Obutí JK
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Re: Obutí JK
Ještě k těm brzdám když jsem objednával jk rubicon tak to byl model 2010 jenže než tu objednávku vyřídili tak najeli model 2011 auto přišlo jiné sice lépe odhlučněné ale s vnitřkem jsem se dost těžko smiřoval jenže vývoj nezastavíš, naštěstí to kompenzovali cenou, to už jsem rozdýchal.Je možné že ty zesílené brzdy byly k modelu 2010 za příplatek ? Ty 16" jsem tam nakonec dostal jak píšu výše. Já ty 16" kupoval podle kámošvo auta model do 2010 ten je tam má bez podložek a má lift.
Re: Obutí JK
Ano s tými brzami je to tak - Cenník FIAT SR s.r.o pre rok 2012
KÓD 44 B Balík zosilnenej brzdovej sústavy vrátane 17" diskov
z ľahkých zliatin S /standard pre Saharu a Rubicon
KÓD 44 B Balík zosilnenej brzdovej sústavy vrátane 17" diskov
z ľahkých zliatin S /standard pre Saharu a Rubicon
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
A není to jen zesílení brzd jako soustavy? Né zvětšení mechanický,brzdičů? Třeba silnější posilovač,jinak nadizajnovanej hl.brzdovej válec,jinak pracující brzdovej asistent?
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
Mě to furt vrtá v hlavě. O Heavy Duty brzdách se nikde ve světě nemluví.Ani v DE,kde mají stejný verze JK. Paket "44B" existuje jen v českým ceníku. O čem se naopak v ČR nezmiňujou a co má stejnej název "Heavy Duty" a je to příplatkový u Sportu,tak je to HD Suspension.
Takže stále,proč je tenhle paket a možnost nabízená jen v ČR? Proč dle parts katalogu jsou stejný kotouče a destičky stejný pro všechny JK bez rozdílu ročníku a modelu a proč v USA jdou lidem na Rubicony 16" automaticky a maximálně řeší,jak tam nacpat 15"?
Už kurva někdo přijeďte ke mě aby sme porovnali brzdy!Nebo nebudu klidně spát!
Takže stále,proč je tenhle paket a možnost nabízená jen v ČR? Proč dle parts katalogu jsou stejný kotouče a destičky stejný pro všechny JK bez rozdílu ročníku a modelu a proč v USA jdou lidem na Rubicony 16" automaticky a maximálně řeší,jak tam nacpat 15"?
Už kurva někdo přijeďte ke mě aby sme porovnali brzdy!Nebo nebudu klidně spát!
Re: Obutí JK
Až bude novej rám tak se rád zastavím, pořád vyhlížím lod ze států a pořád nic
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
Dal jsem ohledně toho dotaz i na JK-foru. Odpověď: There is no difference for the models built for sale for the United States...that's all I can tell you for a fact.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
hmm, ale pro EU opravdu použili větší kotouče... takž 16"cky tam nenacpeš... vyzkoušeno! tedy na Rubiconu
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
Tak dneska jsem to poměřoval. Je to opravdu tak. Kotouče mají asi o 2cm větší průměr.Brzdiče jsou stejný,stejný destičky.A jen na předku.Zadek je stejnej. Bude asi jinak naprogramovanej brzdovej asistent.Do toho už vidět není.
O kolimse tak zlepší brždění,netuším.Jelikož se nezměnil brzdič,jen je na jiným držáku k těhlici,tak efekt to může mít jen na lepší chlazení brzd a menší náchylnost k vadnutí při dlouhým,intenzivním brždění.
Nicméně,je to dobrej tip na malej upgrade brzd,až příjde na řadu výměna kotoučů.Rovnou bych koupil tyhle větší a k brzdičům ten mezikus.
O kolimse tak zlepší brždění,netuším.Jelikož se nezměnil brzdič,jen je na jiným držáku k těhlici,tak efekt to může mít jen na lepší chlazení brzd a menší náchylnost k vadnutí při dlouhým,intenzivním brždění.
Nicméně,je to dobrej tip na malej upgrade brzd,až příjde na řadu výměna kotoučů.Rovnou bych koupil tyhle větší a k brzdičům ten mezikus.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
jj, matně si vybavuji že se to původně jmenovalo nějak jako Alpská výbava...
Re: Obutí JK
Na Wranglery Rubicon 2011 mám namontované pneumatiky Cooper discoverer STT 285/70 R 17 t.j. 32,7 palca.
Je na nich najazdené cca 20.000 km.Sú širšie ako sériové a trpia tým hlavne zvislé čapy /2x menené/.Po ich opotrebovaní uvažujem s dovozom pre EU nehomologovaných BF Goodrich MT/ KM2 255/80 R 17 t.j. 33,3 palca.Montujú sa v alternatíve i na
J 8.
Má niekto skúsenosť resp.aký je Váš názor.
Je na nich najazdené cca 20.000 km.Sú širšie ako sériové a trpia tým hlavne zvislé čapy /2x menené/.Po ich opotrebovaní uvažujem s dovozom pre EU nehomologovaných BF Goodrich MT/ KM2 255/80 R 17 t.j. 33,3 palca.Montujú sa v alternatíve i na
J 8.
Má niekto skúsenosť resp.aký je Váš názor.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
KM2 nejezdim, ale ostatní ne ně v terénu nenadávaj. Budou určitě hlučnější než STT. Na druhou stranu zmenšíš valivej odpor, což by se mělo kladně odrazit ve spotřebě.
Jinak ty pneu za ty čepy nemůžou. Může za to těžká nafta ve spojení s teflonovym vnitřkem toho čepu. Podle toho jak to auto jezdí (silnice/terén (vona už i silnice je dnes místy slušnej terén)) maj OE čepy životnost 20-60.t. km... to nic moc! A čim mladší, tim víc odcházej...
Jinak ty pneu za ty čepy nemůžou. Může za to těžká nafta ve spojení s teflonovym vnitřkem toho čepu. Podle toho jak to auto jezdí (silnice/terén (vona už i silnice je dnes místy slušnej terén)) maj OE čepy životnost 20-60.t. km... to nic moc! A čim mladší, tim víc odcházej...
Re: Obutí JK
Mám je obuté na stejném autě jen v rozměru 305 -70-16 nevím že nejsou homologované kupoval jsem je v Čechách a max spokojenost překvapila mně výdrž a že nejsou moc hlučné můžu jen doporučit pro mně jasná volba
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
"homologovanejma" měl namysli jakože největší povolenej rozměr pro JK. A to je 255/75x17 pro US verze.
- Radek 66
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 343
- Registrován: 23 led 2010, 00:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obutí JK
Nejen US, já mám 255 v CRD 2009Harley píše:"homologovanejma" měl namysli jakože největší povolenej rozměr pro JK. A to je 255/75x17 pro US verze.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti