Stránka 4 z 4

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 07 pro 2011, 16:44
od elvis
U nás nejde nic, v DE jde ledacos.Syn šéfuje v DE jedné autopůjčovně kde mají samé luxusní auta jako Ferrari, Lamborgini, Aston Mrtin, Prosche atd. a některé mají různé úpravy(jiné rozměry kol to je to nejmenší) a jde to, ale musí to mít TUV.Jednou jsem sním byl u soudu kvůli hlučnějšímu výfuku u Lamborgini Diablo, tři soudci v talárech a ten policajt co to auto stopnul.Nějak to ukecal logickýma argumentama, tak že mastná pokuta a dokonce i nějakej flastr se nekonal.

Jinak mají objednaný do půjčovny 6 ks nových JK CRD, dlouhý i krátký v té nejlepší výbavě, tak se těším až se v nějakým svezu.
Mají u Fiatu velký slevy.

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 07 pro 2011, 20:15
od Harley
nebukadnesar píše:Nevyznam sa v tom, to som nasiel na googli. A aky je v tom rozdiel? Pisu, ze to dvihne auto o 3 palce... Myslel som, ze je to to iste.
Není to to samý.Lift kit upravuje podvozkový části vůči šasí. Nejen že auto zvedeneš a umožníš větší pneu,tak i zvýšíš flexibilitu podvozku a zdvih kol.Vše od náprav je výš.

Body Lift je jen sada na zvýšení samotný kastle od rámu vozidla.Podvozek zůstává nezměněn,stejně tak i výška rámu od země.Jedině Ti to umožní montáž větších pneu ale podozek je stále stejnej při stejnejch ,továrních parametrech. Je to spíš jen na parádu ale mě příjde třeba ošklivý,že vzniká veliká mezera mezi kastlí a rámem a kastlí a nárazníkama. Nese to sebou problémy se věema dílama,který jsou spojnice mezi kastlí a rámem.Třeba volantová tyč,páky řazení,propojení topení a klimatizace a pod. Taky jsou pak silentbloky mezi kastlí a ráme hodně namáhány a už při malým nárazu se kastle může snázeji od rámu utrhnout.

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 08 pro 2011, 13:37
od nebukadnesar
Dakujem, opat som o nieco mudrejsi...

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 19 pro 2011, 20:20
od Michael
Nedavno jsem neco resil s pojistovakem a ten me hodne durazne upozornoval na jednu vec po ktere pojistovny jdou z duvodu aby nemusely plnit v pripade nehody. A to je velikost pneu zapsana v TP .

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 19 led 2012, 15:22
od PET77
a mate nekdo zkusenost s "prepsanim" udaju z nemeckeho technicaku do ceskeho v pripade dovozu, jak psal sk kolega vyse? mam pocit, ze copy-paste jako prave pripade sk u nas neplati, ne?

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 19 led 2012, 20:04
od Harley
Mě s DE TP nic nepřepsali.
A zase,V DE udělí vyjímky na spoustu věcí ale ty vyjímky musí být na díly nebo úpravy,který mají TüV. A já prostě ještě neviděl liftovou sadu,nebo větší kola,nebo pevnostní nárazníky,kteý tu homologaci mají.

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 19 led 2012, 20:36
od FAJER
Michael píše:Nedavno jsem neco resil s pojistovakem a ten me hodne durazne upozornoval na jednu vec po ktere pojistovny jdou z duvodu aby nemusely plnit v pripade nehody. A to je velikost pneu zapsana v TP .
toto bolo prve co si likvidator pri obhliadke pozeral., este ze to mam v cajku.....

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 19 led 2012, 21:15
od PET77
Harley píše:Mě s DE TP nic nepřepsali.
A zase,V DE udělí vyjímky na spoustu věcí ale ty vyjímky musí být na díly nebo úpravy,který mají TüV. A já prostě ještě neviděl liftovou sadu,nebo větší kola,nebo pevnostní nárazníky,kteý tu homologaci mají.
no ja na tu nemeckou adresu, co udaval zavolal a tvrdili, ze vpodstate vsechny dily, ktere nabizi umi s TUV a tedy i zapsat do de technicaku - vyslovne jsem se ho ptal na lift, navijak a kola...

ale jak rikam, mam pocit, ze ikdyz bych to koupil komplet v de, tak nase urady individualni upravy zajimat nebudou protoze ze zakona zapisuji pouze vozidla s eu homologaci, bez individualnich uprav...

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 19 led 2012, 22:10
od Harley
PET77 píše:
Harley píše:
no ja na tu nemeckou adresu, co udaval zavolal a tvrdili, ze vpodstate vsechny dily, ktere nabizi umi s TUV a tedy i zapsat do de technicaku - vyslovne jsem se ho ptal na lift, navijak a kola...
...

Slibem nezarmoutíš. :cigarko:

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 19 led 2012, 23:26
od PET77
Harley píše:
PET77 píše:
Harley píše:
no ja na tu nemeckou adresu, co udaval zavolal a tvrdili, ze vpodstate vsechny dily, ktere nabizi umi s TUV a tedy i zapsat do de technicaku - vyslovne jsem se ho ptal na lift, navijak a kola...
...

Slibem nezarmoutíš. :cigarko:
a kdyz 2x slibis, jako bys jednou splnil...

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 23 led 2012, 15:06
od nebukadnesar
Uvidime, ked mi pride auto. Snad ten nemec nekecal:) Ale v kazdom pripade, uradnici mi v SR dokonca tvrdili, ze oni pri novom aute ani nepotrebuju mat upravy v technicaku, staci faktura na upravy od autorizovaneho dealera... Tak uvidime, budem mat hadam oboje.

Re: Upravy a jejich zapis do TP a zkusenosti s polici atd

Napsal: 05 dub 2012, 13:52
od nebukadnesar
Zdravim vsetkych, mam dobre spravy. Vsetko s dovozom aj so zapisom navijaku do SK dokladov prebehlo uplne hladko. Co sa tyka dealera http://www.allradschmitt.de, mozem ho len a len odporucit. Ukazoval mi na mieste uz upravenych Wranglerov - 2,5" aj 3.5" zdvih s naozaj brutalnymi pneumatikami. Ku vsetkemu TUV papiere, aj k pneumatikam. Tak isto som aj ja dostal TUV doklad o sposobilosti na cesty pre moj konkretny typ navijaku. S tymto papierom sme s dealerom isli na urad, kde to pekne z papiera chlapik prepisal do nemeckeho technicaku. Nasledne doma v SR to uradnici len prepisali z nemeckeho technicaku a mam legalny navijak (vid. obr.). Takisto to funguje so vsetkymi moznymi upravami. Pytal som sa aj na cenu 3,5" zdvihu - cca 2000EUR (ak si dobre pamatam), keby to niekoho zaujimalo. Ukazoval mi aj co jedine je v Nemecku nelegalnou upravou - su to obrovske predne ramy, ktore si pravdu povediac ani neviem predstavit na co by boli dobre. Snad len v Australii na odrazanie klokanov:) Celkovo ak to zhrniem, ak chce niekto upraveny Wrangler s legalne zapisanymi upravami, tak dovoz je velmi dobra cesta. Naviac vzhaldom na cenovu politiku SR importera, vas auto s takymito upravami v plnej vybave vyjde v Nemecku menej ako rovnake bez uprav u SR dealera. Keby chcel niekto podrobnosti, kludne sa pytajte.