Rozvibrovaná přední náprava

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od Tom »

krom excentrů nabízí AEV relocation brakety které upravují záklon přední nápravy od 2" do 4,5"
http://www.jeeptuning.cz/cz/katalog/wra ... napravy/97
maj i excentry skladem

výhodou tohoto řešení je, že se vrací komfort pružení přední nápravy jako před liftem. No a když už máš tedy ok tu geometrii (záklon ti řekli že nejde nastavit, ale kolik tedy je?) kolikpak máš odklony (ty jsou také pevné, ale důležité) L/P kolo? Je to náprava D30 nebo D44?
janoma1

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od janoma1 »

je to Rubicon 2,8CRD r.v.2008
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od Tom »

tak to nepřečtu :blb:
hoď mi to prosím srozumitelněji :wink:
janoma1

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od janoma1 »

dufam ze sa ti to bude dat precitat
Přílohy
DSCF5028.JPG
DSCF5028.JPG
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od Tom »

jj, to už je pro mne lepší :todáš:
takže záklon máš L: 3°12˝ předpis je 3°12˝ až 5°12˝
P: 3°07˝ předpis je 3°24˝ až 5°24˝ takže záklon je skoro malý

odklon máš L: -1°44˝ předpis je -0°15˝ , tolerance povoluje -0°37˝ až +0°7˝
P: +0°11˝ předpis je stejný jako pro pravé, maximální tolerance mezi L/P kolem je 0°30˝
takže odklony kol máš katastrofální!

sbíhavost má být mezi 0°10˝ až 0°14˝ , takže tu jedinou splňuješ a to asi po drobné korekci...

A verdikt? Jseš na tom stejně jak většina wooblantů - tvoje přední náprava má nevyhovující geometrii a proti tomu se dá bojovat buď montáží větších (těžších) kol + silnější tlumič pružení + AEV relocation braket (opraví sklon (vůči silnici) předních ramen co drží nápravu a nastaví větší záklon nápravy), nebo opravit geometrii nápravy. Bohužel odklony jsou pevné a tak bys musel vyměnit benžo!

Meet testuje montáž tlumičů kmitu mezi nápravnicí a rámem, zatím snad s uspokojivým výsledkem.
LUKI

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od LUKI »

Nemáš vůli v uchycení panhardky ? Ať ti nekdo kroutí volantem a ty zkontroluj uložení zda tam není vůle, Myslím že při 2" liftu kdy se měnily jen pružiny a tlumiče,a panhardka zústala s původní délkou ,tak tam mohlo k něčemu dojít , nehledě na to že to musí být celé o fous vyosené na levou stranu . Větší a těžší kola to ješte dle mého názoru zhorší
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od Harley »

U Boba byla zkušenost opačná. Na 33" M/T v pohodě,dal zimáky v origo rozměru a DW.
janoma1

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od janoma1 »

na panhardke je vola tak som objednal novu od moparu dufam ze vydrzi dlksie ako ta povodna inac mam nabehanych 56tisic km a este skusim tam dat tie exentrice sroby budem vas informovat.inac na 35 T3 to neroby
Návštěvník

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od Návštěvník »

Harley píše:U Boba byla zkušenost opačná. Na 33" M/T v pohodě,dal zimáky v origo rozměru a DW.
Tak to logicky nechápu :blbost:
Návštěvník

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od Návštěvník »

janoma1 píše:na panhardke je vola tak som objednal novu od moparu dufam ze vydrzi dlksie ako ta povodna inac mam nabehanych 56tisic km a este skusim tam dat tie exentrice sroby budem vas informovat.inac na 35 T3 to neroby
měl jsi objednat nastavovaci a byl by klid , jsou repasovatelne jinak se zákonem 3 by to nemělo dělat pokud není vůle na podvozku
luki

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od luki »

Návštěvník píše:
Harley píše:U Boba byla zkušenost opačná. Na 33" M/T v pohodě,dal zimáky v origo rozměru a DW.
Tak to logicky nechápu :blbost:
A ještě můj dodatek něco se muselo stát špatně během toho období přezutí, zákon zachování energie je všeobecné znám , musí tam být jiný důvod prostě něco jiného....
janoma1

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od janoma1 »

kde to repasuju
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od Tom »

větší a těžší pneu DW vždy schová. Naopak malá lehká a přefouklá kola DW spolehlivě vyvolávají, pokud není vše OK :down:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvibrovaná přední náprava

Nový příspěvek od Harley »

Jj. gyro-efekt.
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host