Motor a elektrika W 2.5 model "89

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů YJ

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Ondřej »

Pokud máš origo převody tak 2.5 má 4.11 to je pohoda
spíš zkontroluj komplet podtlaky já měl yj 2,5 1990 a podtlaky tam zlobí já je kompletně vyměnil
dal jsem všechny trubičky nové a použil jsem plastové trubičky na vzduchové brzdy u nákladních automobilů cena cca 20-35 Kč za metr. U Vás tak 50 centů.
Pokusím se to ještě zkonzultovat s Wranglerovým GURU ,ale takhle od boku bych střelil na podtlak do MAP senzoru,popř. MAP senzor sám.
Jo a koukni na svíčky protože 2,5 jezdí slušně jenom na Championky :nototo:
lord
malej kecal
Příspěvky: 27
Registrován: 29 lis 2010, 01:34
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od lord »

Podla dekodera Vinka tam mam mat pneu 205/75R15.

Podtlaky? viem ze sa nastavuju pri karburatorovich motoroch no tento je s jednobodovim vstrekovanim teda PC. Ci su aj pri tomto?

Sviecky mam origo odporucane od vyrobcu kupil som set od Crownu na vymenu a tam boli Champion Copper plus 412 RC12LYC


Ak je MAP po anglicky skratka na MASS AIR FLOW SENSOR tak moje auto to nema.
Pomaham si zo strankou: http://www1.autozone.com/autozone/repai ... id=3296998
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Harley »

No to moc v pohodě není když ten samej převod má třeba Rubicon TJ se čtyřlitrem a na 30" tov. pneu. Ten převod je OK k originál pneu ,což jsou nějaký 27"čky ale na 31" je to málo.
Takovejhle malej motor tak velký kola bez změny převodů nemůže utáhnout.To je prostá fyzika.
lord
malej kecal
Příspěvky: 27
Registrován: 29 lis 2010, 01:34
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od lord »

Ako sa da zistit ake prevodi tam mam. Nech viem koho zhanat, lebo predpokladam ze to doma sam v garazi nezmeram.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Harley »

Je dost nepravděpodobný,že někdo před Tebou do převodů zainvestoval zhruba 20 tis.Kč aby převod odpovídal větším pneu. Takže s největší jistotou tam máš buď 3,73 a nebo 4,10 .
Zodpovědně to zjistíš jen sundáním víka difu a spočítáním zubů a nebo napsaný na talířovým kole.
Bez rozebrání ale né tak přesně,spíš orientačně,to můžeš zjistit ,že si označíš ryskou kardan,zvedneš zadní kolo a otáčíš jím. Kolem uděláš jednu otáčku a na kardanu počítáš,kolik jich udělaĺ on. Jestli čtyři,máš 4,10:1 ; jestli zhruba 3 a 3/4,tak tam máš 3,73:1.
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Ondřej »

podtlakovýma hadičkama je yj skoro prolezlej, to jsem měl na mysli, a pokud někde přisávají tak jsi v pr...
MAP senzor je uprostřed dělící přepážky nad motorem měl jsem yj 1990 jednobodový vstřik a MAP měl pokud ho nemáš tak to asi bude ten problém. Auta se snímačem polohy klapky MAP mít musí jinak jim počítač bude dávat bludy a auto nepojede. Jinak se pokus zjistit zda máš vpořádku počítač( zda je to správný typ a funguje) to jde jedině na diagnostice
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Harley »

MAP není snímač polohy klapky.To je tPS. MAP je snímač podtlaku v sání. Primárně řídí bohatost směsi a předstih
lord
malej kecal
Příspěvky: 27
Registrován: 29 lis 2010, 01:34
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od lord »

podarilo sa mi skontaktovat s majtelom ktory robyl upravy na tom Wraniku
Napisal:
Gear ratios are the factory. The front is a bridge 30 and the back of the 35. You have to watch out for the axles. Are weak in these bridges at the factory. Gear ratios are 4.11
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Ondřej »

Harley píše:MAP není snímač polohy klapky.To je tPS. MAP je snímač podtlaku v sání. Primárně řídí bohatost směsi a předstih
vždyť to píšu pokud má TPS musí mít i MAP jinak se v tom počítač nevyzná
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Harley »

Ondřej píše: Auta se snímačem polohy klapky MAP mít musí jinak jim počítač bude dávat bludy a auto nepojede. Jinak se pokus zjistit zda máš vpořádku počítač( zda je to správný typ a funguje) to jde jedině na diagnostice
Kdybys tam dal před slovo MAP čárku,tak pak to bude mít jinej význam a nebo jinej slovosled. :wink: :tožvitaj:
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Ondřej »

Sorry, to víš čeština :nototo:
lord
malej kecal
Příspěvky: 27
Registrován: 29 lis 2010, 01:34
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od lord »

Neviem preco sa vy stazujete :wink:

Asi si vyberime jednoduchsiu cestu a tou je kontrola palivoveho cerpadla, mam viac indicii ze tam moze byt problem. Viete mi dat nejaky typ ako nato co najjednoduchsie?

Dik :pako:
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od Ondřej »

Jo - vyndat hadičku v motoru od přívodu a změřit tlak.
lord
malej kecal
Příspěvky: 27
Registrován: 29 lis 2010, 01:34
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a elektrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od lord »

Ondřej píše:Jo - vyndat hadičku v motoru od přívodu a změřit tlak.

No to by sa dalo, ale doma mam iba tlakomer na kontrolu pneu a tlakomer na dofukovanie pneu cez kompresor.
lord
malej kecal
Příspěvky: 27
Registrován: 29 lis 2010, 01:34
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor a eletrika W 2.5 model "89

Nový příspěvek od lord »

Motor uz slape da sa povedat ze bez problemu. Vymenil som palivove relatka a do paliva nalial Aditivum na cistenie palivovej sustavy + vysokonapetove kable, sviecky, vymenene vsetky filtre a kvapaliny.

Otacky na +- 800 na volnobehu pri teplom motore za studena cca 600 :)
Odpovědět

Zpět na „Wrangler YJ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů