Stránka 1 z 1
šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 21:55
od pepe
Ahoj, dneska jsem se vrátil z "kovomatu" a pořídil pár šroubů na montáž všemožného příslušenství a vychytávek na Jeepa. Bohužel pokud jde o provedení v nerezu a ještě k tomu US závity je vše o dost dražší.
Nemá někdo zkušenost kde koupit levněji nerez nebo pozink UNC a UNF šrouby Torx ... ? Možná by mě i potěšila nějaká tabulka kde najdu rozměry šroubů na Jeepu nebo alespoň konkrétní velikost závitu na daném místě.
Jinak mohu poskytnout bezplatně pro TJ servisní manuál a uživatelskou příručku, podařilo se mě ji stáhnou z US stránek nadšenců

Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 22:09
od Harley
Rozpis,kde je kterej šroub na autě,neexistuje.To by ses musel dostat k technologickejm rozpisům a to je nemožný.
Pokud jde o spojovací materiál,tak mám v sortimentu veškerý šrouby UNC a UNF ,pozink-chrom-nerez-leštěný nerez,šestihraná hlava,imbus válcová a imbus půlkulatá. Torxy ne. Matky ve stejným materiálu,obyč i samojistící,uzavřený.Podložky běžnýho průměru i AN.
Vše je objednávkou,do tří-pěti dnů,i po jednotlivejch kusech.Cena nevím s hlavy ale co vím,tak je to levněji než Fabory,navíc větší výběr v materiálech.Každopádně,leštěný nerez je za pěknou dardu o proti stejnýmu šroubu v pozinku.
Bude -li mít někdo zájem tak informace na cenu zde:
info@properform.cz
Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 22:13
od Jirka
... a to nemluvě o tom, že na spoustu místech ve Wrangleru najdeš klasický metrický závity
Prostě, z jakých zemí jsou díly na "poskládaným Jeepu", tak podle toho jsou tam závity. A to i v čase - když zrovna firma našla levnějšího dodavatele dílu, je jedno jakej závit tam je, hlavně že je k tomu protikus a je to levnější :lol: Bohužel!!!
Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 22:16
od Harley
Jj. A jak mě tohle sere,když část auta je v metrice a druhá v palcích.To jdeš dělat jednu věc a potřebuješ na to celou basičku nářadí.To aspoň že HD je furt komplet v palcích

.(krom V-Roda)
Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 22:19
od Jirka
Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 22:34
od pepe
No potěš pánbůh HD jsem přestavoval taky celý v palcích a teď tohle :rolleyes:
No ještě, že jsem strojař a mám doma dílnu s výbavou v metrice.
Minulej týden jsem přeřezával závit na značku v Mx a přisel jsem si jako barbar

Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 22:40
od Harley
Já se metrice vyhýbám jak můžu.Mám radši palcový UNF a UNC. Můžu vždycky prasknout vzteky,když po někom něco opravuju a je to přebastlený na metriku.
Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 22:44
od pepe
To je pro mě důvod proč se vyhýbám HD WLC a A je jich dost ale upravený k obrazu českýmu-svýmu, apropo nebyl by tacho corbin na DL 1931 kdyz uz jsme presedlali z aut na HD
Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 26 úno 2010, 23:06
od Harley
Jo to máš recht .Naštěstí já se veteránama nazebejvám.Až tak od sedmdásetejch let,od Shovelhead.
Bohužel,Corbin ne.To je trošku už nedostatkový zboží a i dosti ceněný.
ND máme v sortimentu na modely až tak od čtyřicátejch let.Od WLC-A a vrchovejch Big Twinů.
Re: šrouby a matky na Wranglera
Napsal: 27 úno 2010, 08:55
od FAJER
Hmmm a aka je to este len zabava , ked si date opieskovat a pozinkovat ram a potom hladate co je kde..
na rame TJ r05 je 90perc. metrika. ale su tam take ohavnosti ako vrchny srob na predny pevnostak (2 za sebou) v metrike a od spodu palec . uplnou radostou je srobenie zadnych tlmicov v rame . Dalsou dobrotou su manualne dotahovane metricke 8cky , pricom asi uz ozaj do vyroby pristupila ruka cinana a zavit je samozrejme potiahnuty. oko nerozozna, miekra nepasuje a srob je opatovne nepouzitelny..