Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Malej tip,kam se dají umístnit mlhovka a zpátečkový světlo u aut,co mají rezervu venku.
Začlo to tím,že se mi nelíbilo třetí brzdový světlo u Wranglera.Když je střecha ,tak tam nijak nad rezervou nevadí ale jak se střecha sundá,tak trčí vzadu jak čulibrk za gaučem.
Tak jsem přemejšlel co s tím. Celý to zadní zadní třetí brzdový jsem uřízl úplně na úpatí celýho jeho držáku.Pak jsem vyjmul samotný světýlko,který je ledkový a uzavřený a pro něj sem vytvořil držák tak,aby bylo zastrčený v rezervě a svítilo zkrz ní. Tohle se zadařilo.Když už jsem měl tvořivou,tak jsem zkusmo tam taky přidělal zadní mlhovku a zpátečku.Mám US verzi ,která mlhovku nemá a zpátečkový jsou v zadních lampách. Když jsem auto koupil,mělo světla předělaný na evropu ale já to zase přepojil na US verzi. Né že bych po mlhovce toužil a i po oranžovýcch blinkrech ale když by bylo pro mlhovku elegantní umístnění,tak proč ne. Taky mám až do zadu na ní nataženou elektriku s vypínačem na palubce.
Takže jsem měl po ruce dříve sundanou mlhovku a zpátečku.Tyhle dvě světla jsem teda taky nacpal do rezervy a ty vyplnily další díru v disku. Mlhovka je jasná ale tohle zpátečkový mám jako přídavný a vlastně jako pracovní bílej světlomet vzad na vlastní vypínač.Takže si můžu do zadu přisvít.
Nevypadalo to zle ale přeci jen čtvercový profil světel v trojúhelníkových dírách disku mi moc neštimoval. Tak jsem hledal co tam dát vhodnějšího. No a výběr padl na tovární blinkry s HD.Pár se mi jich válelo v krabici a zrovna i dva černý. Mají výhodu v jednoduchým kruhovým hladkým tvaru a v možnosti různejch barev sklíček. Bohužel jsem neměl momentálně skladem červený do nich a tak jsem aspoň běžný žlutý nahradil čirejma. No,tyhle se mi tam líbí velice,pěkně svítí i jako pracovní,zpátečkový světlo a možná dalšíma dvěma vyplním poslední dvě trojúhelníkový díry v disku. Vyšší budou dvě bílý,spodní dvě ,červený mhovky.A nebo to nechám takhle a ,jedno bílý a jedno červený.
Začlo to tím,že se mi nelíbilo třetí brzdový světlo u Wranglera.Když je střecha ,tak tam nijak nad rezervou nevadí ale jak se střecha sundá,tak trčí vzadu jak čulibrk za gaučem.
Tak jsem přemejšlel co s tím. Celý to zadní zadní třetí brzdový jsem uřízl úplně na úpatí celýho jeho držáku.Pak jsem vyjmul samotný světýlko,který je ledkový a uzavřený a pro něj sem vytvořil držák tak,aby bylo zastrčený v rezervě a svítilo zkrz ní. Tohle se zadařilo.Když už jsem měl tvořivou,tak jsem zkusmo tam taky přidělal zadní mlhovku a zpátečku.Mám US verzi ,která mlhovku nemá a zpátečkový jsou v zadních lampách. Když jsem auto koupil,mělo světla předělaný na evropu ale já to zase přepojil na US verzi. Né že bych po mlhovce toužil a i po oranžovýcch blinkrech ale když by bylo pro mlhovku elegantní umístnění,tak proč ne. Taky mám až do zadu na ní nataženou elektriku s vypínačem na palubce.
Takže jsem měl po ruce dříve sundanou mlhovku a zpátečku.Tyhle dvě světla jsem teda taky nacpal do rezervy a ty vyplnily další díru v disku. Mlhovka je jasná ale tohle zpátečkový mám jako přídavný a vlastně jako pracovní bílej světlomet vzad na vlastní vypínač.Takže si můžu do zadu přisvít.
Nevypadalo to zle ale přeci jen čtvercový profil světel v trojúhelníkových dírách disku mi moc neštimoval. Tak jsem hledal co tam dát vhodnějšího. No a výběr padl na tovární blinkry s HD.Pár se mi jich válelo v krabici a zrovna i dva černý. Mají výhodu v jednoduchým kruhovým hladkým tvaru a v možnosti různejch barev sklíček. Bohužel jsem neměl momentálně skladem červený do nich a tak jsem aspoň běžný žlutý nahradil čirejma. No,tyhle se mi tam líbí velice,pěkně svítí i jako pracovní,zpátečkový světlo a možná dalšíma dvěma vyplním poslední dvě trojúhelníkový díry v disku. Vyšší budou dvě bílý,spodní dvě ,červený mhovky.A nebo to nechám takhle a ,jedno bílý a jedno červený.
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Máš to pěkné Tome, aspoň mám nějakou předlohu, musím to taky nějak pořešit, protože předěláním zadního nárazníku na pevnostní nemám zadní mlhovky , dobrý nápad
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Máš to profi zvládnutý,vypadá to super, ale chtěl bych se tě spíš zeptat na ty černý kola, to byly asi původně stříbrný? Jak jsi je přestříkal?
- Čejka Jiří
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 137
- Registrován: 06 úno 2007, 09:48
- Bydliště: Brodce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Odpovím za Haryka Marku jo.Stačí sundat,demontovat (zout) pneu a nechat odborně porychtovat práškovou barvou (Komaxit) práškových lakoven bude v brně asi tak 30.Barvu a odstín sy vybereš dle chuti.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Díky chlapci.
Marku,řeknu pravdu. Kola nejsou v komaxitu ale jen sem je stříknul matným sprejem. Já vždycky prosazoval komaxit ,především na diskách.Všechny moje auta i motorky měly černý disky a v komaxitu. Tady mě to trápilo už od koupě,že mám stříbrný disky a měl jsemto v plánu od začátku to dát do komaxitu. Luki mi i nabízel půjčení sady kola abych nemusel hodit auto na špalky po dobu lakování(díky Luki třeba na to dojde) ale lenost a nedostatek času a na druhou stranu touha po černých kolech,mě dohnala k tomu,že jsem origo disky pořádně vydrbal,zdrsnil 200 smirkem a potom to stříknul matným sprejem od Dupli Color. Před čtrnácti dna na chatě bylo hezky tak to proběhlo.Na pneu jsem si udělal šablonu abych je napostříkal.Stačily na to necelý dva větší spreje.Mám s touhle barvou dobrý zkušenosti.Nestejká,není vidět navazování,rychle schne,dobře drží a když se škrábne,dá se dobře a beze stop opravit.. Nikdy jsem to takhle neměl a když bude blbá zkušenost,tak to do komaxitu může jít vždycky. Jsem detailista ale i s největší blízkosti to vypadá špičkově a je to jak matnej komaxit.Spíš polomat.
Nicméně,komaxitoven je všude hodně a matnou dělají rádi,jelikož dobře kryje a chytá se na podklad . Pokud disky nejsou poničený,tak doporučuju chemický sundání původní barvy(origo taky komaxit) víc,než opískování. Větší komaxitovny stahovačku barev mají.
Jestli mě sprejovka bude srát,dám vědět,,ať se ostatní vyvarujou.
A Lukiho budu otravovat o zapůjčení jeho origo kol. :lol:
Marku,řeknu pravdu. Kola nejsou v komaxitu ale jen sem je stříknul matným sprejem. Já vždycky prosazoval komaxit ,především na diskách.Všechny moje auta i motorky měly černý disky a v komaxitu. Tady mě to trápilo už od koupě,že mám stříbrný disky a měl jsemto v plánu od začátku to dát do komaxitu. Luki mi i nabízel půjčení sady kola abych nemusel hodit auto na špalky po dobu lakování(díky Luki třeba na to dojde) ale lenost a nedostatek času a na druhou stranu touha po černých kolech,mě dohnala k tomu,že jsem origo disky pořádně vydrbal,zdrsnil 200 smirkem a potom to stříknul matným sprejem od Dupli Color. Před čtrnácti dna na chatě bylo hezky tak to proběhlo.Na pneu jsem si udělal šablonu abych je napostříkal.Stačily na to necelý dva větší spreje.Mám s touhle barvou dobrý zkušenosti.Nestejká,není vidět navazování,rychle schne,dobře drží a když se škrábne,dá se dobře a beze stop opravit.. Nikdy jsem to takhle neměl a když bude blbá zkušenost,tak to do komaxitu může jít vždycky. Jsem detailista ale i s největší blízkosti to vypadá špičkově a je to jak matnej komaxit.Spíš polomat.
Nicméně,komaxitoven je všude hodně a matnou dělají rádi,jelikož dobře kryje a chytá se na podklad . Pokud disky nejsou poničený,tak doporučuju chemický sundání původní barvy(origo taky komaxit) víc,než opískování. Větší komaxitovny stahovačku barev mají.
Jestli mě sprejovka bude srát,dám vědět,,ať se ostatní vyvarujou.
A Lukiho budu otravovat o zapůjčení jeho origo kol. :lol:
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Luki,tohle je taky elegantní:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Jasně kola jsou k dispozici Tome. Jinak já to řešil taky samo domo, pěkně šablona a oblepit pneu stříkací tmel, a na to černá matná zatím se nikde nic neloupe tak uvydím až to projede někde bahnem a následně wapka, ale zatím to vypadá že to drží
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Díky Jirko a Harleyi za odpověd a tip. Ta černá se mi fakt líbí, akorát mám problem,že mám kola funglovky a nechce se mi je zatím stříkat,tak to zatím nechám zrát :lol: /kdyby byly už tak trochu poškrabaný, to by bylo rychlý rozhodování/
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Moje byly taky funglovky,bez jedinýho škrábance či ďubky. O to líp se přestříkávaly. Musíš se nad tím přenést. Já je nepřestříkával s důvodu ,že z nouze ctnost ale že bytostně nemám rád stříbrný (nedej bože chromovaný!) kola na vozidlech.
- Michal - Semiš Breznický
- vydra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 19 úno 2007, 10:13
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Máte hoši nějaký typ na povrchovou úpravu alu kol, která by hóóódně vydržela - nejlépe černá, taky se mi líbí. Měl jsem "krásný stříbrný", pak jsem párkrát zapadl do bláta, protáčel kola plná bláta a písku (ta Ukrajina :eek: ) a má kolečka jsou jako ošmirglovaná.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Komaxit,viz výše
- Michal - Semiš Breznický
- vydra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 19 úno 2007, 10:13
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Dík. Zkusím nejdříve tu první radu.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Komaxit ,dobře udělanej,vydrží hodně. I já protáčel kola v blátě(u XJ) a na komaxitu to stopy nezanechalo.
Ale neprůstřelný to není. Proto se řídím doporučení Robina :lol:
Ale neprůstřelný to není. Proto se řídím doporučení Robina :lol:
- Michal - Semiš Breznický
- vydra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 19 úno 2007, 10:13
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Je jasný, že nějaký ten šrám se postupem času udělá. Po té Ukrajině mám dvě, původně stříbrný kola, ošudlaný na bílou. A tu černou už jsem jednou na svým autě viděl. Když jsem projel jakýmsi černým blátem. Slušela mu a tak jsem dostal nápad, že jednou budou kola černý... ( Ještě že jsem nebyl v Austrálii a nevzal to blátem červeným - to by byly zase řeči )
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Mám další nápad na umístnění mlhovky a couvačky a nebo dvou pracovních světel u JK.
Už delší dobu jsem měl v hlavě,že by se mi líbilo mít zadní bílý světla ve stejným dizajnu jako jsou přední mlhovky.Nejen kulatý v nárazníku ale i aby byly ve stejných-podobných rámečkách,lehce utopený jako přední mlhovku u US verze.
V Kobrasu jsem narazil na pěkný,kulatý,s čirou optikou a za dobrou cenu(asi 400kč) universální lampy. Jsou to jen paraboly s paticema na žárovku.Průměr 95mm, podobný jako přední mlhovky.Navíc světla mají "E" homologaci a budou i v řádnejch pozicích dle předpisů(ale kvůli tomu to nedělám).
Nechal jsem udělat s duralu kroužky do kterých se světla vloží a celý se to implantuje do nárazníku. Momentálně jsou kroužkyv lakovně na matnej černej komaxit a jak budou připravený,vyvrtám díry do nárazníku a přetáhnu elektriku ze zadních dveří do nárazníku. Jsem zvědavej na výsledek a doufám,že nárazník nerozvrtám zbytečně.
Už delší dobu jsem měl v hlavě,že by se mi líbilo mít zadní bílý světla ve stejným dizajnu jako jsou přední mlhovky.Nejen kulatý v nárazníku ale i aby byly ve stejných-podobných rámečkách,lehce utopený jako přední mlhovku u US verze.
V Kobrasu jsem narazil na pěkný,kulatý,s čirou optikou a za dobrou cenu(asi 400kč) universální lampy. Jsou to jen paraboly s paticema na žárovku.Průměr 95mm, podobný jako přední mlhovky.Navíc světla mají "E" homologaci a budou i v řádnejch pozicích dle předpisů(ale kvůli tomu to nedělám).
Nechal jsem udělat s duralu kroužky do kterých se světla vloží a celý se to implantuje do nárazníku. Momentálně jsou kroužkyv lakovně na matnej černej komaxit a jak budou připravený,vyvrtám díry do nárazníku a přetáhnu elektriku ze zadních dveří do nárazníku. Jsem zvědavej na výsledek a doufám,že nárazník nerozvrtám zbytečně.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti