Otevřený vzduchový filtr
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Otevřený vzduchový filtr
Ahoj. Pro dobré zkušenost s KN filtrem na TJ jsem se rozhodl pořídit totéž i na JK 2,8 CRD. Bohužel jsem narazil. U KN jsem na diesel nenašel nic. Našel jsem něco od Greenu. moc se mě ale nezdá ten tvar.
http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... s107705729
Máte někdo zkušennost s otevřeným filtrem na 2,8 CRD?
Díky za radu
http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... s107705729
Máte někdo zkušennost s otevřeným filtrem na 2,8 CRD?
Díky za radu
Re: Otevřený vzduchový filtr
U dieselových motorů v tom velký přínos nevidím... a navíc je tedy jasné,že bahno a brody už jezdit nebudeš
- Radek 66
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 343
- Registrován: 23 led 2010, 00:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřený vzduchový filtr
Ale japato
Mluví o filtru, ne o sání tedy ne FIPK
KN ho dělá, má číslo 33-2364
A zdá se, že je stejnej jako pro benzín 3,8
Mluví o filtru, ne o sání tedy ne FIPK
KN ho dělá, má číslo 33-2364
A zdá se, že je stejnej jako pro benzín 3,8
Re: Otevřený vzduchový filtr
Tak to jsme si nerozuměli , já měl na mysli sání, tedy FIPK,tam opravdu nijaký smysl pro diesel nevidím,samotný filtr KN samozřejmě svoje výhody má,především trvanlivost při správné údržbě a pak i úsporu.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřený vzduchový filtr
On to Krtek nešťastně nazval.Jen vložka do filterboxu není otevřený filtr nebo sání.Je to jen volněji propustný filtr.
Vložka má jistě plus ale jen pro praktičnost údržby a po pár vyprání i ekonomiku.
Vložka má jistě plus ale jen pro praktičnost údržby a po pár vyprání i ekonomiku.
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřený vzduchový filtr
on krtek je poslední dobou nešťastnej celej
filtr do krabiček ....
jestli to nemá posunutý víc došikma od tý haubny
filtr do krabiček ....
jestli to nemá posunutý víc došikma od tý haubny
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřený vzduchový filtr
benzinovej filtr je jinej od ropáka! Tak jak to je popsaný u toho Greena, tak by to mohlo být ok. Schema je pouze přibližné! Mě osobně ale KN a podobný pro ropáka nedoporučovali, hlavně kvůli tomu, že je nadměrně zatížená váha vzduchu a rychleji odchází... nárůst výkonu u ropy neznatelný...
to mé poznatky a proč ho nemam...
to mé poznatky a proč ho nemam...
- Radek 66
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 343
- Registrován: 23 led 2010, 00:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřený vzduchový filtr
Aha.
No já čerpal tady kde ho inzerují pod stejným číslem.
http://www.racimex.de/content/de/quickf ... zeigen.y=6
No já čerpal tady kde ho inzerují pod stejným číslem.
http://www.racimex.de/content/de/quickf ... zeigen.y=6
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřený vzduchový filtr
Zdravím ,ani na origo stránkách http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx motor D 2.8 pro JK neznají tudíž K&N filtr se nedělá, jinak souhlas s TOMem impregnovaný(mastný) filtr může u "diesla" napáchat víc škody než užitku.
Re: Otevřený vzduchový filtr
len velmi nerad to pisem a obzvlast s ohladom na moje vlastne odporucania....
odporucil som mnoho mnoho znamim KN filtre aj cele FIPK., ako na GAS tak aj na DIESEL,
po niekolko x skusenostiach v VW a AUDI, a posledne aj mojeho vlastneho DIESEL motora mam hotovu hruzu s pouzitia KN.
Neveril som a tak som teda pobral k praxi mechanika co toho ma podstatne viac za sebou ako ja .
Brachovia Janko a Miro KUCERKOVCI s TN .. najprv som neveril a potom som to uvidel na vlastne kukovadla.
Filter prepusta vacsie castice a pri preplnovanych motoroch , ktore dokazu cez filter prervat aj znacne vacsie zrno ako origo filter, nasleduje "opieskovanie" lopatiek turba a jeho nasledna destrukcia., take to odfukovanie.
na vlastne ociska som ocumoval niekolko motorov OOOO a ich turba, a nakoniec aj moje chudatko TOURAN 2.0PD.
Smutne konstatovanie ; KN je sice fajn (je to otvorenie prietoku citit najma v nizkych otackach) ale zivotnost turba (a pravdepodobne aj motora) skracuje cca o 30 a viac perc..
odporucil som mnoho mnoho znamim KN filtre aj cele FIPK., ako na GAS tak aj na DIESEL,
po niekolko x skusenostiach v VW a AUDI, a posledne aj mojeho vlastneho DIESEL motora mam hotovu hruzu s pouzitia KN.
Neveril som a tak som teda pobral k praxi mechanika co toho ma podstatne viac za sebou ako ja .
Brachovia Janko a Miro KUCERKOVCI s TN .. najprv som neveril a potom som to uvidel na vlastne kukovadla.
Filter prepusta vacsie castice a pri preplnovanych motoroch , ktore dokazu cez filter prervat aj znacne vacsie zrno ako origo filter, nasleduje "opieskovanie" lopatiek turba a jeho nasledna destrukcia., take to odfukovanie.
na vlastne ociska som ocumoval niekolko motorov OOOO a ich turba, a nakoniec aj moje chudatko TOURAN 2.0PD.
Smutne konstatovanie ; KN je sice fajn (je to otvorenie prietoku citit najma v nizkych otackach) ale zivotnost turba (a pravdepodobne aj motora) skracuje cca o 30 a viac perc..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů