Sundánín a nandání softtopu
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundánín a nandání softtopu
Pak sou ještě experti s montážníma pěnama
- Čejka Jiří
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 137
- Registrován: 06 úno 2007, 09:48
- Bydliště: Brodce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundánín a nandání softtopu
No jednou po ,,držce" v Řecku jsem se vracel vyspraven americkou pásku a můžu říct že bez ní nedám od té doby ránu.Byli jsme se synem orvaní jak samice a motorky byla půlka ale stejně to drželo,kalhoty,plasty,rukávy no prostě všechno.
A proto- americká páska na hrad
A proto- americká páska na hrad
Re: Sundánín a nandání softtopu
Takže vážení, beru mé prohlášení o tom že softtop je na howno zpět, před dvěma týdny jsem si dal tu práci sundal pevnou střechu a naimplantoval po půl denním snažení ten hadr na auto ( podotýkám že jsem to dělal bez návodu takže 1/2 den , největší rébus byl přijít na to kam příjdou namontovat ty plastový píčovinky ale logicky po příkládání na jednorlivé části auta jsem na to nakonec přišel :lol: )
A včera jsem jezdil bez střechy, no je to paráda , asi si ho tam nechám i na zimu .
Chtěl bych zkusit sundat i dveře, ale chci se zeptat jetsli nebudou remcat naši ochránci pořádku, jaké s tím máte zkušenosti. Stačí být připoutaný a mít namontované zrcátka? Nebo mně nějakéj chytrák osolí
A včera jsem jezdil bez střechy, no je to paráda , asi si ho tam nechám i na zimu .
Chtěl bych zkusit sundat i dveře, ale chci se zeptat jetsli nebudou remcat naši ochránci pořádku, jaké s tím máte zkušenosti. Stačí být připoutaný a mít namontované zrcátka? Nebo mně nějakéj chytrák osolí
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundánín a nandání softtopu
Nejsem znalejch přesně předpisů ale žádnej snad nenařizuje mít na autě dveře,zvlášť na tom,který je má určený na sundavání. Takže podmínka je bejt připoutanej(a to i s dveřma) a mít zpětný zrcátka.
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundánín a nandání softtopu
...a ochranu zraku - tedy buď nesundané přední okno a pokud přeci, tak minimálně brýle....Jinak vždy platí že důležité je to, co je pro auto konstrukčně povolené - což v případě Wranglera jsou sundavací dveře....Nicméně - pokud trefíš na vola policajta a budeš si myslet že ho ukecáš, tak asi ne....byť bys to později určitě vyhrál....Nicméně - já jezdím bez dveří téč často a problém jsem nikdy neměl - snad jedině že se poliši chtějí na auto podívat zblízka.....
Re: Sundánín a nandání softtopu
Nemáte někdo prosím obrázkový návod na instalaci soft-topu? Po nezdařené objednávce do nového auta mi dovozce přendaval soft z novinářského auta, dnes jsem si ho byl převzít a je toho jenom půlka. Dostal jsem akorát střechu. Chybí okna, rámy dveří, šrouby a snad úchyty konstrukce ke střeše, to bohužel nemohu vyluštit z manuálu k autu, ale na videích je to vidět. Protože je to stádo ovcí, potřeboval bych jim to ukázat na obrázku a označit, co mi mají doplnit. Teda, musim říst, že už toho mám docela plný kecky, kdybych věděl, co si se spol. Chrysler užiju, Jeep bych si asi nekoupil . Doufám, že tato smůla je jen ojedinělá a provází jen mě.
Re: Sundánín a nandání softtopu
Dík, super, to je ono. Vyznačím červeně co chybí a jdu na ně
Re: Sundánín a nandání softtopu
Tak jsem zvítězil, aspoň z části. Dostal jsem z nich skoro všechno (až na 4 šrouby, ale to vem čert). A už se mango tango prohání bez střechy, je to opojný pocit. Hard top jsme sundali s manželkou jen s jedním škrábancem, takže manipulace zvládnutá. Jsem zvědav, jestli bude soft těsnit, ale sedí dobře, tak uvidíme.
Re: Sundánín a nandání softtopu
Tak po pár dnech ježdění se soft topem mám pár nových poznatků:
1. Aerodynamický hluk oproti hardu o dost větší. Do 100km to jde, pak jen meluzína.
2. V tunelech a pod mosty nejde ani telefonovat, ten hadr prostě nic neztlumí.
3. Tepelně nevím, ale to je asi jedno.
4. Sklopení vrchní části střechy jde snadno a rychle, pak je to teprv paráda, do 100km bez problému, akorát tro chce mít šátek kolem krku, trošku táhne
5. Dnes jsem jezdil komplet bez střechy, tak proto si lidi kupujem Wranglery WOW efekt neuvěřitelné síly.
Další stupeń bude sundat dveře a čelní sklo, ale nevím, jak vyřešit zrcátka, nemáte někdo nápad, jak to pořešit bez zbytečnšě vysokých nákladů? To se asi využije fakt málo, ale zkusit to prostě musím
A ještě nevím, jak šikovně vozit sundaná okna, přijde mi, že slídy jsou strašně měkké a už jsem je dost poškrábal (asi také inovace nového modelu), tak je zatím nechávám doma, snad nezaprší.
1. Aerodynamický hluk oproti hardu o dost větší. Do 100km to jde, pak jen meluzína.
2. V tunelech a pod mosty nejde ani telefonovat, ten hadr prostě nic neztlumí.
3. Tepelně nevím, ale to je asi jedno.
4. Sklopení vrchní části střechy jde snadno a rychle, pak je to teprv paráda, do 100km bez problému, akorát tro chce mít šátek kolem krku, trošku táhne
5. Dnes jsem jezdil komplet bez střechy, tak proto si lidi kupujem Wranglery WOW efekt neuvěřitelné síly.
Další stupeń bude sundat dveře a čelní sklo, ale nevím, jak vyřešit zrcátka, nemáte někdo nápad, jak to pořešit bez zbytečnšě vysokých nákladů? To se asi využije fakt málo, ale zkusit to prostě musím
A ještě nevím, jak šikovně vozit sundaná okna, přijde mi, že slídy jsou strašně měkké a už jsem je dost poškrábal (asi také inovace nového modelu), tak je zatím nechávám doma, snad nezaprší.
- cihlík
- Marek
- Příspěvky: 333
- Registrován: 18 pro 2008, 21:16
- Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundánín a nandání softtopu
sklo na JK nesklapej ...je to silene slozite a trva to dost dlouho, navic ty plasty, parkrat oddelas a muzes si kupovat nove ...to sklopeni tam myslim zustalo jen ze symboliky a ucte k wranglerovi...posledni u ktereho to melo smysl byl TJ...jestli si vsimnes, tak je celni sklo docela prohnute (oproti starsim modelum)....takze nelezi pekne na kapote, ale u kraju neprirozene odstava a trci nahoru ....na relokaci zrcatek se kupuje sada, neni to zas tak drahe a klidne je tam muzes tak nechat celorocne...blbe je akorat ze ty zaslepky do puvodnich otvoru ve dverich delaji jen v cerne, coz u mne neni problem ale u tebe to bude docela vyrazne videt, no ale treba si zvyknes
na okna se da sehnat na ebayi specialni obal - window roll. pekne se zabali mezi takove filce, sruluje se to, sepne pasky....vlozi komplet do nepromokaveho obalu a uplne nahoru na slozeny soft, nezavazi to a okna mas stale sebou http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CLOVER-P ... ccessories
jinak ta mekka okna na slunicku jsou normal, zadna inovace ...i s temi skrabanci po jednom, dvou projetich lesem...casem to nebudes resit
na okna se da sehnat na ebayi specialni obal - window roll. pekne se zabali mezi takove filce, sruluje se to, sepne pasky....vlozi komplet do nepromokaveho obalu a uplne nahoru na slozeny soft, nezavazi to a okna mas stale sebou http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CLOVER-P ... ccessories
jinak ta mekka okna na slunicku jsou normal, zadna inovace ...i s temi skrabanci po jednom, dvou projetich lesem...casem to nebudes resit
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundánín a nandání softtopu
1. Asi si nikdy nejel v předchůdcích JK,pak bys nemohl říct,že je tam hluk Já přesedl do Jk s Grand Cherokee a až do 140-50 jsem nevěděl,že tolik jedu,.Absolutní ticho S TJ se to nedá srovant,tam od osmdesáti sem vypínal rádio,jelikož nebylo slyšet. Přestal jsem mluvit i se spolujezdcem. . Po nandání hard topu,po dvou rokách se softem,jsem nepoznal rozdíl. Nemáš to blbě nasazený?
2. Jo nestlumí ale né během jízdy ale třeba když stojíš na křižovatce a slyšíš lidi na chodníku,tak kolikrát máš pocit,že ti někdo přistoupil,JK je nezkutečně tichý uvnitř a na úrovni ZJ Granda.Je tichý i bez střechy,že i přes stovku se můžeš normálně bavit s posádkou a ani tam moc netáhne.Pokud jsou zavřený okna.
3.Tepelně je lepší softop než hard top . Projel sem s ním dvě zimy a auto bylo s ním rychlejc vytopený a dýl drželo teplo. V létě ten hadr není tak rozpálenej jako laminát.
4. Viz bod 2.
5.Jo to souhlas,je to tak paráda! Střecha jde sundat snadno a nanadání v jednom je u Unltd.trošku o cviku ale dá se to. Já sundání včetně oken měl tak do minuty.Nandání včetně oken tak asi 4-5min.
Sklápění čelního skla je kravina a uniká mi smysl.Měly to už udělat fixní. Tohle pro mě zkončilo u CJ když dostaly ochranej rám. Se sklopeným sklem a rámem je auto ošklivý.Naopak u Willyse či prvních CJ to bylo parádní,jak auto bylo placatý. Ještě jakš-takž u Jeepů se šikmým zadním rámem ale ten obloukovej je vcelku ohyzdnej ,beru ale má svý opodstanění. Navíc je to složitá procedůra a mraky zebírání.Viz Cihlík.
Bez dveří je to ale super! Já zrcátka řešil nasazením motocyklovejch do pantů od dveří. Pak jsem si koupil zrcátka c CJ a taky je přišrouboval do pantů.Rychlý a laciný a nemusíš na tu chvíly vymejšlet relokace. Zrcátka s CJ,pár černejch,stál asi 1000Kč v Crownu.
Okna jsou měkký a náchylný na poškrábání,byť jen leží na sobě.Taky doporučuju futrál na ně.
2. Jo nestlumí ale né během jízdy ale třeba když stojíš na křižovatce a slyšíš lidi na chodníku,tak kolikrát máš pocit,že ti někdo přistoupil,JK je nezkutečně tichý uvnitř a na úrovni ZJ Granda.Je tichý i bez střechy,že i přes stovku se můžeš normálně bavit s posádkou a ani tam moc netáhne.Pokud jsou zavřený okna.
3.Tepelně je lepší softop než hard top . Projel sem s ním dvě zimy a auto bylo s ním rychlejc vytopený a dýl drželo teplo. V létě ten hadr není tak rozpálenej jako laminát.
4. Viz bod 2.
5.Jo to souhlas,je to tak paráda! Střecha jde sundat snadno a nanadání v jednom je u Unltd.trošku o cviku ale dá se to. Já sundání včetně oken měl tak do minuty.Nandání včetně oken tak asi 4-5min.
Sklápění čelního skla je kravina a uniká mi smysl.Měly to už udělat fixní. Tohle pro mě zkončilo u CJ když dostaly ochranej rám. Se sklopeným sklem a rámem je auto ošklivý.Naopak u Willyse či prvních CJ to bylo parádní,jak auto bylo placatý. Ještě jakš-takž u Jeepů se šikmým zadním rámem ale ten obloukovej je vcelku ohyzdnej ,beru ale má svý opodstanění. Navíc je to složitá procedůra a mraky zebírání.Viz Cihlík.
Bez dveří je to ale super! Já zrcátka řešil nasazením motocyklovejch do pantů od dveří. Pak jsem si koupil zrcátka c CJ a taky je přišrouboval do pantů.Rychlý a laciný a nemusíš na tu chvíly vymejšlet relokace. Zrcátka s CJ,pár černejch,stál asi 1000Kč v Crownu.
Okna jsou měkký a náchylný na poškrábání,byť jen leží na sobě.Taky doporučuju futrál na ně.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů