Umístnění zpátečkových světel a mlhovek
Napsal: 17 kvě 2009, 23:50
Malej tip,kam se dají umístnit mlhovka a zpátečkový světlo u aut,co mají rezervu venku.
Začlo to tím,že se mi nelíbilo třetí brzdový světlo u Wranglera.Když je střecha ,tak tam nijak nad rezervou nevadí ale jak se střecha sundá,tak trčí vzadu jak čulibrk za gaučem.
Tak jsem přemejšlel co s tím. Celý to zadní zadní třetí brzdový jsem uřízl úplně na úpatí celýho jeho držáku.Pak jsem vyjmul samotný světýlko,který je ledkový a uzavřený a pro něj sem vytvořil držák tak,aby bylo zastrčený v rezervě a svítilo zkrz ní. Tohle se zadařilo.Když už jsem měl tvořivou,tak jsem zkusmo tam taky přidělal zadní mlhovku a zpátečku.Mám US verzi ,která mlhovku nemá a zpátečkový jsou v zadních lampách. Když jsem auto koupil,mělo světla předělaný na evropu ale já to zase přepojil na US verzi. Né že bych po mlhovce toužil a i po oranžovýcch blinkrech ale když by bylo pro mlhovku elegantní umístnění,tak proč ne. Taky mám až do zadu na ní nataženou elektriku s vypínačem na palubce.
Takže jsem měl po ruce dříve sundanou mlhovku a zpátečku.Tyhle dvě světla jsem teda taky nacpal do rezervy a ty vyplnily další díru v disku. Mlhovka je jasná ale tohle zpátečkový mám jako přídavný a vlastně jako pracovní bílej světlomet vzad na vlastní vypínač.Takže si můžu do zadu přisvít.
Nevypadalo to zle ale přeci jen čtvercový profil světel v trojúhelníkových dírách disku mi moc neštimoval. Tak jsem hledal co tam dát vhodnějšího. No a výběr padl na tovární blinkry s HD.Pár se mi jich válelo v krabici a zrovna i dva černý. Mají výhodu v jednoduchým kruhovým hladkým tvaru a v možnosti různejch barev sklíček. Bohužel jsem neměl momentálně skladem červený do nich a tak jsem aspoň běžný žlutý nahradil čirejma. No,tyhle se mi tam líbí velice,pěkně svítí i jako pracovní,zpátečkový světlo a možná dalšíma dvěma vyplním poslední dvě trojúhelníkový díry v disku. Vyšší budou dvě bílý,spodní dvě ,červený mhovky.A nebo to nechám takhle a ,jedno bílý a jedno červený.
Začlo to tím,že se mi nelíbilo třetí brzdový světlo u Wranglera.Když je střecha ,tak tam nijak nad rezervou nevadí ale jak se střecha sundá,tak trčí vzadu jak čulibrk za gaučem.
Tak jsem přemejšlel co s tím. Celý to zadní zadní třetí brzdový jsem uřízl úplně na úpatí celýho jeho držáku.Pak jsem vyjmul samotný světýlko,který je ledkový a uzavřený a pro něj sem vytvořil držák tak,aby bylo zastrčený v rezervě a svítilo zkrz ní. Tohle se zadařilo.Když už jsem měl tvořivou,tak jsem zkusmo tam taky přidělal zadní mlhovku a zpátečku.Mám US verzi ,která mlhovku nemá a zpátečkový jsou v zadních lampách. Když jsem auto koupil,mělo světla předělaný na evropu ale já to zase přepojil na US verzi. Né že bych po mlhovce toužil a i po oranžovýcch blinkrech ale když by bylo pro mlhovku elegantní umístnění,tak proč ne. Taky mám až do zadu na ní nataženou elektriku s vypínačem na palubce.
Takže jsem měl po ruce dříve sundanou mlhovku a zpátečku.Tyhle dvě světla jsem teda taky nacpal do rezervy a ty vyplnily další díru v disku. Mlhovka je jasná ale tohle zpátečkový mám jako přídavný a vlastně jako pracovní bílej světlomet vzad na vlastní vypínač.Takže si můžu do zadu přisvít.
Nevypadalo to zle ale přeci jen čtvercový profil světel v trojúhelníkových dírách disku mi moc neštimoval. Tak jsem hledal co tam dát vhodnějšího. No a výběr padl na tovární blinkry s HD.Pár se mi jich válelo v krabici a zrovna i dva černý. Mají výhodu v jednoduchým kruhovým hladkým tvaru a v možnosti různejch barev sklíček. Bohužel jsem neměl momentálně skladem červený do nich a tak jsem aspoň běžný žlutý nahradil čirejma. No,tyhle se mi tam líbí velice,pěkně svítí i jako pracovní,zpátečkový světlo a možná dalšíma dvěma vyplním poslední dvě trojúhelníkový díry v disku. Vyšší budou dvě bílý,spodní dvě ,červený mhovky.A nebo to nechám takhle a ,jedno bílý a jedno červený.