!!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!!!!!
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
!!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!!!!!
Zdravím všechny majitele jeepu, kteří se trápili nebo spíše trápí nekonečným problémem. Tím je nepovedené řízení motoru jeepu, počínaje modelem "CJ". Je to obzvlášťě totálně zpackaný typ s rádoby řízeným karburátorem typu 4,2 yj BBD (můj případ ). Ten má krom nespolehlivého modulu startování ještě PC, které prapodivně komunikuje s rozdělovačem a startovacím modulem. Dále s výfukem a s mnoha dalšími čídly podtlaků, které mají kilometry hadic. Ty také též u staších vozů zpravidla nefungují. Ty jsou naprosto zbytečné a jsou neustálým zdrojem problémů Z mého jeepa jsem byl na prášky skoro čtyři měsíce a nikdo mně nebyl schopen pomoci vyřešit jednoduchou závadu u motoru, kterej pamatuje snad hitlera ! Přitom řešení je jednoduché. K chodu motoru stačí jen ponechat "tři kabely" a to teplota, mazání a zapalování. Stačí si objednat z USA rozdělovač performance nebo si ho můžete objednat u mě za cenu 10 000 včetně kabeláže. Montáž zvládne naprosto každý do 10 minut. A potom zbývá už jen jezdit. A jezdit. Pokud byste si chtěli objednat rozdělovač, kontaktujte mne na tč. 608851422. Vit.rambo@seznam.cz. Zdraví V. Rambousek
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Foto Rozdělovače PERFORMENS
Nabýtka seženu a zařídím veškeré nákupy včetně dopravy čehokoliv za nejnižší ceny v čr z celého světa. Za provizi 10% u drahých vjecí i méně vše na dohodě Nebo jen poradím co a jak ,musíme jsi pomáhat
S pozdravem Vít Rambousek 608851422
Nabýtka seženu a zařídím veškeré nákupy včetně dopravy čehokoliv za nejnižší ceny v čr z celého světa. Za provizi 10% u drahých vjecí i méně vše na dohodě Nebo jen poradím co a jak ,musíme jsi pomáhat
S pozdravem Vít Rambousek 608851422
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Máte s tím někdo zkušenosti?? Objednal si to někdo???
Díky za odpověď
Díky za odpověď
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
zkušenosti mam, na mé V8 se vrtí již 2 roky spolehlivě k mé spokojenosti. Je to poměrně velmi ideální řešení. Rozdělovač má integrovanou cívku a k jeho oživení stačí jeden drát - plus ze zapalovací skříňky. Navíc to dává na svíčky větší volty (50.000 voltů) a tak se doporučují silnější kabely ke svíčkám a lepší (platinové) svíčky. Ruku v ruce s tím co je zde napsáno kolem karburátoru se nabízí použít i jiný karburátor. V nabídce jsou běžné i performance karbce pro všechny motorizace. Ty rozdělovače jsou od dvou výrobců - DUI a HEY.
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Zdar chlapi, koukám že tu o týhle hračce nikdo už 5let nic nenapsal... Přemejšlim o koupi na YJ 4,2L
Máte s tim někdo, krom Toma, taky ňáký zkušenosti? Nebo ty Tome, pořád to maká jak má??
Co když v tom ta cívka nebo něco jinýho odejde, dá se to řešit jinak než koupí novýho rozdělovače?
Díky
Máte s tim někdo, krom Toma, taky ňáký zkušenosti? Nebo ty Tome, pořád to maká jak má??
Co když v tom ta cívka nebo něco jinýho odejde, dá se to řešit jinak než koupí novýho rozdělovače?
Díky
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 led 2007, 10:34
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Jó je to dobrá hračka. Mohu doporučit. Po ročním laborování s cívkama, rozdělovačem, napájením atd u svého 4,2L jsem to objednal u Toma, namontoval a je po problému. Motor šlape jak hodinky, a to jsem předstih nastavil jen "na ucho" bo mi odešel strobák. Hlavně se zjednoduší a zpřehlední elektroinstalace. Polovinu drátů v motorovém prostoru můžeš klidně vystříhat. Dobré je, že má rozdělovač výstup na otáčkoměr, takže i ten po odstranění původního zapalování funguje.
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Zdar, tak to rad slysim... Myslis ze bych se na to moh nekdy zajet podivat? Rad bych to videl na vlastni voko. Jinak kdyz si s tim laboroval rok, tak bys mi mozna mohl poradit na jakou rysku nastvit predstih u STOJICIHO MOTORU kdyz budu zkouset jiskru na kostru pootacenim rozdelovace. Nemam strobo. Pripadne rysku beziciho motoru, pokud bych lampu sehnal.
Diky moc!
Diky moc!
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 led 2007, 10:34
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Pro první přiblížení bych nystavil předstih u stojícího motoru tak na 3 stupně. Tím asi nic nezkazíš a pak se to doladí na ucho nebo strobákem. Na přesné hodnoty bych se musel podívat do manuálu. Jestli chceš vidět, jak to vypadá, písni mi na soukromou zprávu a domluvíme se.
Radan
Radan
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 led 2007, 10:34
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Předstih se nastavuje u karburátorové verze při otáčkách 1600 /min mezi 9 - 11 stupni. Podtlaková regulace rozdělovače musí být odpojena.
Takto je to napsáno v dílenském manuálu a ještě je u toho poznámka: "pokud nejsou na emisním štítku motoru uvedeny jiné hodnoty".
Takto je to napsáno v dílenském manuálu a ještě je u toho poznámka: "pokud nejsou na emisním štítku motoru uvedeny jiné hodnoty".
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
Pokud byste si chtěli koupit . rozdělovače včetně kabelu mam jich 10 skladem 775632115 cena jako z usa . Montáž možná na počkání .
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: !!!!Konec problému ze zapalováním u všech jeepu 4,6,8 V!
...si je začal vyrábět?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti