Wrangler JK - přestavba
Napsal: 10 kvě 2010, 11:18
Takže tady v tomhle vláknu bych chtěl postupně jak bude čas a volná dílna dávat nové příspěvky ze stavby mého JK.Předem upozorňuji že na tom dělám jenom ve volném čase kterého nemám moc ,takže to bude běh na delší trať.
Původný základ pochází ze Slovenska najeto má 15000Km,rok výroby 2008,motor 2,8CRD bouhžel vyhořelý.Náhradní díly které nebudu potřebovat budu postupně rozprodávat.
Tady je vozidlo a stav před stavbou:
Tady už je doma:
A tady motor :twisted:
Nějaké to odstrojení a čištění podvozku:
A teď něco o tom jak by to mělo vypadat:
-Motor ještě není ujasněn buď zůstane 2,8CRD nebo 5,7 HEMI,to ale spíš záleží na to jak to dopadne z TP.
Nápravy originál Dana 44 budou vyměněny za také Dana 44 ale z vozidla Wagoneer r.78,dále budou ještě zesíleny a osazeny uzávěrkou OFFROTEC LOCKER,převody 5,38 -, pevnostní poloosy a pevnostní Steering Knuckle od PSC aby nebyla spojovačka tak na ráně a tyč řízení neměla velký úhel,v nábojích budou volnoběžky od Warnu a unašeč kardanu bude taky pevnější.Samozřejmě budou uplně jiné držáky ramen a jiné zavěšení tlumičů.Nápravy jsou moje priorita takže zatím pár obrázků z přípravy přední DANA 44.
Tady je původní stav DANA 44
Tady seřízení převodů 5,38 a uzávěrka OFFROTEC LOCKER:
Pevnostní poloosa a unašeč kardanu:
Steering knuckle od PSC
Tady trošku laku. :lol:
Tady namontovány čepy:
Brzdový štít s nábojem na kterém jsou pak ložiska a náboj kola.
Tady je např. rozdíl brzdových kotoučů mezi Dana 44 a Dana 30
Další pokračování:Vyztužení už tak dost pevné Dana 44,vyřešení utěsnění nohavic (aby se nedostala voda a bahno do diferenciálu),přeříznutí náprav a přetočení (důvod: lepší úhel kardanu a zachování správného záklonu) zatím příprava.
Jelikož pro tuto ucpávku není místo mezi nohavicí a pevnostní poloosou tak jsem zvolil toto řešení.
Roura slouží zároveň jako výztuha,nohavice bude navrtaná a výztuha přivařená.
Náprava bude zde přetočená a zavařená,aby byl lepší uhel na kardanu a zachován správný záklon.
Tady budou samozřejmě nalisované origo simerinky od Moparu (proto to zahloubení).
Proběhlo nějaké sundavání přebytečných dílů,jsou na prodej (nápravy jsou už pryč)
Náprava DANA 44 Rubicon
Držák rezervy
Elektricky odpojovací stabilizátor
Přední a zadní tlumiče
Kardany + zadní panhardka
Výfuk + zadní stabilizátor
Tyče řízení + ramena podvozku.
Tady další rozebírání a příprava na očištění:
Demontovaná přídavná převodovka Rock trac.
Převodovka je naprosto zdravá akorát znečištěná od spálené odhlučňovací deky.
Automatická převodovka 545 RFE
převodovka bude potřebovat malou opravu má od hořícího svazku upálenou zástrčku bouhžel se bude muset vyměnit celá deska uvnitř.
Tady je pojistková skříňka,řídící jednotka automatu a řídicí jednotka motoru.Pojistkovku budu muset koupit novou cca 9000kč,řídicí jednotku automatu (cca 10.000Kč) ještě nevím jelikož vypadá pouze očouzená (proběhne kontrola vnitřku) a řídicí jednotku motoru pro 2,8CRD nebudu potřebovat jelikož HEMI HEMI HEMÍÍÍÍ :D
Původný základ pochází ze Slovenska najeto má 15000Km,rok výroby 2008,motor 2,8CRD bouhžel vyhořelý.Náhradní díly které nebudu potřebovat budu postupně rozprodávat.
Tady je vozidlo a stav před stavbou:
Tady už je doma:
A tady motor :twisted:
Nějaké to odstrojení a čištění podvozku:
A teď něco o tom jak by to mělo vypadat:
-Motor ještě není ujasněn buď zůstane 2,8CRD nebo 5,7 HEMI,to ale spíš záleží na to jak to dopadne z TP.
Nápravy originál Dana 44 budou vyměněny za také Dana 44 ale z vozidla Wagoneer r.78,dále budou ještě zesíleny a osazeny uzávěrkou OFFROTEC LOCKER,převody 5,38 -, pevnostní poloosy a pevnostní Steering Knuckle od PSC aby nebyla spojovačka tak na ráně a tyč řízení neměla velký úhel,v nábojích budou volnoběžky od Warnu a unašeč kardanu bude taky pevnější.Samozřejmě budou uplně jiné držáky ramen a jiné zavěšení tlumičů.Nápravy jsou moje priorita takže zatím pár obrázků z přípravy přední DANA 44.
Tady je původní stav DANA 44
Tady seřízení převodů 5,38 a uzávěrka OFFROTEC LOCKER:
Pevnostní poloosa a unašeč kardanu:
Steering knuckle od PSC
Tady trošku laku. :lol:
Tady namontovány čepy:
Brzdový štít s nábojem na kterém jsou pak ložiska a náboj kola.
Tady je např. rozdíl brzdových kotoučů mezi Dana 44 a Dana 30
Další pokračování:Vyztužení už tak dost pevné Dana 44,vyřešení utěsnění nohavic (aby se nedostala voda a bahno do diferenciálu),přeříznutí náprav a přetočení (důvod: lepší úhel kardanu a zachování správného záklonu) zatím příprava.
Jelikož pro tuto ucpávku není místo mezi nohavicí a pevnostní poloosou tak jsem zvolil toto řešení.
Roura slouží zároveň jako výztuha,nohavice bude navrtaná a výztuha přivařená.
Náprava bude zde přetočená a zavařená,aby byl lepší uhel na kardanu a zachován správný záklon.
Tady budou samozřejmě nalisované origo simerinky od Moparu (proto to zahloubení).
Proběhlo nějaké sundavání přebytečných dílů,jsou na prodej (nápravy jsou už pryč)
Náprava DANA 44 Rubicon
Držák rezervy
Elektricky odpojovací stabilizátor
Přední a zadní tlumiče
Kardany + zadní panhardka
Výfuk + zadní stabilizátor
Tyče řízení + ramena podvozku.
Tady další rozebírání a příprava na očištění:
Demontovaná přídavná převodovka Rock trac.
Převodovka je naprosto zdravá akorát znečištěná od spálené odhlučňovací deky.
Automatická převodovka 545 RFE
převodovka bude potřebovat malou opravu má od hořícího svazku upálenou zástrčku bouhžel se bude muset vyměnit celá deska uvnitř.
Tady je pojistková skříňka,řídící jednotka automatu a řídicí jednotka motoru.Pojistkovku budu muset koupit novou cca 9000kč,řídicí jednotku automatu (cca 10.000Kč) ještě nevím jelikož vypadá pouze očouzená (proběhne kontrola vnitřku) a řídicí jednotku motoru pro 2,8CRD nebudu potřebovat jelikož HEMI HEMI HEMÍÍÍÍ :D