elektro-svazek JK

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
PETARDAK
hodně velkej kecal
Příspěvky: 145
Registrován: 30 pro 2009, 22:20
Bydliště: Nový jičín
Kontaktovat uživatele:

elektro-svazek JK

Nový příspěvek od PETARDAK »

Zdravím a prosím o radu: je na různých verzích(X-sport-sahara-rubicon) stejný svazek rozvodu-elektro?
Jde mi o to zda v palubovce, respektive na podvozku sahary, najdu volné konektory např. na ovládání uzávěrek aj. příslušenství které můj wraník nemá, dík.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od Harley »

Je to stejný a umožňuje to takovejhle upgrade. Vše se dál musí aktivovat přes diagnostiku.
Uživatelský avatar
PETARDAK
hodně velkej kecal
Příspěvky: 145
Registrován: 30 pro 2009, 22:20
Bydliště: Nový jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od PETARDAK »

DíííK :up:
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od Jirka »

Tak tak to Harley, není. Moje JK bylo v originále X-ko, i když s dovýbavou jako Sahara nebo Rubicon, ale mimo uzávěrek a rozpojitelného stabíku. Já ho komplet předělal na "Rubicona" a to tím, že jsem i vyměnil nápravy za jiné - s uzávěrama jiným převodem a pevnostní. Nicméně - k tomu bylo potřeba komplet vyměnit svazek pod autem - ten původní NEMÁ konektory k ovládání uzávěrek, ani rozpojitelného stabíku. A to není vše - pak se musí ještě vyměnit hlavní svazek co vede pod kapotou, VČETNĚ pojistkové skříňky a programování se dělá nejen v počítači, ale taky kdesi odspodu v pojistkové skříňce! A to ještě nemám dodělaný a právě se tím zabývám.

Pokud tedy uzávěrky jsou ve výbavě, nebo je na ně příprava, pozná se to jednoduše - buď jsou na svazku pod autem na to konektory připravené - ke každýmu difu jsou 3! A pod kapotou na straně nad baterkou jsou dvě relátka, která ovládají uzávěry. Pokud toto na autě není, bude nutno to dodělat - tedy celé povyměňovat.

Kdyby bylo potřeba, dodám další podrobnosti. Tak jednoduchý to fakt není...
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od Harley »

A! Tak to soráč,co jsem zažil s jinejma Jeepama a nebo odpozoroval na disluzích venku,tak by to mělo bejt stejný ale vidím,že realita je jiná.
Že se jim to vyplatí dělat různou elektroinstalaci pro různý výbavy.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od Harley »

Ještě mě napadlo. Netáhnou se jednotlivý dráty třeba od uzávěrky nebo stabíku přímo až do TIPM,kde jsou volný posty v zásuvkách? A naopak do TIPM od tlačítek to jde datově a tam stačí dát tlačítkovu lištu ,která zvláštní zásuvku nepotřebuje jen aktivaci v TIPM?
Samozřejmě se musí doplnit relátka v pojistkový skřínce. To co je pod pojistkama je počítač.Nic víc tam na aktivaci není.
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od Jirka »

No, já to taky nechápu.....Ale co je stejný - na krátkýho i na dlouhýho :lol: Takže já mám pod autem smyčku.....Ale jinak jsou ty svazky bohužel rozdílný.. A to ještě k tomu, když jsem to s Tomášem dával dohromady, tak ten spodní svazek byl normálně nabízenej k těm nápravám, ale na druhou stranu ten horní nenabízej vůbec /např. 4WD apod./, a dokonce ani Chrysler ho nemá v katalogu jako díl, ale prodává ho pouze s celou pojistkovou skříňkou a ještě k tomu na to ani nemá objednací číslo.....Takže na tom pracuju teď..... Ale je fakt že jsem se tomu teď ca 3 týdny nevěnoval, tak nevím kam to pokročilo....Ale dám nové info, jakmile bude něco nového.

Teda - ještě dodatek - toto vše platí pouze za předpokladu, že člověk to chce mít zapojený tak, jak to má Rubicon v originále - tedy se všemi funkcemi co to umožňuje - např. že se uzávěry samy vypínají při určité rychlosti, čidla hlásí polohu - tedy zapnuto či vypnuto apod..... Samozřejmě se ty uzávěry taky dají zapínat ručně zcela jednoduše přes nějakej vypínač......
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od Jirka »

Jo, teď jsme se minuli s příspěvkem :wink:

Ještě jsem zapomněl - je třeba vyměnit ten ovládací panýlek v autě - ale ten je bez problémů k dostání.
A relátka pro ovládání uzávěrek nejsou v pojistkovce, ale na boční přepážce nad baterkou. Kdyby bylo potřeba, hodím sem obrázek toho horního svazku - jsou na něm vidět i ty relátka...
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od Harley »

To jsou buzíci! :rolleyes:

Rozhodně bych voli cestu zapojení zapnutí a vypnutí přímo tlačítkem a né přes rozhodnutí počítače.Takhle si můžeš volit kterou uzávěrku zapneš první a kdy a jak dlouho mají být a i odpojenej stabík.
Myslím,že to je jdnodušší (jak vidno) a i efektivnější.

Každopádně,dávej o tom občas sem vědět.je to zajímavý. :up:
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: elektro-svazek JK

Nový příspěvek od Jirka »

No jo, kdybych s tím začínal, tak bych to tak udělal, ale já už mám všechno hotový a zapojený origo, jen mi chybí ten horní kabel s těma relátkama a naprogramovat, tak už to chci teď dotáhnout stylem "originál"...
Dám info, jakmile to zprovozním :wink:
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů