Úprava - upraveného TJ ?
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Úprava - upraveného TJ ?
Chlapi vie niekto ako by sa dal ešte zdokonaliť Wrangler TJ 4,0 L teraz mám toto pneu 35/14,5 R15,10/15.Zosílené poloosy ,samosvorný diferenciál DETROIT LOCKER, úprava diferenciálu na lachší prevod, zvýšenie o 6 palcou procomp. Podvozok +body lift o 3 palce, podložky pod kolesá 3,8 cm , pevnostní nárazník, navijak, prídavné svetlá hella, atď . No ide my hlavne o nápravy / nápravy mám orig./,kardany, diferenciál a tak ,mám dojem že by to trebalo dajako zosíliť ,zatiaľ všetko O.k ale na fóre často čítam o polámaných poloosiach a všetkom možnom tak myslím že aj mňa to čaká ,tak už dopredu sa chcem poobzerať po niečom poriadnom , keď o niečom viete dajte vedieť, asi by som kúpil aj nejaký nadupaný Rubicon.
Re: úprava - upraveného TJ ?
JOOOJ denyz, strielas poplasne naboje,
AT1: primat wrany je hmotnost , ta je snad hlavnym cinitelom v sucinnosti s vodicom v terene.
AT2: pri danej hmotnosti su 35x14,5 viac na skodu ako na osoh.
AT3: neviem ake mas napray ale napr u prednej D30 sa odporusa skor diff ako polovcela a to s dovodu slabeho bendza.
DALSIE MOZNOSTI:
JEEP je vseobecne postaveny na aftermarket systeme dostavby = na tom aute bude stale co riesit .
napr. konverzia motora a spuuusta dalsich veci.
AT1: primat wrany je hmotnost , ta je snad hlavnym cinitelom v sucinnosti s vodicom v terene.
AT2: pri danej hmotnosti su 35x14,5 viac na skodu ako na osoh.
AT3: neviem ake mas napray ale napr u prednej D30 sa odporusa skor diff ako polovcela a to s dovodu slabeho bendza.
DALSIE MOZNOSTI:
JEEP je vseobecne postaveny na aftermarket systeme dostavby = na tom aute bude stale co riesit .
napr. konverzia motora a spuuusta dalsich veci.
Re: úprava - upraveného TJ ?
To Denyz:máš velkýho fešáka,ale ty 35 to si nedovedu představit jak se to chová + jak to jede třeba na dálnici.Dáš tam vůbec 5st?Měl jsem na 4l sahaře 31 a předjel mě i bus od studentagency ,ale je pravda,že jsem měl standart diferáky.
Pokud by jsi chtěl nového rubicona 2009 2.8crd nebo 3.8 V6 krátkej nebo dlouhej doba dodání týden včetně dopravy + tk 32000 eur možný odpočet dph.Více info na pm nebo na mail.
Pokud by jsi chtěl nového rubicona 2009 2.8crd nebo 3.8 V6 krátkej nebo dlouhej doba dodání týden včetně dopravy + tk 32000 eur možný odpočet dph.Více info na pm nebo na mail.
Re: úprava - upraveného TJ ?
Možno neuveríte ale ido to aj 155 km/h,prísaham /síce skúšal som to ešte na 35x12,5x15/ ale to nieje dôležité takže piaty stupeň kedy koľvek , čo tak nápravy Dana 44 , a ine srandičky možno len pre pokoj na duši. Rubicon som myslel už upravený ,nemám na to aby som to zvládol sám.
Naposledy upravil(a) denyz dne 22 bře 2010, 21:17, celkem upraveno 1 x.
- Radek 66
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 343
- Registrován: 23 led 2010, 00:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava - upraveného TJ ?
Nenapsal jsi jaké máš převody.
Já mám teď změnu z 3,73 na 4,56 a kola jsem dal 33x12,5R15
Taky zvažuji 35x12,5R15 ale trochu se bojím že už to zase nebude ono.
( možná to chtělo hned 4,88)
14,5 se mi zdá taky dost, i ta 12,5 už je na některej terén dost široká.
Ale zase je to pěkný :lol:
Jinak já na 4,0L Sahaře a 33" kolech 150 Km/h taky dám,
ale nemůžu říct že by to bylo zrovna jednoduchý, příjemný nebo bezpečný
Já mám teď změnu z 3,73 na 4,56 a kola jsem dal 33x12,5R15
Taky zvažuji 35x12,5R15 ale trochu se bojím že už to zase nebude ono.
( možná to chtělo hned 4,88)
14,5 se mi zdá taky dost, i ta 12,5 už je na některej terén dost široká.
Ale zase je to pěkný :lol:
Jinak já na 4,0L Sahaře a 33" kolech 150 Km/h taky dám,
ale nemůžu říct že by to bylo zrovna jednoduchý, příjemný nebo bezpečný
Re: úprava - upraveného TJ ?
14,5 je už fakt asi veľa ale stejto gumi Super Swamper BOOGER nemali 12,5 len 10,5 alebo 14,5 tak som objednal 14,5 , je pravda že jazdiť stým 150 km/h a stakými upravami už nieje žiadna sranda ale o rychlosť tu nejde na to mám niečo iné.
Re: úprava - upraveného TJ ?
denyz.... nestacim sa divit....
prosim ta , kto ti radil???? ako si k tomu prisiel??
bogger od intercotires v 14,5 / 35 to absolutne nepatry na cestu, okrem toho , bol si uz v poriadnom blate?
tak do 1m hlbky? tam boggre patria,
tu mas nazornu ukazku ako sa pri zlom vodicovy (ja osobne) boggra zakope za doslova PAR SEKUND.
http://offroad.laugo.sk/viewer.php?albi ... &imgid=693
kazdopadne pneu krasne a spickove, ale nepatria na napravy DANA30-35, o DANA40 neviem ze by existovala
spravna volba pre dany ucel min. D44front/rear .
dostupna napr tuna: http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... highlight=
s upravou wrany na takyto ucel si urcite neskoncil, co by som ja osobne riesil je iny podvozok aby to trochu viac posluchalo a pracovalo :
http://rubiconexpress.com/SuspensionSys ... art=RE7215
a urcite riadenie: AGR alebo PSC + pumpa
je toho fakt moc a osobne nemam pocit ze JK ti prinesie viac ako TJ.
Este dopln rocnik.
Podla toho s a da riesit par dalsich volieb.
prosim ta , kto ti radil???? ako si k tomu prisiel??
bogger od intercotires v 14,5 / 35 to absolutne nepatry na cestu, okrem toho , bol si uz v poriadnom blate?
tak do 1m hlbky? tam boggre patria,
tu mas nazornu ukazku ako sa pri zlom vodicovy (ja osobne) boggra zakope za doslova PAR SEKUND.
http://offroad.laugo.sk/viewer.php?albi ... &imgid=693
kazdopadne pneu krasne a spickove, ale nepatria na napravy DANA30-35, o DANA40 neviem ze by existovala
spravna volba pre dany ucel min. D44front/rear .
dostupna napr tuna: http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... highlight=
s upravou wrany na takyto ucel si urcite neskoncil, co by som ja osobne riesil je iny podvozok aby to trochu viac posluchalo a pracovalo :
http://rubiconexpress.com/SuspensionSys ... art=RE7215
a urcite riadenie: AGR alebo PSC + pumpa
je toho fakt moc a osobne nemam pocit ze JK ti prinesie viac ako TJ.
Este dopln rocnik.
Podla toho s a da riesit par dalsich volieb.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava - upraveného TJ ?
Když vidím tu fotku podvozku,tak bych rozhodně předělal systém tyčí řízení na Hi-steerin.Něco takovýho:
http://jeepin.net/features/uturn
A velkým obloukem bych zahodil zadní bubnový brzdy a dal kotoučovky. Obzvlášť,jestli jezdíš do bláta.
Přední panhardka vypadá nějak čudně.Ta by si taky zaslooužila nějakou tuningovou a na tenhle lift asi i snížení jejího úchytu.
Stabilizátor je pro tenhle lift už zbytečnej a až kontraproduktivní.Jestli nejezdíš po silnici,tak je tam na nic a jeho odpojování zbytečně zdržuje.
http://jeepin.net/features/uturn
A velkým obloukem bych zahodil zadní bubnový brzdy a dal kotoučovky. Obzvlášť,jestli jezdíš do bláta.
Přední panhardka vypadá nějak čudně.Ta by si taky zaslooužila nějakou tuningovou a na tenhle lift asi i snížení jejího úchytu.
Stabilizátor je pro tenhle lift už zbytečnej a až kontraproduktivní.Jestli nejezdíš po silnici,tak je tam na nic a jeho odpojování zbytečně zdržuje.
Re: úprava - upraveného TJ ?
Harley píše: z
A velkým obloukem bych zahodil zadní bubnový brzdy a dal kotoučovky. Obzvlášť,jestli jezdíš do bláta.
Přední panhardka vypadá nějak čudně.Ta by si taky zaslooužila nějakou tuningovou a na tenhle lift asi i snížení jejího úchytu.
Stabilizátor je pro tenhle lift už zbytečnej a až kontraproduktivní.Jestli nejezdíš po silnici,tak je tam na nic a jeho odpojování zbytečně zdržuje.
presne tak, uz pri 31 si wrana ziada kotuce vzadu , odovodnenie ze bubon v blate.... na tu temu ti ja viem porozpravat Tisovecku odu, ked som rano o 3tej spolu s nasim teamom nasipal do igelitky vse co zostalo v utrobach praveho zadneho bubna a rano som nasledne zaslepoval dane koleso odokruhu. Vsetko co bolo dnu bolo doslova nasekane na cca 2-3cm kusky. viac tu: http://offroad.laugo.sk/viewer.php?albi ... &imgid=716
cimz dakujem palocherovy za prerabku na kotuce.
Ako dost podstatnu vec este doplnim diff cover , ale nie to co tam mas , nibrz toto: http://www.ruffstuffspecialties.com/cat ... p-151.html
dany dekel ti zaisti aj samotne "sasi" diffu aby sa neotvaral, nakolko toto je slabe miesto D30.
Podla rocnika si musis vyberat aj vsetko ostatne aj ohladom motora aj podvozkovych casti , nakolko cca od r2003 bolo dost zmien na TJ . Panhardku by si mal urcite realokovat do inej pozicie a pouzit nizsiu pitmanku.
Vydis ... naco si pisal ze nieco vylepsit... mohol si sa pekne vozit bez nasich pripomienok
Re: úprava - upraveného TJ ?
Kotúčové brzdy nie je problém /okamžite idem hľadať a objednávať/ ten zbytok počkám po Tisovci snáď tam bude mať niekto čas na mňa a my to vysvetlí po lopate že čo kedy a prečo meniť a možno ani nebude treba keď budeme auto nakladať na odťahovku už my to bude úplne jasné. Vaše pripomienky sú O.K som rád aspoň mám nad čím hútať. Vie niekto kde objednať zadné kotúčové brzdy /ABS/ r.v.2000 ?
Re: Úprava - upraveného TJ ?
s ABS .. sa zabavis.. to neni easy, americania na ABS v takomto aute seru, ja som to sice upravil aj s ABS ale potrebujes na to ake take dielenske vybavenie, pokial to upravys nepsravne bude sa ti srat blato do zadnej rucnej = to je totiz stale bubon princip. a naviac ti samozrejme ABS nepojde..
Re: úprava - upraveného TJ ?
Harley.
Vieš my poradiť o kolko znížiť úchyt tej panhardky pri takomto lift 6" ? Ďakujem
Vieš my poradiť o kolko znížiť úchyt tej panhardky pri takomto lift 6" ? Ďakujem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host