Stránka 11 z 13

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 05 pro 2013, 17:09
od Myslivec ze Zlína
:tožvitaj: Takže jako strojař bych to mohl zvládnout......od jakého je to výrobce?
A cenu by bylo taky dobré vědět :wink:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 05 pro 2013, 17:49
od Myslivec ze Zlína
a co toto http://www.jeeptuning.cz/cz/katalog/wra ... napravy/97.::?????

já su fakt v koncích :down:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 06 pro 2013, 11:14
od Tom
jseš na správnejch stránkách :wink: ty jsou moje...

Ty relocation brackety jsou dobrý, ale že by zázračně vyrušily DW nehrozí :blb: Začni tim protokolem z Geometrie!

Ta dvojmontáž je od Skyjackeru http://www.jeeptuning.cz/cz/katalog/wra ... jacker/103

Problém neodstraní, ale schová... auto se neroztřepe, jen tam co bylo DW pocítíš náznak vibrací, který sám zmizí...

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 07 pro 2013, 09:52
od Myslivec ze Zlína
O.K. takže zajet na geometrii pro nový protokol :frown: Snad po neděli mi to vyjde,znáš to...christmas time... :cheche:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 09 pro 2013, 17:47
od Tom
moc dobře... už aby bylo po večeři... pak to všechno spadne :todáš:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 09 pro 2013, 19:08
od Myslivec ze Zlína
Až po pětadvacátém po zelí a :pivko:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 11 pro 2013, 17:01
od Myslivec ze Zlína
Tak tady je ta moje geometrie

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 12 pro 2013, 14:04
od Jeepa
Ten záklon je dost malej.Optimum je tak 6 stupňů.Právě záklon je důležitej aby nedocházelo k DW.

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 13 pro 2013, 15:12
od Tom
mno, není to taková trága...

záklon má být v rozmezí 3-4,5°, doporučený je 4°12´ vlevo, 4°24´ vpravo. Příliš velký záklon způsobuje vibrace kardanu. Těch 6° bývá kritických - pravda je že někdy pomůže. Takže záklon máš v toleranci, ale mohl by být větší. O kolik je to liftnutý - víš to?

mnou hlídané odklony: čekal jsem větší rozdíl pravá / levá strana. Tohle docela ujde :wink: Ale jinak jsou velký jak prase, tolerance je -0°37´ až +0°7´... Zde je nutno přísně hlídat sbíhavost.

sbíhavost: to byla síla... to tomu DW taky pomáhalo ve spojení s těma velkejma odklonama... Měl bys cítit, že se to chová jinak - líp, páč ti to seřídili pěkně. To je bohužel jediné, co jde na sériovce seřídit...

Napiš ještě ten lift, kdyžtak nám to řekne Honza. Co jezdíš aktuálně za rozměr kol? Podle tohoto by stačily excentrický šrouby, alespoň by se doladil větší záklon u pravýho kola, oproti levýmu. Ale zda to tvoje DW vyléčí, nevim :blbost: Tak chytrej nejsem. V jakym stavu jsou svislý čepy a panhardka? Kdyžtak napiš SZ

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 13 pro 2013, 16:54
od Myslivec ze Zlína
:tožvitaj: Lift je tam 2,5''. Ale...Honza tam měl podložky od Terraflexu.Časem lehly pružíny tak jsem je nechal vyměnit za RUBICONy 2,5".Co tam zůstalo jsou původní tlumiče s tím prodloužením.Jestli to nemůže být třeba těma tlumičema.Nejčastěji se to roztřepe,když jedu táhlou zatáčku doleva,no a pak na rovině při vyšší rychlosti cca 80-90.
Teď jezdím na klasických zimách 265/70/17.Letní budu dávat nové Cooper 285/70/17 takove co tam byli.Asi lepší guma do terénu kterou rychle neserveš na asfaltu není.
Čepy mám nové mají cca 10tis.Panhardka se zdá dobrá.Protože jsem vyměnil ramena a nepomohlo to tak jsem ty jakože staré poslal Petarďákovi,že je nadstavíme a vyzkoušíme jestli to nepomůže,kdyby jo,pak bych tam asi foukl ty stavitelné.Budem laborovat.Moc díky,za každou radu :todáš:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 13 pro 2013, 17:30
od Tom
stav tlumičů má také svůj podíl. Větší gumy, menší DW. Je možné že aplikací těch 285/70R17 DW zmizí. Panhardka... posaď někoho za volant s nastartovanym motorem, ať ti klepe volantem vlevo - vpravo a podívej co dělá v uložení na nápravě. Měla by být téměř pevná. Výkyv +-5mm je v háji silentblok. Opačná strana na rámu auta by měla být zcela pevná, je tam uniball. Zlepšilo se to chování po nastavení té sbíhavosti?

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 13 pro 2013, 18:23
od Myslivec ze Zlína
ty velké gumy 285 jsem už tam měl,a větší už nechci dávat.

Po geometrii se to nezlepšilo :blbost:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 16 pro 2013, 10:28
od Tom
jj 285 je dobrá, 265 je malá... ale v zimnim hávu jeden nic jinýho nekoupí :down:

takže zkus zkontrolovat tu panhardku a namontovat dvoutlumič...

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 16 pro 2013, 15:48
od TomaNovy
Myslim, ze je nutne vsechny klicove prvky nechat vymenit najednou. Jakmile se to dela postupne, tak kazdej novej DW ty nove prvky silnyma vibracema ponici ... a je to stale dokola ...

Samozrejme i se spravnou geometrii.

My 3 cents ... (2 cents are not enough due to inflation any more)

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Napsal: 17 pro 2013, 18:35
od Harley
To je sice pravda ale takováhle radikální výměna příjde na víc jak 50tis. jen v dílech.Takže každej logicky hledá to hlavní,tu jednu příčinu.Pneu,disky,náboje,svisláky,všechny kuláky,všech osm ramen,obě panhardky,převodka řízení.
Udělat tohle nějakej servis,tak se zákaník asi posere a označí je za zloděje a měniče dílů a že mu vyměnili i zdravý věci.