Pohon 4L
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Pohon 4L
Dobrý den, vidím, že je zde plno odborníků a proto si dovolím obrátit se na Vás s dotazem. Mám Jeep Wrangler 1995 4,0i. Když zařadím pohon 4x4 -jak H tak i L tak při větším odporu (záběru) či zatížení jakoby něco prokluzuje? Když uberu a zase přidám tak se chytne? Mám pocit jakoby vypadl přední pohon - zvuk je jak kdyby prokluzoval již zde v tématech zmiňovaný řetěz v rozvodovce?? Prosím o info co by to mohlo být, či případné náklady na opravu a nebo tip na nějaký šikovný 4x4 servis, kde by se na to podívali.Děkuji
- Ondřej
- Soptík
- Příspěvky: 779
- Registrován: 12 led 2009, 16:38
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pohon 4L
nejdřív zkontroluj podtlaky a pokud jsou ok tak vůli na vidličce disconectu - nesmí být víc jak 5mm
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pohon 4L
Je nereálný aby řetěz v přídavce proklouznul.Může prasknout ale prokluz ne.Nevyzkakuje přesuvník ? Zkus ,když budeš mít pocit toho "prokluzu" podržet páku a tlačit jí víc do směru zařazení.
Nemáš body lift? Taky koukni na seřízení táhel od páky.
Nemáš body lift? Taky koukni na seřízení táhel od páky.
Re: Pohon 4L
Ahoj, díky za tipy. Dnes jsem to zkoumal - ten řetěz je opravdu blbost...měl jsem ještě sebou kolegu a loupnul jsem to do závěje - když jsem v ní zůstal viset a šlo do záběru, tak normálně hrabaly třeba i 3 kola najednou a pak to začalo prokluzovat - ale kolega hlásil, že přední kardan se točil, takže v přídavné převodovce je to ok. Je problém v předním diffu asi. Už jsem taky někde četl, že ty podtlaky to špatně dorazí...Jak je zkontroluju?? Kde zjistím tu vidličku jak píše Ondřej?? Body lift nemám, mám tam ProComp 2" Suspension lift - tj.celý set. Žádné puky ani podložky body nejsou...Myslím, že to bude v té vidličce. Dělá to také to, že když jedu po polní cestě zasněžené a dám plný plyn při zařazené 4H, tak to zavrčí, jednoznačně předek přestane brát a auto jde do smyku jak kdybych jel jen 2H...Takže něco tam vepředu vypíná,nedosedá,nezabírá, ale jen při větším záběru...Může se tím něco v diffu zníčit...díky moc za rady případné foto kde hledat problém na djkocour@seznam.cz nebo 602 25 60 44...Děkuji všem co poradí...Milan
- Ondřej
- Soptík
- Příspěvky: 779
- Registrován: 12 led 2009, 16:38
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pohon 4L
YJ je podtlaky prolezlý jak nechci říkat co. Může se to projevovat např. blikáním kontrolky na palubce.
Disconect je "krabička" za pravým předním kolem na nápravě
podtlaky musíš zkontrolovat manuálně popř.prostě vyměnit trubičky,mě se osvědčily brzdové trubičky na nákladní auta
ta vidlička drží na 4 šroubech,ty vyndáš,po sundání výčka vyteče troch oleje,vydličku vytahneš i s výčkem ven. Pak zkus pohyb vydličky na ose přesuvníku, pokud se kýve do stran o více jak 2,5 mm problém jsi našel
koupíš ji třeba zde.
http://rdr.crownauto.us/en_US/m/1992/je ... -model-30/
na ose ji drží ségrovky výměna cca 1 hodina držím palce
Disconect je "krabička" za pravým předním kolem na nápravě
podtlaky musíš zkontrolovat manuálně popř.prostě vyměnit trubičky,mě se osvědčily brzdové trubičky na nákladní auta
ta vidlička drží na 4 šroubech,ty vyndáš,po sundání výčka vyteče troch oleje,vydličku vytahneš i s výčkem ven. Pak zkus pohyb vydličky na ose přesuvníku, pokud se kýve do stran o více jak 2,5 mm problém jsi našel
koupíš ji třeba zde.
http://rdr.crownauto.us/en_US/m/1992/je ... -model-30/
na ose ji drží ségrovky výměna cca 1 hodina držím palce
- Pajucha -Ludvig
- malej kecal
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25 čer 2009, 09:07
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pohon 4L
Díky za info chlapy. O víkendu na to kouknu. Ten obrázek na Crown jsem už taky našel.Já myslím, že to bude ta vydlička, protože to ten předek připojuje i kontrolka svítí a zhasíná po zařazení, ale prostě to asi zapadá málo a špatně, protože v malé rychlosti a v malém záběru či zátěži to nezlobí, jen při větší zátěži to proklouzne...Tak uvidím...díky
Re: Pohon 4L
Tak jsem to dnes rozhodil a po telefonu ještě konzultoval s Ondrou. Zítra v Crown RDR koupím viličku, která na hřídelce lítá min.5mm. Tak snad bude problém odstraněn...Dám info až to pojede - momentálně je na špalkách - přišly už nové disky ET -15,ještě čekám na pneu 33". Kocour
Re: Pohon 4L
Tak výměna vidličky disconnectu se podařila. Vše maká tak jak má. 4H i 4L maká naplno. Pneu 33x12,5x15 Kumho KL71 už jsou taky obuté, takže super...díky za radu všem...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti