Laděný výfuk
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Laděný výfuk
Tak po delším dilema co provést s nepřijatelným zvukem svého ropáckého koníka jsem zvolil laděný koncový tlumič výfuku Gibson se dvěmi koncovkami. Zvuk je hlubší, přijemně brumlá, zbytečně neobtěžuje. Při otáčkách 1500-1800 se line kabinou přijemné mručení jak od většího obsahu Spotřeba se jeví stejná, nárůst točivého momentu neznatelně lepší od nízkých otáček. Tlumič je menší než originál a tudíž méně náchylný na mechanické poškození. Obě koncovky lezou těsně pod nárazník a i při jejich úctyhodném průměru nejsou níž než originál :lol:
original výfuk
http://img16.imageshack.us/img16/5295/img0349w.jpg
original výfuk
http://img11.imageshack.us/img11/5329/img0348j.jpg
porovnání original - Gibson
http://img16.imageshack.us/img16/9012/img0347kn.jpg
pohled bez tlumiče výfuku
http://img11.imageshack.us/img11/803/img0346at.jpg
po montáži Gibson tlumiče
http://img98.imageshack.us/img98/7192/img0345yy.jpg
po montáži Gibson tlumiče
http://img17.imageshack.us/img17/5104/img0350uh.jpg
original výfuk
http://img16.imageshack.us/img16/5295/img0349w.jpg
original výfuk
http://img11.imageshack.us/img11/5329/img0348j.jpg
porovnání original - Gibson
http://img16.imageshack.us/img16/9012/img0347kn.jpg
pohled bez tlumiče výfuku
http://img11.imageshack.us/img11/803/img0346at.jpg
po montáži Gibson tlumiče
http://img98.imageshack.us/img98/7192/img0345yy.jpg
po montáži Gibson tlumiče
http://img17.imageshack.us/img17/5104/img0350uh.jpg
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
Pěkný Tome,pěkný!
Taky mě to čeká ale nedám ho pod kufr ale pod podlahu,jako to vždycky bejvávalo.Pak chci zvětšit ten úložnej prostor v podlaze kufru.
Taky mě to čeká ale nedám ho pod kufr ale pod podlahu,jako to vždycky bejvávalo.Pak chci zvětšit ten úložnej prostor v podlaze kufru.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
tam co ostatní strkaj plyn, tam budeš mít trezůrek Tohle je samo s sebou nejjednodušší řešení.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
Jojo,trezůrek! :lol: Místa ve Wrangleru není nikdy dost.Ikdyž "někdo" si to nemyslí
Slyšel jsem zvuk Borly co má Standa.Podobnej jako ten Gibson,vzhledově,zvuk lepší než origo ale není to ono na to,že je Véčko. V XJ jsem mě čtyřicítku Flowmaster a zněl ten čtyřlitr,řaďák, jak V8!
Rád bych toho dosáhl i tady u JK.Taky použiju Flowmaster.
Tady u tý varianty,co máš ty nebo Standa,je hezkej ten vzhled dvou koncovek!
Slyšel jsem zvuk Borly co má Standa.Podobnej jako ten Gibson,vzhledově,zvuk lepší než origo ale není to ono na to,že je Véčko. V XJ jsem mě čtyřicítku Flowmaster a zněl ten čtyřlitr,řaďák, jak V8!
Rád bych toho dosáhl i tady u JK.Taky použiju Flowmaster.
Tady u tý varianty,co máš ty nebo Standa,je hezkej ten vzhled dvou koncovek!
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
Tak jsem dneska udělal plánovanou úpravu! Tlumič podélně pod podlahu,jak vždycky bejval a místo pod podlahou kufru je teď prázdný.Časem zvětším ten úložnej prostor co je v podlaze kufru.
Pořídil jsem výfuk od MBRP,nerezovej.http://www.mbrp.com/?page=products&part ... &make=Jeep
Komplet nahrazuje origo potrubí od ypsilonu vedle přídavky.Když jsem viděl tlumič,tak jsem byl trochu na rozpacích ze zvuku,aby to nebylo moc hlučný.Je to relativně malej válec o proti továrně a bez přepážky ,průchozí díra zkrz perforovanou trubku a uvnitř vatová výplň.Doufal jsem,že snad ty čtyři katalizátory to utluměj. No naštěstí jo! Montáž jednoduchá asi na hoďku.Vše perfektně sedí. Zvuk výbornej!
Takhle by se měl dle brzdy projevit na výkonu:
http://www.mbrp.com/?page=dynopop&part=S5514&yt2=
Pořídil jsem výfuk od MBRP,nerezovej.http://www.mbrp.com/?page=products&part ... &make=Jeep
Komplet nahrazuje origo potrubí od ypsilonu vedle přídavky.Když jsem viděl tlumič,tak jsem byl trochu na rozpacích ze zvuku,aby to nebylo moc hlučný.Je to relativně malej válec o proti továrně a bez přepážky ,průchozí díra zkrz perforovanou trubku a uvnitř vatová výplň.Doufal jsem,že snad ty čtyři katalizátory to utluměj. No naštěstí jo! Montáž jednoduchá asi na hoďku.Vše perfektně sedí. Zvuk výbornej!
Takhle by se měl dle brzdy projevit na výkonu:
http://www.mbrp.com/?page=dynopop&part=S5514&yt2=
Naposledy upravil(a) Harley dne 21 kvě 2010, 23:56, celkem upraveno 1 x.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
Tak trocha update! :lol:
Končil jsem předchozí přízpěvek,že zvuk je výbornej.Jo je ale jen na volnoběh a nebo při prošlápnutí na místě. Byl jsem to projet a jsem s toho rozpačitej.Nezní to špatně ale nějak sem si na rámus s výfuku odvykl a víc mi asi sedí zvuk tichošlápka jak to je s originál výfukem. Nějak mi ten zvuk nesedí s tak malým obsahem,jako je 3,8L. Je to zvuk odpovídající většímu obsahu a to mi vadí. Když jsem měl Granda 5,9 V8 s tunigovým výfukem,tak byl asi hlučnější ale těch šest litrů a třista Hp na to mělo nárok.Tady to nějak výkonu neodpovídá. No,je to subjektivní ale mě to neladí.Takže výfuk jde do frcu.Je to škoda,protože ta relokace pod podlahu a prázdno pod kufrem, se mi moc líbí.
Kdyby někdo s JK měl zájem,bude v inzerci.Pasuje jak na krátký JK tak i na Unlimited.
Končil jsem předchozí přízpěvek,že zvuk je výbornej.Jo je ale jen na volnoběh a nebo při prošlápnutí na místě. Byl jsem to projet a jsem s toho rozpačitej.Nezní to špatně ale nějak sem si na rámus s výfuku odvykl a víc mi asi sedí zvuk tichošlápka jak to je s originál výfukem. Nějak mi ten zvuk nesedí s tak malým obsahem,jako je 3,8L. Je to zvuk odpovídající většímu obsahu a to mi vadí. Když jsem měl Granda 5,9 V8 s tunigovým výfukem,tak byl asi hlučnější ale těch šest litrů a třista Hp na to mělo nárok.Tady to nějak výkonu neodpovídá. No,je to subjektivní ale mě to neladí.Takže výfuk jde do frcu.Je to škoda,protože ta relokace pod podlahu a prázdno pod kufrem, se mi moc líbí.
Kdyby někdo s JK měl zájem,bude v inzerci.Pasuje jak na krátký JK tak i na Unlimited.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
as to bude skutečně ve velikosti rezonátoru, mě to brumlá do nějakech 2000 ot a pak se utiší... ale mam ropáka.
Re: Laděný výfuk
Tom píše:Tak po delším dilema co provést s nepřijatelným zvukem svého ropáckého koníka jsem zvolil laděný koncový tlumič výfuku Gibson se dvěmi koncovkami. Zvuk je hlubší, přijemně brumlá, zbytečně neobtěžuje. Při otáčkách 1500-1800 se line kabinou přijemné mručení jak od většího obsahu Spotřeba se jeví stejná, nárůst točivého momentu neznatelně lepší od nízkých otáček. Tlumič je menší než originál a tudíž méně náchylný na mechanické poškození. Obě koncovky lezou těsně pod nárazník a i při jejich úctyhodném průměru nejsou níž než originál :lol:
original výfuk
http://img16.imageshack.us/img16/5295/img0349w.jpg
original výfuk
http://img11.imageshack.us/img11/5329/img0348j.jpg
porovnání original - Gibson
http://img16.imageshack.us/img16/9012/img0347kn.jpg
pohled bez tlumiče výfuku
http://img11.imageshack.us/img11/803/img0346at.jpg
po montáži Gibson tlumiče
Taky bych ho chtěl na můj JK 3.8, kde ho mám koupit? a jaká je cca cena?
http://img98.imageshack.us/img98/7192/img0345yy.jpg
po montáži Gibson tlumiče
http://img17.imageshack.us/img17/5104/img0350uh.jpg
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
Já sem výfuk konečně vyřešil. Dal jsem ho pod podélně pod podlahu,pod řidiče.Tudíž pod kufrem není. Zvuk u 3,8 je problém,ten motor zní blbě. Vše co jsem slyšel,se mi nelíbilo.Zkusil jsem můj oblíbený a na všech předchozích autech odzkoušený Flowmaster a ve verzi 50SUV. Myslím,že jsem dosáhl nejlepšího zvuku,co jsem slyšel a sem maximálně spokojen.
tady o montáži
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid= ... 0#pid55450
tady o montáži
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid= ... 0#pid55450
Re: Laděný výfuk
Harley píše:Tak jsem dneska udělal plánovanou úpravu! Tlumič podélně pod podlahu,jak vždycky bejval a místo pod podlahou kufru je teď prázdný.Časem zvětším ten úložnej prostor co je v podlaze kufru.
Pořídil jsem výfuk od MBRP,nerezovej.http://www.mbrp.com/?page=products&part ... &make=Jeep
Komplet nahrazuje origo potrubí od ypsilonu vedle přídavky.Když jsem viděl tlumič,tak jsem byl trochu na rozpacích ze zvuku,aby to nebylo moc hlučný.Je to relativně malej válec o proti továrně a bez přepážky ,průchozí díra zkrz perforovanou trubku a uvnitř vatová výplň.Doufal jsem,že snad ty čtyři katalizátory to utluměj. No naštěstí jo! Montáž jednoduchá asi na hoďku.Vše perfektně sedí. Zvuk výbornej!
Docela by mě zajímalo jakej má zvuk. Kde jsi ho kupoval? Tady u nás jsem našel jen v JeepShopu toho Gibsona. Posílal jsem tam dotaz jestli jsou plátci DPH, že by to syn vzal na firmu abych ušetřil nějakou kačku, ale neodpověděli mi. A z Ameriky to koupit sám asi nezvládnu.
Takhle by se měl dle brzdy projevit na výkonu:
http://www.mbrp.com/?page=dynopop&part=S5514&yt2=
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
Takovej mečivej jako natuněnej čtyřválcovej Golf. Na volnoběch dobrý ale v provozních otáčkách do 2tis.rpm se mi to nelíbilo.Má ho teď Petardak a je spokojenej. Každej máme jiný ucho. Teď s Flowmasterem jsem spokojenej,hluk neruší,zvuk hlubokej.Přijď si poslechnout.elvis píše:Docela by mě zajímalo jakej má zvuk. Kde jsi ho kupoval? Tady u nás jsem našel jen v JeepShopu toho Gibsona. Posílal jsem tam dotaz jestli jsou plátci DPH, že by to syn vzal na firmu abych ušetřil nějakou kačku, ale neodpověděli mi. A z Ameriky to koupit sám asi nezvládnu.
Kupoval jsem ho v anglii na ebayi.
Re: Laděný výfuk
Docela rád bych si poslechl oba dva, nebudete se se náhodou někdy pohybovat v karlovarským kraji? Ten hlubokej zvuk by se mi líbil víc, ale jak jsem koukal není to o tom koupit, namontovat a jet, nevím jestli bych zvládl ty úpravy jako ty.Harley píše:Takovej mečivej jako natuněnej čtyřválcovej Golf. Na volnoběch dobrý ale v provozních otáčkách do 2tis.rpm se mi to nelíbilo.Má ho teď Petardak a je spokojenej. Každej máme jiný ucho. Teď s Flowmasterem jsem spokojenej,hluk neruší,zvuk hlubokej.Přijď si poslechnout.elvis píše:Docela by mě zajímalo jakej má zvuk. Kde jsi ho kupoval? Tady u nás jsem našel jen v JeepShopu toho Gibsona. Posílal jsem tam dotaz jestli jsou plátci DPH, že by to syn vzal na firmu abych ušetřil nějakou kačku, ale neodpověděli mi. A z Ameriky to koupit sám asi nezvládnu.
Kupoval jsem ho v anglii na ebayi.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
No to úplně není. Ale pro každou dílnu,kde opravují výfuky,je legrace. Ten MBPR je opravdu jen o odšroubování původního a našroubování novýho. .
Já to mám ke KV blíž než Aleš ale zatím cestu tím směrem neplánuju.
Já to mám ke KV blíž než Aleš ale zatím cestu tím směrem neplánuju.
Re: Laděný výfuk
Teď jsem našel na ebay Borla s jednou koncovkou za 489 Eur, chtěl jsem původně s dvěma koncovkama, ale ten je o 200 Eur dražší. Za těch 200 E bych tu jednu rouru oželel. Navíc mi připadá, že vypadá jako ten Flowmaster. Na kolik tě přišel? Myslím, že na původní místo by šel upravit jednodušeji, to bych asi zvládl sám.Harley píše:No to úplně není. Ale pro každou dílnu,kde opravují výfuky,je legrace. Ten MBPR je opravdu jen o odšroubování původního a našroubování novýho. .
Já to mám ke KV blíž než Aleš ale zatím cestu tím směrem neplánuju.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Laděný výfuk
150Usd až domů.
Tvar nehraje roli.Podstaný je to uvnitř.
Tvar nehraje roli.Podstaný je to uvnitř.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti