Stránka 1 z 1

motor 4.2L

Napsal: 25 bře 2010, 10:53
od trojakhonza
Ahoj všichni, máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Zajímala by mě jeho průměrná spotřeba se 4 rychlostní převodovkou a možnost nahradit ho motorem 4.0 monovstřik - hlavní problém bude asi elektroinstalace. Díky. Honza

Re: motor 4.2L

Napsal: 14 lis 2010, 20:03
od Návštěvník
trojakhonza píše:Ahoj všichni, máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Zajímala by mě jeho průměrná spotřeba se 4 rychlostní převodovkou a možnost nahradit ho motorem 4.0 monovstřik - hlavní problém bude asi elektroinstalace. Díky. Honza
Na dalkovy trase jsem se dostal na 11,5l/100km. Motor a karburator serizenej od oka, zadny tuneni. Protoze tam mam jen heavy duty prevodovku (1-3/zpatecka) tak s tim jezdim nejvic tak kilo.

Re: motor 4.2L

Napsal: 16 lis 2010, 17:24
od Tom
to je slušná spotřeba, většinou je to tak těch 13l/100km... Předělávka je možná, ale i s elektrikou a hl počitačem. 4.0L je šestibodová stříkačka. Dělá se i upgarde místo karburátoru monostřik - kompletní sada se všim všudy co k přestavbě potřebuješ.

Re: motor 4.2L

Napsal: 16 lis 2010, 21:40
od Harley
Zajímavější i cenově bych viděl komplet výměnu se vším všudy na 4L HO motor s XJ Cherokee.A nejlíp i s tím nezničitelným a jednoduchým automatem AW4 co byl v Cherokee XJ. Takový auto se dá bez papírů koupit za pár korun a rozhodně za míň jak generálka motoru a nebo ten konverzní kit na 4,2L. Tenhle starej motor sice na EFI předěláš ale má neefektivní sací potrubí a hlavy se spalovákama. Výkonově a se spotřebou moc nezískáš.Jediný plus je ,že v terénu není auto s EFI tak citlivý na náklony jako karburátory.
Další plus týhle konverze je,že většina Cherokee s automatem měly přídavku Selec Trac ,která má mezinápravoej diferenciál s uzávěrkou a tak můžeš jezdit 4x4 i po asfaltu.

Ten 4,2 motorje tak akorát dobrej s něj sebrat klikovku a ojnice a použít je do 4,0L a udělat tak motor 4,7L . To jsem kdysi dělal a je s tím řaďákem hned zábava jako s V8.

Re: motor 4.2L

Napsal: 30 led 2013, 11:22
od PRWOcK
Zdar chlapi, neví někdo náhodou jak se na výměnu motoru 4,2 za 4,0 HO v YJ tvářej na STK a ME? Přeci jen je jednodušší měnit před technickou kola než motory...
Je mi jasný že obsah neuviděj, ale že chybí karbec a přebejvaj vstřiky si možná všimnou (jsou totiž bystrý :todáš: ) a na emisích na ně taky skočej asi dost jiný hodnoty...
Jinak by se mi taková přestavba líbila a ještě víc ta Harleyova na 4,7 ale neumim si představit jak by na tom byla spotřeba. Můj bejvalej YJ 4,2L bral 13kombi a do Chorvatska 8,5l/100!!! A můj bejvalej WJ 4,7 nešej pod 16kombi a to sem se snažil...