Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- PetrF
- malej kecal
- Příspěvky: 21
- Registrován: 04 lis 2009, 23:02
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
Takže další upravička.Přestavba na skoro Rubicon.Základem pro tuto přestavbu byl Jeep Wrangler JK a zadní náprava Dana 44 s LSD a přední Dana 30.Na auto bylo namontováno :
Do zadní nápravy Dana 44 převod 4,56 a uzávěrka ARB s pevnostníma poloosama s 35 drážkama a průměr 40mm (velikost poloos odpovídá velikosti na nápravě Dana 60).Do přední nápravy byl namontován taktéž převod 4,56 a uzávěrka ARB s pevnostníma poloosama s homokinetickými klouby a drážkováním 35 drážek (taky velikost jako má Dana 60).(Novinka od ARB)
Dále byl na auto namontován podvozek Rubicon Express 3,5" RE 7143 s tlumiči ProComp MX6 se štelovací tuhostí.
Snorkel od firmy AEV.
Dálkové ovládání WARN.
Zámek kapoty.
Držák rezervy a Hi-Liftu (Vlastní výroby)
Pneumatiky COOPER STT 285/70x17 + Lakované originál AL kola.
Rozšiřovací podložky od Spidertraxu.
Koberce Husky Liners.
Pevnostní víka od ARB
Výztuhy nápravy od Poly Performance.
Letní dveře od Bestopu + náhradní zrcátka.
Samozřejmě kola a převody (Softvér) doladěný ProCal modulem od AEV.
A teď nějaké foto ze stavby:
Jelikož jse mě nechce opět vkládat všechna fota jednotlivě tak tady je odkaz:
http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... 050#264050
Do zadní nápravy Dana 44 převod 4,56 a uzávěrka ARB s pevnostníma poloosama s 35 drážkama a průměr 40mm (velikost poloos odpovídá velikosti na nápravě Dana 60).Do přední nápravy byl namontován taktéž převod 4,56 a uzávěrka ARB s pevnostníma poloosama s homokinetickými klouby a drážkováním 35 drážek (taky velikost jako má Dana 60).(Novinka od ARB)
Dále byl na auto namontován podvozek Rubicon Express 3,5" RE 7143 s tlumiči ProComp MX6 se štelovací tuhostí.
Snorkel od firmy AEV.
Dálkové ovládání WARN.
Zámek kapoty.
Držák rezervy a Hi-Liftu (Vlastní výroby)
Pneumatiky COOPER STT 285/70x17 + Lakované originál AL kola.
Rozšiřovací podložky od Spidertraxu.
Koberce Husky Liners.
Pevnostní víka od ARB
Výztuhy nápravy od Poly Performance.
Letní dveře od Bestopu + náhradní zrcátka.
Samozřejmě kola a převody (Softvér) doladěný ProCal modulem od AEV.
A teď nějaké foto ze stavby:
Jelikož jse mě nechce opět vkládat všechna fota jednotlivě tak tady je odkaz:
http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... 050#264050
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
Petře krasavec. Když vidím jak na tom makáš a sypeš do toho hrachy tak se začínám stydět, že já nic. Jdu si alespoň sundat zástěrky. To je asi tak vrchol mé manuální zručnosti. Jen by se mě líbilo kdyby i ostatní tady dokumentovali své stavby. Ať nemusím chodit na www.jeepforum.com do sekce Builds.
- PetrF
- malej kecal
- Příspěvky: 21
- Registrován: 04 lis 2009, 23:02
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
Tohle auto,ale není moje,to jsem dělal pro jednoho zákazníka (je to můj koníček a zároveň zaměstnání - co víc si mohu přát),mimichodem člena tohodle fóra.Já mám svoje JK vzhledem k mé časové tísni ješte v rozborce
Tady tohle je moje :
http://www.jeepwrangler.cz/phpbb3/viewt ... =89&t=1636
Tady tohle je moje :
http://www.jeepwrangler.cz/phpbb3/viewt ... =89&t=1636
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
dalsi duvod proc sem nechodim... min stresu je asi jedinej duvod
chlapi vse je jednoduchý.... to garantuju
bud je bohatej a nebo blbej... kazdy vyjetí do terénu ....a děláš to znovu bud jako reklamaci a nebo ....
dokanalej offf v urcitejch rukouch je hodně peněz....
a tam je za blbce i buh
chlapi vse je jednoduchý.... to garantuju
bud je bohatej a nebo blbej... kazdy vyjetí do terénu ....a děláš to znovu bud jako reklamaci a nebo ....
dokanalej offf v urcitejch rukouch je hodně peněz....
a tam je za blbce i buh
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
... a co s tema penezma chces delat? Za chvili nam v menove reforme budou muset skrtnou par nul na bankovkach a ja nemam rad na stenach tapety :) A potom, kdyz clovek vidi, co za ty penize dokazou precizni a znale ruce Petra Furbacha, tak tam budu klidne jezdit s balickama bankovek opakovane - je to lepsi nez je vyhazovat za zensky :)))
No a nakonec nejsem zastance jezdeni po lomu sem a tam a nebo projizdeni jedineho zatopeneho rygolu, jenom proto, ze to vypada dobre na videu. Radsi to objedu po silnici nebo lesni ceste, ktere v nasich zemepisnych sirkach vedou vsude ... . Kdyz budu chtit jezdit bezduvodne cestou necestou a vracet se domu promocenej a zablacenej, tak si vemu crossku ... ;)
No a nakonec nejsem zastance jezdeni po lomu sem a tam a nebo projizdeni jedineho zatopeneho rygolu, jenom proto, ze to vypada dobre na videu. Radsi to objedu po silnici nebo lesni ceste, ktere v nasich zemepisnych sirkach vedou vsude ... . Kdyz budu chtit jezdit bezduvodne cestou necestou a vracet se domu promocenej a zablacenej, tak si vemu crossku ... ;)
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
Jo jo,peníze,pokud jsou,se mají utrácet a tohle je zrovna příjemná investice,ze který je následná radost i kdyby to mělo stát jen v garáži.
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
Moje řeč...seč Rubicon,tak terén neuvidí ... holt zrovna mě se musí líbit JK a ne třeba Golf...
- cihlík
- Marek
- Příspěvky: 333
- Registrován: 18 pro 2008, 21:16
- Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
to je škoda né? ...tak já ti ho doktore vyměním za saharu ....u tohodle autíka je škoda, když leští jenom dlažbu ...teprve v terénu je s ním zábava .....a do sněhu, kde nehrozí až tak moc že ho umažeš, ho v zimě vezmeš nee? ....teda jestli v Ostravě nemáte v zimě barevný sníh ...a když už né do terénu, tak aspoň občas nějakou tou loukou nebo řekou
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
Cihlíku,Saharu bych si nikdy nekoupil,když můžu mít Rubicon...
V Ostravě máme hodně černo, to je pravda,ale popílkem to jenom nebude....
Co se týče terénu, souhlasím s Návštěvníkem,jenom namísto motorky jdu raději po svých....autem max polňačku nebo lesní cestu. Jen tak na okraj,cest v dezolátním stavu je takový množství,že ani mimo ně nemusím... a terén si užiju.
V Ostravě máme hodně černo, to je pravda,ale popílkem to jenom nebude....
Co se týče terénu, souhlasím s Návštěvníkem,jenom namísto motorky jdu raději po svých....autem max polňačku nebo lesní cestu. Jen tak na okraj,cest v dezolátním stavu je takový množství,že ani mimo ně nemusím... a terén si užiju.
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
... tak to zase pozor, ja jsem offroadovej srdcar na tech obrazcich to asi neni videt, ale kastle je hodne jeta ... . Krome klasickeho jezdeni bez strechy a dveri na "frajirka" po Praze jezdim po lese, kacim s Wranikem stromy, taham klady, vozim privesy se vsim moznym, vozim v tom dva kavkazaky a urcite ho nijak nesetrim, spis naopak. Jenom jsem chtel rict, ze me proste nikdo nepremluvi k nejakym bezucelnym vylomeninam v terenu, jenom kvuli tomu, aby mi pak nekdo placal po zadech a rikal "ty vole ty si fakt hustej, tohle bych ja nedal ...". takovych borcu jsou stovky, jejich videi s rozmlacenyma autama na Youtubu tisice a pro me je muj wranik moc pracovity a vdecny mazlik na to, abych ho z vlastniho pleziru bezucelne zneuzival
... ale uz se tesim na nejaky sraz!
Marek
P.S. ... a prestoze jsem za to nedostal zadnou slevu ci jinou vyhodu (ergo jsem objektivni :), Petra Furbacha muzu jenom doporucit. Ceny velmi rozumne, dily doporuci a sezene jakokoliv a odkudkoliv a predevsim ma opravdu zlate ruce!!! Jezdim za nim ze severu Prahy az do Strakonic, coz neni zrovna za rohem, a jinam bych uz nejel!
... ale uz se tesim na nejaky sraz!
Marek
P.S. ... a prestoze jsem za to nedostal zadnou slevu ci jinou vyhodu (ergo jsem objektivni :), Petra Furbacha muzu jenom doporucit. Ceny velmi rozumne, dily doporuci a sezene jakokoliv a odkudkoliv a predevsim ma opravdu zlate ruce!!! Jezdim za nim ze severu Prahy az do Strakonic, coz neni zrovna za rohem, a jinam bych uz nejel!
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jeep Wrangler JK 3,8 V6 - přestavba
to je naprosto
Na Petra jsou jen lepší reference!
Na Petra jsou jen lepší reference!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host