Stupačky
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Re: Stupačky
Sníh ometám velkým koštětem s dlouhou násadou, ale je pravda, že parkuji na zahradě a tam koště nechám vklidu ležet. Na sídlišti, dole na parkovišti by asi nebylo opravdu kam dát
Re: Stupačky
1/ aretace sedadla spolujezdce 2 door: je smutné, když se musí u auta za meloun aretovat opěradlo improvizovaně za madlo palubky,ale sklopení opěradla kupředu by i stačilo, problém vidím v nemožnosti vyklopení celýho sedadla vzhůru a kupředu k palubce, jako je tomu u TJ- to by zcela dostačovalo, takto se dá jen sklopit opěradlo a sedák je stále ve stejné poloze a třebaže je šoupnut ce nejvíce dopředu,tak místo pro chodidlo je minimální a navíc se opravdu člověk zamotá do pásu. Mladší a menší jedinec to zvládne,prostě tam vklouzne jednou nohou a zadkem se vytočí, ovšem nastupování větší postavy anebo staršího člověka na zadní sedadlo je dost problém-proto ten žebřík,neboť chodidlo ve stejné výši s podlahou má lepší šanci k nástupu.
2/ pevně doufám,že auto o prahy nikdy a nikde neopřu,ale je to poctivý kus železa a je mi ho líto vyhodit,navíc i dobře vypadá. Ty nášlapy mi ale samozřejmě stále vvrtají v hlavě a zřejmě je do budoucna pořídím,aspoň pro můj způsob využívání JK jsou praktické
3/ometání sněhu není potíž,přistoupím k autu, stoupnu na špičky a ometu polovinu střechy, obejdu auto a totéž zopakuju na druhé půlce....
2/ pevně doufám,že auto o prahy nikdy a nikde neopřu,ale je to poctivý kus železa a je mi ho líto vyhodit,navíc i dobře vypadá. Ty nášlapy mi ale samozřejmě stále vvrtají v hlavě a zřejmě je do budoucna pořídím,aspoň pro můj způsob využívání JK jsou praktické
3/ometání sněhu není potíž,přistoupím k autu, stoupnu na špičky a ometu polovinu střechy, obejdu auto a totéž zopakuju na druhé půlce....
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stupačky
Tak když je někdo anténa a navíc má Wranglera ve výšce Ferrari,tak to potom jde.
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stupačky
je to asi zvláštní ale v návodu na použití je výslovně uvedeno " před jízdou v terénu odmontujte nášlapy"
možná to chce je trošku číst návody ...
možná to chce je trošku číst návody ...
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stupačky
Kde to píšou a proč je sundvat? A hlavně,já bych se bez nich bál,že něco zkurvím na prahách.Sahara nášlapy u JK bok a práh chrání.
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stupačky
.. je to originál česká brožura k JK Unlimited 2007 koukali jsme na to ted na poslední akci, když to vytáhl Danny.
Paradox ... píšou tam aby nedošlo k jejich poškození.
Paradox ... píšou tam aby nedošlo k jejich poškození.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stupačky
Kouknu do US verze. Paradox to je,protože radši zničím je než práh nebo bok auta. A sou tak vysoko,že ani neomezujou.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stupačky
No jo,je to tam!
Je to kravina!
BTW : Já návody a manuály čtu ale do svýho hard ware uložím jen to co má význam a tohle sem viditelně za důležitý nepovaýoval,že si to nepamatuju,že to tam je.
Je to kravina!
BTW : Já návody a manuály čtu ale do svýho hard ware uložím jen to co má význam a tohle sem viditelně za důležitý nepovaýoval,že si to nepamatuju,že to tam je.
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stupačky
Ty plastový "prahy" jsou fakt pevný a v terénu pochytaj bokem hodně ,problém nastává když přejíždíš hranu,pařez,kámen... po "břichu" tak držáky a vybrání na spodní straně plastů nekloužou ale "koušou se"
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stupačky
To souhlas!
No ale to u mě nehrozí,že bych to takhle dřel.
A nebo je od spoda oplechovat aby zakryly ty zapuštěný držáky.
No ale to u mě nehrozí,že bych to takhle dřel.
A nebo je od spoda oplechovat aby zakryly ty zapuštěný držáky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti