Stránka 1 z 1

Napsal: 05 led 2007, 13:05
od Jirka
Podložky pod kastli - body lift na YJ:

Je to velmi jednoduché - kastle se přizvedne na jedenácti bodech o výšku podložky - individuální volba. Já mám ca 2 palce - přesně 5cm - silonové podložky dělané. Mám i dělané šrouby-s Whitwortem závitem, neboť většina firem se snaží při body liftu převrtat závity v kastli, které mají Whitwort závit, na závit metrický, což není moc dobré - závit se tím ztenčí, ale je to taky řešení.
Těch 11 bodů je: na boku auta na každé straně 3, celkem 6 /jeden rozměr šroubů/, další 2 jsou nad nádrží, další dva nad zadním účkem na které je přidělán nárazník /druhý rozměr šroubů/ a poslední je pod přední maskou /třetí rozměr šroubů/. Takže jsem musel nechat vyrobit 11 plastových "špalků" jako podložky a tři různé druhy šroubů s Whitwortem závitem.
Při tomto dvoupalcovém bodyliftu není v podstatě nutno dělat nic jiného, než ještě uvolnit asi na dvou místech přední brzdové trubky z držáků, což není problém, jen se vycvaknou ven. Pak ještě trochu seříznout obyčejným nožem /nebo něčím vhodnějším/ plastový kryt ventilátoru, neboť ten se zvednul s maskou a lopatky vrtule do něj trošku kopaly. Je to ale jen asi ca 1 cm na každé straně úplně dole.

Výsledek: úprava je opravdu jen optická, pro terén téměř nevyužitelná. Snad jen když je hodně sněhu a je hodně napěchovanej pod autem, tak přeci jen je ta podlaha trošku výš a auto nesedne hned na celou plochu. Úprava také pomůže nasadit větší kola /u mne 31x10,5/
Nicméně, auto vypadá dle mého názoru o hodně lépe.

Toť vše :wink:

Napsal: 11 úno 2007, 22:21
od Tom
oni výrobci podvozků (spíše podložek pod pera) moc neřeší váhový rozdíl kol, ale řeší se délka zdvihu tlumiče. Když dáš 2" podložky pod pera tak tlumiče nepracují uprostřed zdvihu ale jsou vytažený a to jim nesvědčí, navíc omezíš kříživost a proto se dávají delší tlumiče.

Lift Kit

Napsal: 01 pro 2008, 11:37
od Krtek
Já mám teda jasno, že chci řešit podvozek. Můžete mě teda poslat nějaké nabídky kdo se tím zabývá na rkress@idigilive.com ? Mám YJ z 1993, 2,5i. To je asi zřejmě na Tomáše. Nechci to tu zahlcovat nějakým businessem. Díky.

Napsal: 01 pro 2008, 18:58
od Čejka Jiří
Krtku u YJ nedáváš podložky pod péra protože je nemáš.U YJ v podstatě nejlevnější řešení je - delší houpačky.Delší zrovna třeba o ty dva palce.Dále můžeš přidat jeden list k péru respektive k listové pružině.Nebo můžeš kombinovat-nová pera,delší houpačky a delší tlumiče.Těm tlumičům neutečeš já je vytrhl oba vzadu hned při první díře.Do podvozku se samo pust ať už třeba jenom kvůli optice ale doporučil bych ti (možná mě ostatní sežerou) volit tu nejlevnější možnost protože dříve nebo později půjdeš do TJ nebo ještě výš a cokoliv drahého co bude na YJ ti nikdo nezaplatí a de facto si ani neodmontuješ protože to lze použít zase jen na YJ.
Kdybys šel do body liftu 2" tak to stačí dát na hokejové puky a šrouby bys měl odemne za půlku.Koupil jsem je ve Fabory a celá jedna sada mi zbyla.

Lift kit

Napsal: 01 pro 2008, 21:54
od Krtek
Díky Jirko. Ve všem s tebou souhlasím a asi i ostatní. Samozřejmě mě to nikdo nezaplatí a samozřejmě budu chtít TJ. Z nějakého důvodu si ale toto auto chci 3 roky nechat a rozhodně né v sérii. Já neřeším design ale vlastnosti a tím je volba jasná. Již mám nějakoiu nbídku od Tomáše ale ještě vybírám. No uznej, mám ty prachy prochlastat? :cheche: