Stránka 1 z 1

Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 20 lis 2011, 20:39
od Krtek
Ahoj. Pro dobré zkušenost s KN filtrem na TJ jsem se rozhodl pořídit totéž i na JK 2,8 CRD. Bohužel jsem narazil. U KN jsem na diesel nenašel nic. Našel jsem něco od Greenu. moc se mě ale nezdá ten tvar.

http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... s107705729

Máte někdo zkušennost s otevřeným filtrem na 2,8 CRD?
Díky za radu

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 21 lis 2011, 17:11
od Dr.Ti.
U dieselových motorů v tom velký přínos nevidím... a navíc je tedy jasné,že bahno a brody už jezdit nebudeš :tožvitaj:

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 21 lis 2011, 18:40
od Radek 66
Ale japato :bit:
Mluví o filtru, ne o sání tedy ne FIPK :wink:
KN ho dělá, má číslo 33-2364
A zdá se, že je stejnej jako pro benzín 3,8
:tožvitaj:

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 21 lis 2011, 19:32
od Dr.Ti.
Tak to jsme si nerozuměli :pako: , já měl na mysli sání, tedy FIPK,tam opravdu nijaký smysl pro diesel nevidím,samotný filtr KN samozřejmě svoje výhody má,především trvanlivost při správné údržbě a pak i úsporu. :todáš:

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 21 lis 2011, 19:51
od Harley
On to Krtek nešťastně nazval.Jen vložka do filterboxu není otevřený filtr nebo sání.Je to jen volněji propustný filtr.
Vložka má jistě plus ale jen pro praktičnost údržby a po pár vyprání i ekonomiku.

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 23 lis 2011, 00:17
od meett
on krtek je poslední dobou nešťastnej celej :cheche: :cheche: :cheche:
filtr do krabiček .... :fuj: :fuj: :fuj:
jestli to nemá posunutý víc došikma od tý haubny :cheche: :cheche: :cheche:

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 25 lis 2011, 13:20
od Tom
benzinovej filtr je jinej od ropáka! Tak jak to je popsaný u toho Greena, tak by to mohlo být ok. Schema je pouze přibližné! Mě osobně ale KN a podobný pro ropáka nedoporučovali, hlavně kvůli tomu, že je nadměrně zatížená váha vzduchu a rychleji odchází... nárůst výkonu u ropy neznatelný...
to mé poznatky a proč ho nemam...

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 25 lis 2011, 14:57
od Radek 66
Aha.
No já čerpal tady kde ho inzerují pod stejným číslem.
http://www.racimex.de/content/de/quickf ... zeigen.y=6

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 25 lis 2011, 15:36
od PETARDAK
Zdravím :tožvitaj: ,ani na origo stránkách http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx motor D 2.8 pro JK neznají tudíž K&N filtr se nedělá, jinak souhlas s TOMem :todáš: impregnovaný(mastný) filtr může u "diesla" napáchat víc škody než užitku.

Re: Otevřený vzduchový filtr

Napsal: 25 lis 2011, 17:02
od FAJER
len velmi nerad to pisem a obzvlast s ohladom na moje vlastne odporucania....
odporucil som mnoho mnoho znamim KN filtre aj cele FIPK., ako na GAS tak aj na DIESEL,
po niekolko x skusenostiach v VW a AUDI, a posledne aj mojeho vlastneho DIESEL motora mam hotovu hruzu s pouzitia KN.
Neveril som a tak som teda pobral k praxi mechanika co toho ma podstatne viac za sebou ako ja .
Brachovia Janko a Miro KUCERKOVCI s TN .. najprv som neveril a potom som to uvidel na vlastne kukovadla.
Filter prepusta vacsie castice a pri preplnovanych motoroch , ktore dokazu cez filter prervat aj znacne vacsie zrno ako origo filter, nasleduje "opieskovanie" lopatiek turba a jeho nasledna destrukcia., take to odfukovanie.
na vlastne ociska som ocumoval niekolko motorov OOOO a ich turba, a nakoniec aj moje chudatko TOURAN 2.0PD.
Smutne konstatovanie ; KN je sice fajn (je to otvorenie prietoku citit najma v nizkych otackach) ale zivotnost turba (a pravdepodobne aj motora) skracuje cca o 30 a viac perc..