu, stále by to byl wrangler :wink:

Jinak Petarďáku tvé nárazníky se mi líbí!!!!...určitě moc povedené, však si mi psal ať mrknu na fórum a kdyžtak ti napíšu jak bych si to představoval já, určitě to neber jako kritiku, tak to ani nebylo myšleno!!!!....já hledal jen variantu - krátký nárazník, případně zapuštěný naviják a mlhovky uvnitř...jak to má ten LoD...to že tam narval naviják jak krávu a trčí mu tak moc ven, to je věc druhá...
Uživatelský avatar
PETARDAK
hodně velkej kecal
Příspěvky: 145
Registrován: 30 pro 2009, 22:20
Bydliště: Nový jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od PETARDAK »

Tak pro Cihlíka :nototo: to prubnu po čtvrté: Pokud chceš krátký nárazník +origo mlhovky "dovnitř" tak už se do nárazníku žádný naviják normální velikosti(9000-12500lbs) NEVEJDE!!! Buď naviják nad nárazník,nebo nárazník markantně "vysadit" před auto(podobně jako orig.EU plasťák)
A mimochodem,pro montáž nárazníku LoD je nutné markantně skrátit rám JK,to u nás asi málo kdo bude ochoten...

A pro ostatní :wink: přidávám foto nárazníku,z mé produkce, na JK RUBICON.
jk zl (Small).jpg
Naposledy upravil(a) PETARDAK dne 26 čer 2012, 21:52, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od Harley »

:cheche:

Něco na tom bude,když firmy jako AEV,ARB,Mopar a další,dávají origo mlhovky do stran,když je v jejich nárazníku uprostřed ukryt naviják. :nápad:
Uživatelský avatar
cihlík
Marek
Příspěvky: 333
Registrován: 18 pro 2008, 21:16
Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od cihlík »

jasne, jasne necham si poradit od nekoho kdo s tim ma zkusenosti...to, co ja vim, mam stejne jen z obrazku z internetu, diky za info, budu n d tim uvazovat, jinak ta posledni fotka narazniku ta se mi docela libi, je trochu zkraceny, tak nejak bych si to mozna predstavoval :wink:
Uživatelský avatar
cihlík
Marek
Příspěvky: 333
Registrován: 18 pro 2008, 21:16
Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od cihlík »

jinak Aleši, možná takový hloupý dotaz, tak se předem omlouvám....pokud mám teď tažné na rámu (U.S. 2" hitch receiver na 4 šrouby) a jde mi kolem origo zadního nárazníku, vejde se mi tam i ten tvůj zadní pevňostnák i s tím tažným (počítáš s tím)?
Myslivec ze Zlína
hodně velkej kecal
Příspěvky: 142
Registrován: 17 pro 2012, 18:51
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od Myslivec ze Zlína »

:tožvitaj: Chci se zeptat Alešu jak se ti osvědčill,ten komaxit.Chci si ho dát na ty moje pevnostňáky,ale mám trosku strach z kamínků,co když se začne nějak loupat,pak bude problém ho odstranit.Prý se to potom musí nějak máčet nějak v louhu a je to zdlouhavý proces,Tak se obracím na tebe jako profika :cigarko: :cigarko: Díky :tožvitaj: P.S. Brzy se ozvu skrz ten podvozek :todáš:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od Harley »

Nejsem sice expert na výrobů nárazníků jako Aleš ale s komaxitem pracuju asi dvacet let na všem možným jak kolem motorek,tak i aut.
Je pravda,když se komaxit odštípne,je to jako odraženej smalt a nejde to běžně dolakovat. Ale nic není ztracený,na vše něco existuje.
Na drobný odražený ďubky perfektně funguje zaretušování Hameritem.Je to sice barva a né plast jako komaxit ale svojí struktůrou,hustotou a ve finále i "plastovým" vzhledem po zaschnutí,dokáže velice slušně zakrýt nedostatek. Tím že je hustej,dobře zaleje hloubku.
Pokud půjdem dál,tak menší odřeniny se dají znova přelaknout další vrstvou komaxitu aniž by to bylo poznat.Komaxit se znova rozpeče a slije.
Musí-li se to komplet sundat,tak to rozhodně nejde opískovat ale jde to stáhnout chemicky a nezbyde tam ani kousek. Stahovačky na komaxit by měly mít větší práškový lakovny.V Praze ale já vím jen o jedný.Dlouhodobej proces to není,bejvá to do druhýho dne.
Kvalitně provedený nástřik komaxitem na dobře připravený povrch,tzn. správně opískovaný a odmaštěný,je ale velice odolnej a jen tak se neodštípne.Rozhodně vydrží víc jak běžný lak.
Osobně já lakuju věci jako rámy nebo blatníky a pod. u motorek nejprv komaxitem jako podklad a přes něj se dává běžný lak.U barevnejch dávám co nejpodobnější odstín finálnímu a když je to černý,tak zase proto aby černá byla fakt černá a né v tom "plastovým" nádechu. Komaxitovej podklad má tu výhodu,že při poškození to většinou odnese jen ten akrylát a nevznikne kontrast s holým kovem nebo plničem. Pak se to i líp opravuje nebo retušuje.
Takhle se dají vyřešit i ty nárazníky . Komaxit jako podklad a přes to to přeláknout akrylátem a bezbarvým lakem,je-li to lesklý. Při případným poškození se to opravuje jako běžný lakovnaý díl.
Myslivec ze Zlína
hodně velkej kecal
Příspěvky: 142
Registrován: 17 pro 2012, 18:51
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od Myslivec ze Zlína »

Tož diky :wink: Dám asi ten kom.a pak na to ten lak to mě vůbec nenapadlo,nakonec se nemusím bát,že nárazníky budou mít jiný odstín jak kola :todáš: :todáš:
Tady se dozvíš prostě vše.... :nečtešnevíš: dik
LUKI
malej kecal
Příspěvky: 14
Registrován: 15 úno 2013, 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od LUKI »

Zdarec komaxit někdo chválí někdo zavrhuje , je to 1/1 v názorech tak si vyber.....
Já osobně komax néé ... používám základ jako podkladní vrstvu epoxid, a navrch polyuretan :wink:
Uživatelský avatar
PETARDAK
hodně velkej kecal
Příspěvky: 145
Registrován: 30 pro 2009, 22:20
Bydliště: Nový jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od PETARDAK »

Myslivec ze Zlína píše::tožvitaj: Chci se zeptat Alešu jak se ti osvědčill,ten komaxit.Chci si ho dát na ty moje pevnostňáky,ale mám trosku strach z kamínků,co když se začne nějak loupat,pak bude problém ho odstranit.Prý se to potom musí nějak máčet nějak v louhu a je to zdlouhavý proces,Tak se obracím na tebe jako profika :cigarko: :cigarko: Díky :tožvitaj: P.S. Brzy se ozvu skrz ten podvozek :todáš:
Jak píše LUKI, je to o názoru :wink: a stejně jako vše je i komax o poctivém provedení, přípravě povrchu, správném "vypálení"aj.
Já, na opískované nárazníky, nechávám aplikovat 1x vrstvu "zinkového komaxitu" + 2x černý pololesk a z vnitřní strany v místech svaru a v rozích antikorozní vosk.
Na mém JK, mají za sebou nárazníky tři zimy v soli, bezpočet OFF-akcí a pár expedic a nikde žádné loupání,ani puchýře či jiné kosmetické vady nenajdu :todáš: a stejně, po dvou letech OFF-provozu je vzhledově bezchybný i nárazník na synově ZJ-5.9 :cigarko:
elvis
hodně velkej kecal
Příspěvky: 166
Registrován: 06 led 2012, 18:48
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od elvis »

Zajímalo by mě jak asi dopadne rám při stejném nárazu zepředu s pevnostním nárazníkem a s origo plastovým, který má jakousi možnost se deformovat.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ NÁRAZNÍKY - výroba

Nový příspěvek od Harley »

Nevím jak s pevnostním ale předloni jsem se nacpal do kufru nový Octavie. Ta neměla kufr a hnutá až po po dveře. Já "pouze" trošku promáčklý ty "boule" na plastovým nárazníku. Byl jsem překvapen,co ten plast vydrží. A co nevydrží osobák.

Obrázek


http://jeepforum.cz/showthread.php?tid= ... 3#pid41263
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti