Stránka 2 z 2

Re: rozkmitání volantu

Napsal: 18 lis 2010, 18:36
od eri 1
...pred par dnami sme riesili prodobny problem, ked som pri zabrzdeni ledva udrzala auto na ceste, lebo mi volant strhlo a kmital velmi silno a to bolo aj pri nizkych rychlostiach. Samozrejme, ked si do toho sadol priatel, islo to... do urcitej doby - prislo sa na to, ze brzdovy valcek v strmeni ostal visiet. Vemenil sa valcek... pre mna ako zenu je to podivne, ze je plastovy vo Wranglerovi (ale mozno mam na to laicky pohlad, lebo sa mi zda ,,chaby") a gumičky okolo neho... a odvtedy mame pokoj.

Re: rozkmitání volantu

Napsal: 18 lis 2010, 22:06
od Harley
Válečky v brzdách se nedělaj ocelový,jelikož by vzájemě přirezaly ke stěnám válce a nebo by vzájmě reagovaly.navíc ocel je tepelně nestálá a tak při ohřátí se roztahuje,čímž by se při výrobě muselo pečlivě spasovávat ,což by bylo drahý.
Plastový nejsou ale je to nějaký pertinax ,kterej nerezne,nehnije a je teplotně stabilní.Taky je to laciný.Je to běžný a nejen u Jeepů.

Re: rozkmitání volantu

Napsal: 26 pro 2010, 20:30
od elvis
Jak jsem před časem psal, že jsem vyměnil tlumič a kmitání ustalo, tak po nějakých 3.000 km se opět asi dvakrát objevilo a to na rovné silnici. Minulý týden jsem namontoval nové ráfky Dotz Hamada Dark s STT 235/75 x15 a je po problému, předek sedí jako přišitý ani nejmenší náznak kmitání. Zkusím odmontovat tlumič abych se přesvědčil, že tlumič na kmitání nemá vliv, jak píše Harley.

Re: rozkmitání volantu

Napsal: 28 črc 2012, 17:51
od Kaslan
Mě to dělá přesně při 80 Km/h a v pneuservisu mi zjistili, že mam totálně v háji pneu.

Re: rozkmitání volantu

Napsal: 01 srp 2012, 23:57
od meett
tlumic vzdy resi jen naslednej rozkmit a tudis malej problem .
pri dobry geometrii ses v pohode... jenze jedna dira na silnici nebo v terenu a goemetrie je tytam
takze jak mas kmit tak geometrie a vyvyzeni kol a budes v pohode