Hodí se pro denodenní ježdění?

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Honza1

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Honza1 »

Dr.Ti. píše:Neurazí, je mě jasný, že Pha=kopečky,stání ve frontě,pojíždění v koloně....kdežto pro mně režim město znamená dojezd z příměstí na parkoviště v OV celkem vklidu,bez pojíždění v koloně a bez nějakých podstatných převýšení,podobně asi třeba i Ol, takže ten 1-2 litry rozdílu mezi mnou a Honzou v režimu Město je pochopitelný. Honza ale uvádí i vyšší spotřebu v režimu mimo město, včemž bychom měli být teoreticky zajedno-není mi jasný, zda má kraťase nebo Un,který je o něco těžší a dále, zda má Rubicon nebo Saharu s jiným rychlejším převodem,což by také mohlo něco udělat.
K té vesnici....jezdil jsem i po Vídni , projel jí celou ,neboť jsem přehlídl odbočku na dálnici,ale spotřeba se nijak nezměnila....asi to bude tím,že holt v Pha jsou ty dolíky a kopce :o)
Ještě mě napadlo, já mám kola 245/75 R 17, jestli se loni dávaly 255/75 R 17 a nezměnili převody, tak mám díky menším kolům jiný převod a proto ten rozdíl na dálnici. I na šestku mi přijde, že to zbytečnšě točí, síly je dost, tak nevím :nototo: Jo a mám dlouhýho Rubicona 2011, prý s úspornějším a silnějším motorem. A kopce a semafory tu fakt jsou, ale jezdím fakt pomalu a klidně a když auto nejede, motor se vypíná, prý úspora 10% paliva ve městě :cheche: . Jóó, když ptáčka lapají....
Dr.Ti.

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Dr.Ti. »

:tožvitaj:
Naposledy upravil(a) Dr.Ti. dne 18 led 2012, 21:09, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Tom »

řešit spotřebu je ošemetná věc... To jsme takhle ve dvou Unlimited (oba automat) 07 a 08, jeden benál a druhý ropák, si vyjeli do Francie. Po čechách byla naše průměrná spotřeba kolem 16, v druhé půlce Německa to kleslo na 13 no a ve Fra už jen 10l/100km... Opačným směrem v bledě růžovém to samé - Fra a Švýcary 9, v Německu 11 a doma v čechách 13 :blb: Celou dobu dálnice, rychlost 110-120km/h.
Obě auta reagovala shodně. Co si myslet?
Jinak platí, že jakmile jsou teploty kolem nuly a níž, žere nafta jak vzteklá! Rozdíl mezi letní a zimní spotřebou dělá až 2 litry... Osobně jezdim při dodržování rychlostních limitů po okrskách za 10,5, když ho valim po dálnici nad 120, bere 13,5 a více (umí i 16), po Práglu je průměr 12... Z toho plyne, že vše se odvíjí od stylu jízdy. Mimochodem, na dálnici již nepoužívám tempomat, tato vymoženost mi z nádrže odebírá tak o 2 litry více :blb:
Je to 2,8CRD Unlimited s automatem model 2008, 285/70R17 Cooper STT, 4" lift kit, pevnostňák s navijákem.
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Jirka »

Jen tak mimo téma a mimochodem - v okamžiku kdy s Oktávkou 1,6 TDI natankuju za hranicema /D,A,It,.../, klesá spotřeba okamžitě a viditelně minimálně o jeden litr při jízdě po dálnici......... A to nemluvím o výkonu - samozřejmě je to spojeno - výkon se zvedne = méně šlapu na plyn = méně nafty do motoru...

Jo jo, "zlatej" českej benzinek a naftička...... Ještě že se ty auta vůbec aspoň trošku hejbou...... :blb: :blb:
Dr.Ti.

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Dr.Ti. »

:tožvitaj:
Naposledy upravil(a) Dr.Ti. dne 18 led 2012, 21:10, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Harley »

No,jednou jsem v DE (v západní části) natankoval u dálnice u OMV benzín do HD a až do Drážďan jsem hopsal maximálně do 3000rpm než jsem vyjel nádrž a to HD dokáže jet i na vodu či jiný sajrajty v palivu. Takže já ještě exkluzivitu západního paliva nepoznal.

To taky jen tak mimo
Dr.Ti.

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Dr.Ti. »

:tožvitaj:
Naposledy upravil(a) Dr.Ti. dne 18 led 2012, 21:10, celkem upraveno 1 x.
dickee

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od dickee »

VI.Prostor pro převážení: mám 2-door,takže odvezu ještě jednoho dospělýho, zkusil jsem složit zadní sedadla-jde to velmi jednoduše i zcela vyjmout-a vznikne slušný prostor tak odhadem m3, prostě 2 lidi ,dva kufry a jedem... Větší věci budu řešit vozíkem...TZ je u krátkého JK nutnost.

... píšeš, že chceš pořídit přívěsný vozík. Už máš něco vyhlídnutého? Jsem ve velmi podobné situaci. Mám JK 2010 2 door softop a budu také potřebovat vozík. Dej případně vědět.
dickee

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od dickee »

Připojím také své dojmy s mým miláčkem:
Jsem šťastným majitelem nového JK od 06 2010 (jen pro úplnost, čekal jsem na něho neuvěřitelných 6 měsíců :nototo: . Objednával jsem v Plzni 23. 12. 2009 a přebýral 24. 06. 2010), 2 door, softop, 2,8 d, automat, Rubicon. Wraníka mám spíše na volný čas (výlety s rodinou - žena, dvě děti do 10. let, lehký až střední terén - české luhy a háje :wink: , ale chystám se v létě do Rumunska) Dnes najeto cca 7700km.

1) s autem jsem naprosto spokojený. V podstatě bych opakoval Dr.Ti. Kvalita jízdy výborná. Jen v prudších zatáčkách a na mokru má zadek dost snahu předbíhat a zdá se mi, že ESP by mohlo zapínat malinko dříve.
2) schopnosti v terénu jsou věřejně známy a jednoznačně auto má hranice daleko dál než jsou mé řidičské
3) prostornost kabiny pro nás 4 je dostatečná, nikde se netlačíme, jen samozřejmě kufr je pidi, ale s tím jsem wraníka kupoval. Budu potřebovat vlek.
4) jízda při staženém softopu nebo jen se sundanými boky je naprosto úžasná a ten kdo nezkusil neví o co přichází :todáš:
5) ohledně spotřeby mám zjištěno a změřeno, že u mého automatu je naprosto nejnižší spotřeba při ustálené 80 Km/hod. a to cca 9,0 l (v létě). Žádná zavodní rychlost to není, ale jak říkám auto mám hlavně pro volný čas a při takové rychlosti a někdy i nižší (dost často zjistím, že se ploužím i 60-kou) hlavně čistím hlavu a relaxuji. Jinak jezdím v létě do 11 l a v zimě jako teď 12 - 12,5l. V terénu 14 - 15 l.
Dr.Ti.

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Dr.Ti. »

:tožvitaj:
Naposledy upravil(a) Dr.Ti. dne 18 led 2012, 21:10, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Harley »

I já si myslím,že ESP se zapíná skoro hned a řekl bych že je až moc citlivý.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Tom »

jo Harley, to je rozdíl dlouhý - krátký. Dlouhány ESP rozčiluje, kraťasové brečen nad nedostatkem :cheche:

K tý spotřebě v zahraničí - cestou tam, budiž. Ale co cestou zpátky? V nádrži fra nafta/benál, pak německá a až nakonec česká... a i přez to spotřeba stoupala s přibližujícím pachem naší milované vlasti :blb: že už by se JKčka připravovala na českou pochoutku???
Dr.Ti.

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Dr.Ti. »

:tožvitaj:
Naposledy upravil(a) Dr.Ti. dne 18 led 2012, 21:11, celkem upraveno 1 x.
WildeSau
malej kecal
Příspěvky: 2
Registrován: 04 čer 2011, 11:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od WildeSau »

Ahoj pánové :wink:
již rok jezdím po Praze z práce a do práce, na nákupy, do podzemních garáží, na výlety i na dlouhé štreky jenom Saharou Unlimited. Každý den kouknu na pěkně zeleného W. na Zenklovce (Harley) :) a po tom, dnes už více než roce musím říct, že to auto se prostě hodí všude! Ale do Prahy je to naprostej ideál! Tristní situaci která byla doposud po každé zimě jsem nezaznamenal. To znamená jediné: buďto se chlapci z TSK hoodně zlepšili a nebo je to autem :)
O užitných vlastnostech auta asi nemá cenu psát a o jeho "espritu" také ne. Všechno ostatní jste už napsali :todáš:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hodí se pro denodenní ježdění?

Nový příspěvek od Harley »

:todáš: :todáš: :tožvitaj:
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti