Stránka 1 z 1

Wrangler JK Unlimited - jaký lift a převody

Napsal: 02 čer 2010, 12:29
od mac78
Zdravím!

Začínám pošilhávat po nějakých těch úpravách na Wranglera JK Unlimited, jako lift (cca. 3"), změna převodů a větší kola (35"). Doporučíte mi prosím někdo solidního výrobce liftu a prodejce u nás? Zvažoval jsem AEV, který ale není z nejlevnějších nebo Teraflex kde jsem zase nenašel prodejce v ČR. Stejně tak u převodů. Není problém to objednat v USA, ale zase je s tím něco starostí navíc a hlavně je kvůli vysoký váze drahá doprava.

Díky za radu!
Martin

Re: Wrangler JK Unlimited - jaký lift a převody

Napsal: 02 čer 2010, 20:52
od Tom
AEV je hodně propracovaný, pokud chceš zavolej - mam zastoupení. 602336921

Re: Wrangler JK Unlimited - jaký lift a převody

Napsal: 03 čer 2010, 14:23
od VoVo
Ahoj, já sice už částečně nadzvedaný JK koupil, ale jelikož to bylo vyřešený jen podložkou pod pérama a byly tam Warn asi dost těžký nárazníky a vepředu na něj jsem dal naviják ComeUp 9.5i a vzadu je tlustej kryt vejfuku a tažné, tak to bylo dost pokleslý a na propérování už moc místa nezbylo, teda vzadu OK a vepředu spíš žádný, jsou tam delší špunty -gumy na dorazech. Tak jsem koupil od SkyJackeru tlustší (prostřední tuhost, mají tři stupně) a ruším o 2,5" delší péra, v sadě za cca 650 USD + doprava + DPH byly i tlumiče, ty už jsem tam ale delší měl, tak nové jsou v rezervě. Nemusel jsem předělávat uložení panhardky, ani vepředu, ani vzadu, i když v sadě na to byl mezikus. Kola jsou v rovině, kupodivu. Akorát jsem napřed pověsil horní úchyt zadní brzdový hadičky níž pomocí kusu plechu se dvěma dírama, ale zrovna dneska mi přišly od Crownů dvě sady delších kevlaroteflonovejch, tak je tam dám, až přestane pršet. Dvě sady proto, prtože jsem je objednal 2x z různých zdrojů a dorzily oba. Hlavně je dám dozadu. Pod přední péro od Skyjacekru jsem dal ještě polyuretanovou podložku 3/4", která tak nahrazuje původní izolátor, takže je to vlastně teoreticky zvedlý vepředu o 2,5 + 3/4" což je dohromady tuším 3 1/4" a vzadu , jelikož jezdím prázdnej, jsem nechal původní péro a podložku 2,5" (ona má spíš 3") a je to krásně v rovině a péruje to pěkně, tedy v rámci možností. Kola 34,6" (315/70R17), víc bych tam ani nedával. Ještě tam časem dám RCV přední klouby s osama a tím je to auto hotový podle mý představy. Jinak je to všechno krásná a jednoduchá práce, nejsou na to potřeba žádný přípravky a speciální nářadí. jen pár heverů a kozy (teda ty železný).

Re: Wrangler JK Unlimited - jaký lift a převody

Napsal: 05 čer 2010, 19:45
od mac
Tak zatím to vyřeším jenom podložkama od Teraflexu a uvidíme co to udělá. S navijákem ani pevnostním nárazníkem (zatím) nepočítám, tak to snad nebude tak zlý ;)

Díky!
Martin

Re: Wrangler JK Unlimited - jaký lift a převody

Napsal: 06 čer 2010, 21:02
od Harley
Pokud s tím chceš jezdit převážně po silnici a nejít do větších pneu jak 33" ,tak to rozhodně špatný není a funguje a chová se to velice dobře. Sadu Terafex mám už rok a půl na autě,jezdím denně a o upgrade vůbec neuvažuju. Set mám od Toma Hlaváče.