Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Xbike
- malej kecal
- Příspěvky: 9
- Registrován: 22 zář 2011, 17:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
asi od 38min... http://autosalontv.cz/?year=2011&week=39
PS - čekám taky na rv. 2012 JK Unlimited Rubicon s new benzinem 3.6, to bude ..mňam
PS - čekám taky na rv. 2012 JK Unlimited Rubicon s new benzinem 3.6, to bude ..mňam
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
No, test vidělo spousty lidí a snad všichni,kteří mají nějaký vztah k tého značce,jej shlédlo či shlédne ze záznamu. Bohužel lidem nejvíce v paměti utkví přelepení výdechu černou páskou namísto jiných info,který v testu zazněly:
1/za cenu do 1mil bezkonkureční auto zvládající terén i běžný provoz
2/dostatek místa uvnitř
3/tč pouze naftový motor,spotřeba 11 litrů
nezazněly a měly zanít:
1/fun cabrio, dvojí střecha,možnost zcela bez střechy
2/nepřeberné možnosti tuningu
3/různé verze s různou výbavou pro terén
4/verze Unlimit-velký kufr,možnost přívěsu,vhodný i jako firemní tam,kde se jezdí po špatných cestách
Test proběhl, je to dobře,ukázal JK v akci,ale "páska" svým zbytečným negativismem přebila jinak dobrý dojem
1/za cenu do 1mil bezkonkureční auto zvládající terén i běžný provoz
2/dostatek místa uvnitř
3/tč pouze naftový motor,spotřeba 11 litrů
nezazněly a měly zanít:
1/fun cabrio, dvojí střecha,možnost zcela bez střechy
2/nepřeberné možnosti tuningu
3/různé verze s různou výbavou pro terén
4/verze Unlimit-velký kufr,možnost přívěsu,vhodný i jako firemní tam,kde se jezdí po špatných cestách
Test proběhl, je to dobře,ukázal JK v akci,ale "páska" svým zbytečným negativismem přebila jinak dobrý dojem
- Xbike
- malej kecal
- Příspěvky: 9
- Registrován: 22 zář 2011, 17:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
to Dr.Ti. : souhlas, je to prostě jen komerční pořad, tak museli najít něco záporného ve formě "pásky", aby tím "pobavili" diváky... kdyby ty výdechy byly jediné mínus, tak je to NEJJJ auto na světě
...trošku mě překvapila zmínka ohledně rozdílného intervalu servisu nafty a benzínu
...jinak dobrá hláška na Q7 a X3
...trošku mě překvapila zmínka ohledně rozdílného intervalu servisu nafty a benzínu
...jinak dobrá hláška na Q7 a X3
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
Tak já nechal olej + olejový filtr vyměnit hned po najetí 1500km a pak nyní po roce v rámci garančky, najeto asi 15 tis km, jinak 1 rok anebo těch 15 tis, výměnou oleje motoru pomůžeš,faktem ale je, že jen olej do JK s CRD motorem mě stál 4100,- + všechny 3 filtry,mazivo + práce a nějakých 8,5 tis s DPH šlo...ale to k autu patří. U benzin motorů bych té častější výměně oleje věřil, zvláště při opakovaných startech a couračkách- městský provoz anebo častýmu ježdění v terénu,jsou tací, co mění olej po 5 tis km...tam už je nutno hledat kompromis mezi kvalitou oleje a cenou. Srovnání s Q7 mi přijde nepatřičný, to je zcela jiná kategorie, Jeepa lze srovnávat s Defendrem nebo Mercedesem GLK.
Defender za stejnou cenu je daleko spartánštější a tu silnici na rozdíl od JK nedá, GLK v pracovní verzi je v terénu pojem , v civilní verzi taktéž,ale cenově mnohem výše od Jeepa, takže JK vlastně konkurenci nemá!!!
Defender za stejnou cenu je daleko spartánštější a tu silnici na rozdíl od JK nedá, GLK v pracovní verzi je v terénu pojem , v civilní verzi taktéž,ale cenově mnohem výše od Jeepa, takže JK vlastně konkurenci nemá!!!
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
- jen poznámka:origo oil+filt do 3,8benín = cca 1500kč (výměna tak 10min)
-Tome(Dr.Ti.) trochu si to pleteš GLK je "dámské"malé SUV OFF mercedes je jen "G"
-A prosím neřeš DEFENDERA, mnoho lidí o něm mnoho ví a s bídou v něm seděli , Já v něm strávil 6let života včetně cestování po česku (prostě denní auto) křížem krážem a jistě je to velmi specifický vůz, ale komfortem jen mírně pod JK snad lehce nad TJ.
2Xbike-ano 3,8 má jako orginál U.S. motor interval servisu 10000km při provozu ve ztížených podmínkách dokonce 5000km, 2,8CRD jako evropský motor má interval delší leč násobně dražší Interval u nové 3,6 jsem zatím nikde neviděl, ale i nové U.S. motory obecně mají intervaly kratší a nerazí E.U.teorii long-life.
-Tome(Dr.Ti.) trochu si to pleteš GLK je "dámské"malé SUV OFF mercedes je jen "G"
-A prosím neřeš DEFENDERA, mnoho lidí o něm mnoho ví a s bídou v něm seděli , Já v něm strávil 6let života včetně cestování po česku (prostě denní auto) křížem krážem a jistě je to velmi specifický vůz, ale komfortem jen mírně pod JK snad lehce nad TJ.
2Xbike-ano 3,8 má jako orginál U.S. motor interval servisu 10000km při provozu ve ztížených podmínkách dokonce 5000km, 2,8CRD jako evropský motor má interval delší leč násobně dražší Interval u nové 3,6 jsem zatím nikde neviděl, ale i nové U.S. motory obecně mají intervaly kratší a nerazí E.U.teorii long-life.
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
1/ defender-viděl jsem,prolezl ho,ale nejezdil s ním, takže komfort cestování řešit nebudu,to souhlas,ale myslím,že to s JK na silnici srovnattelný není, interiérem už vůbec ne, nicméně souhlas s Petardákem, nebudu více komentovat auto, který nemím v ruce
2/ výměna oleje u benzínu za 1500, no, zřejmě samodomo a pak zde roli hraje množství oleje a jeho cena, těžko srovnávat náklady dané servisováním v autorizovaném servisu se servisováním ve vlastní dílně,jinak si těch 1500,- nedokážu vysvětlit,ale dobrý,Petardáku, jsi šikovný,každý umíme to svý
2/ výměna oleje u benzínu za 1500, no, zřejmě samodomo a pak zde roli hraje množství oleje a jeho cena, těžko srovnávat náklady dané servisováním v autorizovaném servisu se servisováním ve vlastní dílně,jinak si těch 1500,- nedokážu vysvětlit,ale dobrý,Petardáku, jsi šikovný,každý umíme to svý
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
Těch 1500,- je origo oil+filtr MOPAR!!!
Jinak, Tome to není šíkovnost, ale jak si krásně napsal:každý to svoje :todáš:naopak, vrcholem mojí medicíny je tak max čaj+slivovice
Jinak, Tome to není šíkovnost, ale jak si krásně napsal:každý to svoje :todáš:naopak, vrcholem mojí medicíny je tak max čaj+slivovice
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
Nedá mi to, abych se tě/petardáka Aleše/ nezeptal,co sooudíš o návrhu nového Defendera, Dle mýho to budí dojem posunu k SUV, design je individuální věc, třeba pro mě dobrý,ale tak mi příjde,že kdo chce Defendera,měl by ho jít honem koupit,poněvadž ten nový již bude mít z Defendera jen logo na kapotě...
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
"TO" se snad ani návrhem nadá nazvat Přesně jak píšeš, kdo chce původní,drsné a syrové Auto ať ho běží koupit!!! A speciálně Defa si lidi kupují pro hodnoty a přednosti podobné jako má Wrangler a ty ňáko na tom "návrhu" nevidím Pokud chtějí bojova jen tech.kvalitou, budou to mít v záplavě Nissanů,Toyot aj. přetěžké.
Hlavně všichni doufejme,že jednou podobná "modernizace" nepotká wranglera!!!
p.s. i když mě osobně,podobně "nesedí" už interiér v 2011 JK.
Hlavně všichni doufejme,že jednou podobná "modernizace" nepotká wranglera!!!
p.s. i když mě osobně,podobně "nesedí" už interiér v 2011 JK.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
Můj styl jízdy odpovídá zkrácenýmu intervalu. Městský provoz,krátký úseky ,častý starty .Takže měním po 5ti tis.Km. Všechny americký benzíny to mají stejně.
Cena a značka,viz Aleš. Deset minut práce na ulici.
Cena a značka,viz Aleš. Deset minut práce na ulici.
- Xbike
- malej kecal
- Příspěvky: 9
- Registrován: 22 zář 2011, 17:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
děkuji všem za vysvětlení servisního intervalu ....tedy po 5tis km vyměňovat olej atd je "veselé" ( ), ale jestli není problém "samodomo" okolo 1.500,- Kč, tak v tom nevidím problém ..uvidíme jak to bude u nové 3.6, ale asi stejné jak u 3.8
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
Nevidím důvod,proč by to mělo bejt jiný.
Já auto nemám v záruce,tak si měním olej sám.Bejt ale funglovka v záruce,tak musím do servisu,viz Dr.Ti.
Já auto nemám v záruce,tak si měním olej sám.Bejt ale funglovka v záruce,tak musím do servisu,viz Dr.Ti.
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
U CRD je to kolem 6 litrů oleje,takže bych tím natřel i sousedovic plot,jinak fakt nevím , co s tím....navíc na povolení olej. filtru mají v servisu spec klíč , ta cena práce za celou prohlídku byla kolem 1000 bez DPH, hlavní položkou byly Olej 4100, olej + paliv+ vzduch filtr+ mazivo cca asi 3500,- /díly od Moparu/, takže ta samotná práce zase tolik nestála a drbat se s tím doma nemíním. U benzin motoru výměny a 5 tis km jistě jsou pro motor fajn, kolik si napočítá v servisu jen za výměnu oleje nevím,ale rozdíl cen samotnýho oleje u benzinu a CRD je zarážející.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
Vždyť jsem psal,mít auto v záruce ,tak do servisu musím,kvůli záruce.To nebylo myšlený aby si výměnu někdo dělal sám ale jen ukázka,jak je to jednoduchá a triviálnní záležitost.
Zkrácenej interval výměny,dle stylu ježdění a používání se netýká jen benzínů ale i dieselů.
Zkrácenej interval výměny,dle stylu ježdění a používání se netýká jen benzínů ale i dieselů.
Re: Test JK Unlimited v Autosalonu TV Prima
H.,problematice vypuštění oleje,nalití nového a výměny ol. filtru doma s ušetřením výdaje za práci v servisu rozumím, ikdyž položka práce, jak jsem psal výše,není podstatná, naopak jsem vyslovil údiv nad rozdílem v ceně oleje pro benzin-1500,- uváděný Petardákem a tebou, a cenou oleje pro CRD, účtováno v servisu 4100,- . Rozdíl je značný a podstatný. Ceny filtrů ,pokud berete od Moparu, vyjdou nastejno. Při výměně 5-10 tis km by při ceně 4100,- přišel servis draho...já tedy měním dle dopor servisu co 15 tis anebo 1 rok.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host