Motor a elektrika W 2.5 model "89
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Ondřej
- Soptík
- Příspěvky: 779
- Registrován: 12 led 2009, 16:38
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Pokud máš origo převody tak 2.5 má 4.11 to je pohoda
spíš zkontroluj komplet podtlaky já měl yj 2,5 1990 a podtlaky tam zlobí já je kompletně vyměnil
dal jsem všechny trubičky nové a použil jsem plastové trubičky na vzduchové brzdy u nákladních automobilů cena cca 20-35 Kč za metr. U Vás tak 50 centů.
Pokusím se to ještě zkonzultovat s Wranglerovým GURU ,ale takhle od boku bych střelil na podtlak do MAP senzoru,popř. MAP senzor sám.
Jo a koukni na svíčky protože 2,5 jezdí slušně jenom na Championky
spíš zkontroluj komplet podtlaky já měl yj 2,5 1990 a podtlaky tam zlobí já je kompletně vyměnil
dal jsem všechny trubičky nové a použil jsem plastové trubičky na vzduchové brzdy u nákladních automobilů cena cca 20-35 Kč za metr. U Vás tak 50 centů.
Pokusím se to ještě zkonzultovat s Wranglerovým GURU ,ale takhle od boku bych střelil na podtlak do MAP senzoru,popř. MAP senzor sám.
Jo a koukni na svíčky protože 2,5 jezdí slušně jenom na Championky
-
- malej kecal
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 lis 2010, 01:34
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Podla dekodera Vinka tam mam mat pneu 205/75R15.
Podtlaky? viem ze sa nastavuju pri karburatorovich motoroch no tento je s jednobodovim vstrekovanim teda PC. Ci su aj pri tomto?
Sviecky mam origo odporucane od vyrobcu kupil som set od Crownu na vymenu a tam boli Champion Copper plus 412 RC12LYC
Ak je MAP po anglicky skratka na MASS AIR FLOW SENSOR tak moje auto to nema.
Pomaham si zo strankou: http://www1.autozone.com/autozone/repai ... id=3296998
Podtlaky? viem ze sa nastavuju pri karburatorovich motoroch no tento je s jednobodovim vstrekovanim teda PC. Ci su aj pri tomto?
Sviecky mam origo odporucane od vyrobcu kupil som set od Crownu na vymenu a tam boli Champion Copper plus 412 RC12LYC
Ak je MAP po anglicky skratka na MASS AIR FLOW SENSOR tak moje auto to nema.
Pomaham si zo strankou: http://www1.autozone.com/autozone/repai ... id=3296998
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
No to moc v pohodě není když ten samej převod má třeba Rubicon TJ se čtyřlitrem a na 30" tov. pneu. Ten převod je OK k originál pneu ,což jsou nějaký 27"čky ale na 31" je to málo.
Takovejhle malej motor tak velký kola bez změny převodů nemůže utáhnout.To je prostá fyzika.
Takovejhle malej motor tak velký kola bez změny převodů nemůže utáhnout.To je prostá fyzika.
-
- malej kecal
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 lis 2010, 01:34
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Ako sa da zistit ake prevodi tam mam. Nech viem koho zhanat, lebo predpokladam ze to doma sam v garazi nezmeram.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Je dost nepravděpodobný,že někdo před Tebou do převodů zainvestoval zhruba 20 tis.Kč aby převod odpovídal větším pneu. Takže s největší jistotou tam máš buď 3,73 a nebo 4,10 .
Zodpovědně to zjistíš jen sundáním víka difu a spočítáním zubů a nebo napsaný na talířovým kole.
Bez rozebrání ale né tak přesně,spíš orientačně,to můžeš zjistit ,že si označíš ryskou kardan,zvedneš zadní kolo a otáčíš jím. Kolem uděláš jednu otáčku a na kardanu počítáš,kolik jich udělaĺ on. Jestli čtyři,máš 4,10:1 ; jestli zhruba 3 a 3/4,tak tam máš 3,73:1.
Zodpovědně to zjistíš jen sundáním víka difu a spočítáním zubů a nebo napsaný na talířovým kole.
Bez rozebrání ale né tak přesně,spíš orientačně,to můžeš zjistit ,že si označíš ryskou kardan,zvedneš zadní kolo a otáčíš jím. Kolem uděláš jednu otáčku a na kardanu počítáš,kolik jich udělaĺ on. Jestli čtyři,máš 4,10:1 ; jestli zhruba 3 a 3/4,tak tam máš 3,73:1.
- Ondřej
- Soptík
- Příspěvky: 779
- Registrován: 12 led 2009, 16:38
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
podtlakovýma hadičkama je yj skoro prolezlej, to jsem měl na mysli, a pokud někde přisávají tak jsi v pr...
MAP senzor je uprostřed dělící přepážky nad motorem měl jsem yj 1990 jednobodový vstřik a MAP měl pokud ho nemáš tak to asi bude ten problém. Auta se snímačem polohy klapky MAP mít musí jinak jim počítač bude dávat bludy a auto nepojede. Jinak se pokus zjistit zda máš vpořádku počítač( zda je to správný typ a funguje) to jde jedině na diagnostice
MAP senzor je uprostřed dělící přepážky nad motorem měl jsem yj 1990 jednobodový vstřik a MAP měl pokud ho nemáš tak to asi bude ten problém. Auta se snímačem polohy klapky MAP mít musí jinak jim počítač bude dávat bludy a auto nepojede. Jinak se pokus zjistit zda máš vpořádku počítač( zda je to správný typ a funguje) to jde jedině na diagnostice
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
MAP není snímač polohy klapky.To je tPS. MAP je snímač podtlaku v sání. Primárně řídí bohatost směsi a předstih
-
- malej kecal
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 lis 2010, 01:34
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
podarilo sa mi skontaktovat s majtelom ktory robyl upravy na tom Wraniku
Napisal:
Gear ratios are the factory. The front is a bridge 30 and the back of the 35. You have to watch out for the axles. Are weak in these bridges at the factory. Gear ratios are 4.11
Napisal:
Gear ratios are the factory. The front is a bridge 30 and the back of the 35. You have to watch out for the axles. Are weak in these bridges at the factory. Gear ratios are 4.11
- Ondřej
- Soptík
- Příspěvky: 779
- Registrován: 12 led 2009, 16:38
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
vždyť to píšu pokud má TPS musí mít i MAP jinak se v tom počítač nevyznáHarley píše:MAP není snímač polohy klapky.To je tPS. MAP je snímač podtlaku v sání. Primárně řídí bohatost směsi a předstih
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Kdybys tam dal před slovo MAP čárku,tak pak to bude mít jinej význam a nebo jinej slovosled.Ondřej píše: Auta se snímačem polohy klapky MAP mít musí jinak jim počítač bude dávat bludy a auto nepojede. Jinak se pokus zjistit zda máš vpořádku počítač( zda je to správný typ a funguje) to jde jedině na diagnostice
- Ondřej
- Soptík
- Příspěvky: 779
- Registrován: 12 led 2009, 16:38
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Sorry, to víš čeština
-
- malej kecal
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 lis 2010, 01:34
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Neviem preco sa vy stazujete
Asi si vyberime jednoduchsiu cestu a tou je kontrola palivoveho cerpadla, mam viac indicii ze tam moze byt problem. Viete mi dat nejaky typ ako nato co najjednoduchsie?
Dik
Asi si vyberime jednoduchsiu cestu a tou je kontrola palivoveho cerpadla, mam viac indicii ze tam moze byt problem. Viete mi dat nejaky typ ako nato co najjednoduchsie?
Dik
- Ondřej
- Soptík
- Příspěvky: 779
- Registrován: 12 led 2009, 16:38
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Jo - vyndat hadičku v motoru od přívodu a změřit tlak.
-
- malej kecal
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 lis 2010, 01:34
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89
Ondřej píše:Jo - vyndat hadičku v motoru od přívodu a změřit tlak.
No to by sa dalo, ale doma mam iba tlakomer na kontrolu pneu a tlakomer na dofukovanie pneu cez kompresor.
-
- malej kecal
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 lis 2010, 01:34
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor a eletrika W 2.5 model "89
Motor uz slape da sa povedat ze bez problemu. Vymenil som palivove relatka a do paliva nalial Aditivum na cistenie palivovej sustavy + vysokonapetove kable, sviecky, vymenene vsetky filtre a kvapaliny.
Otacky na +- 800 na volnobehu pri teplom motore za studena cca 600 :)
Otacky na +- 800 na volnobehu pri teplom motore za studena cca 600 :)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů