OBDII Scan Codes (OnBoard Diagnostic II)

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů TJ

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Henry
Rada Starších
Příspěvky: 722
Registrován: 05 kvě 2008, 11:04
Bydliště: Beskydy - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

OBDII Scan Codes (OnBoard Diagnostic II)

Nový příspěvek od Henry »

Tož ogaři a dcérky, tento seznam jsem vyšťoural kdesi v USA, trochu jsem ho upravil a zjednodušil, měl by platit pro TJ - 1998-200?. Ale možná i pro další modely, tomu fakt nerozumím. Takže prosím zkontrolujte a já to podle vašich připomínek doplním či vymažu ....
klepněte myší na odkaz níže .... :wink:
tožtak

http://www.wrangler.cz/techtip/scancodes.htm
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: OBDII Scan Codes (OnBoard Diagnostic II)

Nový příspěvek od Ondřej »

TADY JSOU PŘELOŽENÉ CHYBY

OBDII skenování Codes

(Palubním diagnostickým systémem II)

Scan kód

Problém

Popis

P0030 (M) 1 / 1 O2 senzor ohřívač relé obvodu Problém zjištěn u topení kyslíkové čidlo relé obvodu.

P0036 (M) 1 / 2 O2 senzor ohřívač relé obvodu Problém zjištěn u topení kyslíkové čidlo relé obvodu.

P0106 barometrického tlaku Out of Range čidla MAP vstupní napětí z přijatelném rozsahu zjištěné během čtení barometrický tlak na klíč-on.

P0107 (M) Mapa Senzor napětí příliš nízké, MAP senzor příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P0108 (M) Mapa Senzor napětí příliš vysoké snímač MAP vstup výše maximální přípustné napětí.

P0112 (M) nasávaného vzduchu Temp Senzorové napětí Low nasávaného vzduchu (za poplatek) čidlo teploty příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P0113 (M) nasávaného vzduchu Temp Senzorové napětí vysoce nasávaného vzduchu (za poplatek) čidlo teploty vstupní nad maximální přípustné napětí.

P0116 č. zpráv přehlednosti chyba byla zjištěna v chladicí kapaliny temp senzor.

P0117 (M) ECT Senzor napětí příliš nízké, Teplota chladicí kapaliny motoru čidlo příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P0118 (M) ECT Senzor napětí příliš vysoké chladicí kapaliny motoru čidlo teploty vstupní nad maximální přípustné napětí.

P0121 (M), TPS napětí nesouhlasí s mapou signál TPS neodpovídá na signál čidla MAP.

P0121 (M) Accelerator snímač polohy (APPS) signálové napětí příliš nízké vstupní napětí APPS nižší než minimální přijatelný napětí.

P0122 (M), snímač polohy klapky napětí Low snímač polohy škrtící klapky příkon je nižší než přijatelný rozsah napětí.

P0122 (M) Accelerator snímač polohy (APPS) signálové napětí příliš nízké vstupní napětí APPS nižší než minimální přijatelný napětí.

P0123 (M), snímač polohy klapky napětí vysoce čidla nastavení škrticí klapky vstupní nad maximální přípustné napětí.

P0123 (M) Accelerator snímač polohy (APPS) Signál napětí příliš vysoké APPS napětí vstupní nad maximální přípustné napětí.

P0125 (M), v uzavřené smyčce Temp nebylo dosaženo včas, aby vstoupilo v uzavřené smyčce operace (paliva Control) je příliš vysoká.

P0125 (M) motor studený příliš dlouhé Motor nedosáhne provozní teploty.

P0130 (M) 1 / 1 O2 senzor obvod ohřívače Porucha kyslíkové sondy topný prvek poruchu.

P0131 (M) 1 / 1 O2 senzor zkratován k pozemní senzor kyslíku vstupního napětí udržuje pod normálním pracovním rozsahu.

P0132 (M) 1 / 1 O2 senzor Zkratovaný na napětí vstupního čidla kyslíku napětí udržovat nad normálním pracovním rozsahu.

P0133 (M) 1 / 1 O2 senzor pomalou reakci kyslíkové sondy reakce pomalejší, než minimální četnost spínání.

P0134 (M) 1 / 1 O2 senzor pobyty v centru Ani bohaté nebo chudé podmínka je detekována ze vstupního kyslíkové sondy.

P0135 (M) 1 / 1 O2 senzor ohřívač Chyba kyslíkové sondy topný prvek poruchu.

P0136 (M) 1 / 2 O2 senzor obvod ohřívače Porucha kyslíkové sondy topný prvek poruchu.

P0137 (M) 1 / 2 O2 senzoru je zkratován k pozemní vstupního čidla kyslíku napětí udržuje pod normálním pracovním rozsahu.

P0138 (M) 1 / 2 O2 senzor Zkratovaný na napětí vstupního čidla kyslíku napětí udržovat nad normálním pracovním rozsahu.

P0139 (M) 1 / 2 O2 senzor pomalou reakci kyslíkové sondy reakce pomalejší, než minimální četnost spínání.

P0140 (M) 1 / 2 O2 senzor pobyty v centru Ani bohaté nebo chudé podmínka je detekována od kyslíkové sondy.

P0141 (M) 1 / 2 O2 senzor ohřívač Chyba kyslíkové sondy topný prvek poruchu.

P0143 (M) 1 / 2 O2 senzoru je zkratován k pozemní senzor kyslíku vstupního napětí udržuje pod normálním pracovním rozsahu.

P0144 (M) 1 / 2 O2 senzor Zkratovaný na napětí vstupního čidla kyslíku napětí udržovat nad normálním pracovním rozsahu.

P0145 (M) 1 / 2 O2 senzor pomalou reakci kyslíkové sondy reakce pomalejší, než minimální četnost spínání.

P0146 (M) 1 / 2 O2 senzor pobyty v centru Ani bohaté nebo chudé podmínka je detekována od kyslíkové sondy.

P0147 (M) 1 / 2 O2 senzor ohřívač Chyba kyslíkové sondy topný prvek poruchu.

P0151 (M) 2 / 1 O2 senzor zkratován k pozemní senzor kyslíku vstupního napětí udržuje pod normálním pracovním rozsahu.

P0152 (M) 2 / 1 Senzor zkratován k napětí vstupního čidla kyslíku napětí udržovat nad normálním pracovním rozsahu.

P0153 (M) 2 / 1 senzor pomalou reakci kyslíkové sondy reakce pomalejší, než minimální četnost spínání.

P0154 (M) 2 / 1 senzor pobyty v centru Ani bohaté nebo chudé podmínka je detekována od kyslíkové sondy.

P0155 (M) 2 / 1 O2 senzor ohřívač Chyba kyslíkové sondy topný prvek poruchu.

P0157 (M) 2 / 2 O2 senzoru je zkratován k pozemní vstupního čidla kyslíku napětí udržuje pod normálním pracovním rozsahu.

P0158 (M) 2 / 2 O2 senzor Zkratovaný na napětí vstupního čidla kyslíku napětí udržovat nad normálním pracovním rozsahu.

P0159 2 / 2 snímače pomalou reakci kyslíkové sondy reakce pomalejší, než minimální četnost spínání.

P0160 (M) 2 / 2 snímače pobyty v centru Ani bohaté nebo chudé podmínka je detekována od kyslíkové sondy.

P0161 (M) 2 / 2 O2 senzor ohřívač Chyba kyslíkové sondy topný prvek poruchu.

P0168 Snížení výkonu motoru v důsledku vysokých vstřikování paliva čerpadlo Temp Teplota paliva je nad limit ochranu motoru. Výkon motoru bude přiškrcen.

P0171 (M) 1 / 1 Palivový systém Lean libového směs vzduch / palivo byla označena abnormálně bohatý korekční faktor.

P0172 (M) 1 / 1 Palivový systém Rich bohatou směs vzduch / palivo byla označena abnormálně štíhlé korekční faktor.

P0174 (M) 2 / 1 Palivový systém Lean libového směs vzduch / palivo byla označena abnormálně bohatý korekční faktor.

P0175 (M) 2 / 1 Palivový systém Rich bohatou směs vzduch / palivo byla označena abnormálně štíhlé korekční faktor.

P0176 úbytek paliva Flex kalibrační signál bez kalibrace napětí dárek od flex paliva senzoru.

P0177 vody v palivu přebytečné vody nacházejí ve paliva voda-v-paliva senzor.

P0178 Flex paliva Snímač voltů příliš nízká Flex paliva senzor příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P0178 vody v palivu senzor napětí příliš nízké ztrátě vody-v-paliva obvodu nebo senzor.

P0179 Palivo Flex senzor voltů příliš vysoké Flex vstupního paliva čidlo výše maximální přijatelné napětí.

P0181 vstřikovací čerpadlo Porucha nízký výkon, motor přiškrcen, nebo motor se zastaví.

P0182 (M), CNG Temp Senzorové napětí příliš nízké, se stlačeným zemním plynem teplotní čidlo napětí pod přijatelnou napětí.

P0183 (M), CNG Temp Senzorové napětí příliš vysoké stlačeným zemním plynem teplotní čidlo napětí nad přijatelnou napětí.

P0201 (M) Injector # 1 řídicích obvodů otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěné v řídicích obvodů pro vstřikovač # 1, nebo v INJ 1 vstřikovač bank.

P0202 (M) Injector # 2 ovládací obvod otevřený nebo zkratovaný stavu zjištěné v řídicích obvodů pro vstřikovač # 2 nebo v INJ 2 vstřikovače bank.

P0203 (M) Injector # 3 ovládací obvod otevřený nebo zkratovaný stavu zjištěné v řídicích obvodů pro vstřikovač # 3 nebo v INJ 3 vstřikovače bank.

P0204 (M) Injector # 4 ovládací obvod Injector # 4 nebo INJ 4 vstřikovače bank výstupní rozhraní fázi nereaguje správně na řídící signál.

P0205 (M) Injector # 5 řídicích obvodů Injector # 5 výstupní rozhraní fázi nereaguje správně na řídící signál.

P0206 (M) Injector # 6 řídicích obvodů Injector # 6 výstupní rozhraní fázi nereaguje správně na řídící signál.

P0207 (M) Injector # 7 řídicích obvodů Injector # 7 výstupní rozhraní fázi nereaguje správně na řídící signál.

P0208 (M) Injector # 8 ovládacích obvodů Injector # 8 výstupní rozhraní fázi nereaguje správně na řídící signál.

P0209 (M) Injector # 9 řídicích obvodů Injector # 9 výstupní rozhraní fázi nereaguje správně na řídící signál.

P0210 (M) Injector # 10 řídicích obvodů Injector # 10 výstupní rozhraní fázi nereaguje správně na řídící signál.

P0215 vstřikovací čerpadlo Selhání ovládacího obvodu relé palivového čerpadla ovládacím obvodu

P0216 (M), vstřikovací čerpadlo Načasování Pokud vysokého přívodu paliva omezení, nízký tlak paliva, nebo možná špatně nebo nesprávně instalované čerpadlo drážkou.

P0217 Snížený výkon motoru kvůli poruše motoru Přehřátí Stav přehřátí motoru. ECM bude derate výkon motoru.

P0219 snímač polohy klikového hřídele Překročení otáček motoru signálu překročila meze ot / min.

P0222 (M) Idle platnosti Signály obou Low zjištění potíží se volnoběhu validace obvody uvnitř APPS.

P0223 (M) Idle platnosti Signály jak vysoké (nad 5 voltů) zjištění potíží se volnoběhu validace obvody uvnitř APPS.

P0230 Transfer Pump (výtah Pump) Obvod Out of Range Problem zjištěných v palivových okruzích transfer čerpadlo.

P0232 Palivo Uzavírací signálové napětí příliš vysoké Palivový uzávěr-off signál napětí příliš vysoké z ECM do vstřikovacího čerpadla.

P0234 (M), Turbo Boost limit překročen Problém zjištěn u turbodmychadla wastegate.

P0236 (M) Mapa senzoru příliš vysoké Příliš dlouhé Problém zjištěn u turbodmychadla wastegate.

P0237 (M) Mapa Senzor napětí příliš nízké, snímač MAP napětí vstup pod minimální přijatelnou napětí.

P0238 (M) Mapa Senzor napětí příliš vysoké MAP senzor napětí vstupní nad maximální přípustné napětí.

P0251 (M) Palivo inj. Čerpadlo Mech. Poruchu na palivovém ventilu zpětné vazby Problem cítil s palivem obvodu vnitřní vstřikovací čerpadlo.

P0253 (M), vstřikovací čerpadlo palivový kohout otevřený okruh Problem cítil s palivem obvodu vnitřní vstřikovací čerpadlo.

P0254 vstřikovací čerpadlo palivový kohout Aktuální příliš vysoké závady způsobené vnitřními čerpadla vstřikování paliva selhání.

P0300 (M) více válců Mis-oheň zapalování zjištěn ve více válců.

P0301 (M) CYLINDER # 1 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 1.

P0302 (M) CYLINDER # 2 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 2.

P0303 (M) CYLINDER # 3 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 3.

P0304 (M) CYLINDER # 4 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 4.

P0305 (M) CYLINDER # 5 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 5.

P0306 (M) CYLINDER # 6 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 6.

P0307 (M) CYLINDER # 7 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 7.

P0308 (M) CYLINDER # 8 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 8.

P0309 (M) CYLINDER # 9 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 9.

P0310 (M) CYLINDER # 10 zapalování zapalování zjištěna ve válci # 10.

P0320 (M) č. klikové referenčního signálu na PCM č. referenčního signálu (snímač polohy klikového hřídele) byly zjištěny při startem motoru.

P0320 (M) č. RPM Odstup signál PCM (klikového hřídele pozice signálu ze snímače do JTEC) signál CKP nebyl zjištěn u PCM.

P0325 Knock senzor # 1 okruh Knock senzor (# 1) signál nad nebo pod minimální přijatelné prahové napětí v jednotlivých otáčkách motoru.

P0330 Knock senzor # 2 Obvodní Knock senzor (# 2) signál nad nebo pod minimální přijatelné prahové napětí v jednotlivých otáčkách motoru.

P0336 (M) klikového hřídele postoj (CKP) senzorový signál Problém s napětím signálu z CKP.

P0340 (M) č. Cam signál na PCM č. paliva sync.

P0341 (M) vačkového hřídele postoj (CMP) senzorový signál Problém s napětím signálu od CMP.

P0350 zapalovací cívka upozorňuje příliš vysokého proudu cívkou (1-5) je kresba příliš aktuální.

P0351 (M), zapalovací cívky # 1 primárního okruhu Špičkový primárního proudu není dosaženo s maximální dobu zdržení.

P0352 (M), zapalovací cívky # 2 primárního okruhu Špičkový primárního proudu není dosaženo s maximální dobu zdržení.

P0353 (M), zapalovací cívky # 3 primárního okruhu Špičkový primárního proudu není dosaženo s maximální dobu zdržení.

P0354 (M), zapalovací cívky # 4 primárního okruhu Špičkový primárního proudu není dosaženo s maximální dobu zdržení (vysokou impedanci).

P0355 (M), zapalovací cívky # 5 primárního okruhu Špičkový primárního proudu není dosaženo s maximální dobu zdržení (vysokou impedanci).

P0356 (M), zapalovací cívky # 6 primárního okruhu Špičkový primárního proudu není dosaženo s maximální dobu zdržení (vysoká impedance).

P0357 (M), zapalovací cívky # 7 primárního okruhu Špičkový primárního proudu není dosaženo s maximální dobu zdržení (vysoká impedance).

P0358 (M), zapalovací cívky # 8 primárního okruhu Špičkový primárního proudu není dosaženo s maximální dobu zdržení (vysoká impedance).

P0370 vstřikovací čerpadlo rychlosti / snímač polohy Sig Lost závady způsobené vnitřními čerpadla vstřikování paliva selhání.

P0380 (M) příjem ohřívač vzduchu Relé # 1 řídicích obvodů Problém zjištěn u # 1 ohřívač vzduchu solenoidové / relé obvodu (ne topný prvek)

P0381 (M) se dočkat, až Start Lampa nepracujícími zjištění potíží v záloze-k-start žárovka obvodu.

P0382 (M) příjem ohřívač vzduchu Relé # 2 řídicích obvodů Problém zjištěn u # 2 ohřívač vzduchu solenoidové / relé obvodu (ne topný prvek)

P0387 klikového hřídele snímač polohy Napájecí napětí příliš nízké CKP senzor napětí příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P0388 snímač polohy klikového hřídele Napájecí napětí příliš vysoké CKP senzor napětí vstupní nad maximální přípustné napětí.

P0401 EGR selhání systému požadované změny v vzduch / palivo dávce nebyly zjištěny v průběhu diagnostického testu.

P0403 EGR Elektromagnetický obvod otevřený nebo zkratovaný stavu zjištěných v EGR solenoidu ovládacího obvodu.

P0404 EGR snímač polohy Racionalita EGR snímače polohy signálu nekoreluje s cyklem povinnost EGR.

P0405 EGR snímač polohy voltů příliš nízká, čidlo polohy EGR příkon je nižší než přijatelný rozsah napětí.

P0406 EGR snímač polohy voltů příliš vysoké EGR snímače polohy vstupní nad přijatelný rozsah napětí.

P0412 sekundárního vzduchu Solenoid obvodního otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěny v sekundární vzduch (spínací / sacím) elektromagnetického regulačního obvodu.

P0420 (M) 1 / 1 katalyzátoru Účinnost Catalyst 1 / 1 účinností pod požadovanou úroveň.

P0432 (M) 1 / 2 katalyzátor Účinnost Catalyst 2 / 1 účinností pod požadovanou úroveň.

P0441 (M) Evap čistky Flow Monitor nedostatečné nebo nadměrné par toku byla zjištěna během vypařováním provozu výfukového systému.

P0442 (M) Evap Leak Monitor Medium Leak Zjištěné drobné netěsnosti, byl zjištěn v vypařování systému.

P0443 (M) Evap čistky Solenoid obvodního otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v očištění EVAP elektromagnetického regulačního obvodu.

P0455 (M) Evap Leak Monitor Velký únik zjištěn velký únik byl zjištěn v vypařování systému.

P0456 (M) Evap Leak Monitor malá netěsnost Zjištěné netěsnosti, byl zjištěn v vypařování systému.

P0460 hladiny paliva jednotka č. přejít Miles Během nízký stav paliva.

P0460 hladiny paliva jednotka č. přejít na úrovni Palivo Miles odeslání jednotka napětí nemění na více než 40 kilometrů.

P0462 hladiny paliva Odeslání jednotky voltů Příliš úroveň paliva Nízká vstupu senzoru pod přijatelnou napětí.

P0462 (M), hladiny paliva Odeslání jednotky voltů příliš nízká Open okruhu mezi PCM a palivoměr odesílání jednotku.

P0463 hladiny paliva Odeslání jednotky voltů Příliš vysoké hladiny paliva vstupu senzoru nad přijatelnou napětí.

P0463 (M), hladiny paliva Odeslání jednotky voltů příliš vysoká, obvod je zkratován k napětí mezi PCM a palivoměr odeslání jednotku.

P0500 (M) č. rychlost vozidla senzorový signál č. rychlost vozidla senzorový signál detekován při podmínkách pro silniční zatížení.

P0500 (M) č. rychlosti vozidla senzorový signál rychlosti vozidla signál nebyl zjištěn.

P0505 (M) Idle letecké obvody řízení motorových SBEC II

P0522 tlak oleje napětí je příliš nízký tlak oleje zasílání jednotky (snímač), napětí příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P0523 tlak oleje napětí příliš vysoké tlaku oleje zasílání jednotky (snímač), napětí vstupní nad maximální přípustné napětí.

P0524 Nízký tlak oleje Tlak oleje v motoru je nízká. Výkon motoru přiškrcen.

P0545 A / C Clutch relé obvodu Problém zjištěn v klimatizačních spojky ovládání relé obvodu.

P0551 servo Přepnout Pokud nesprávná vstupní stav zjištěn na přepínač posilovač řízení obvodu. PL: Vysokotlaké pozorovány při vysoké rychlosti.

P0562 Nabíjecí napětí systému příliš nízké napájecí napětí vycítil v ECM příliš nízká.

P0563 Nabíjecí napětí systému příliš vysoké napájecí napětí vycítil v ECM příliš vysoké.

P0600 PCM Chyba SPI komunikace č. komunikaci zjištěny mezi procesory co-v kontrolním modulu.

P0601 (M), interní řadič selhání vnitřní kontroly modul poruchového stavu (kontrolní součet) detekován.

P0602 (M), ECM přiživily Chyba kalibrace ECM Vnitřní poruchového stavu zjištěna.

P0604 RAM Zkontrolujte, zda selhání Transmission Control modul RAM vlastní test chyba zjištěna. Aisin-přenos

P0605 ROM Zkontrolujte, zda selhání Transmission Control modul ROM samostatně test chyba zjištěna. Aisin-přenos

P0606 (M), ECM Nedodržení ECM Vnitřní poruchového stavu zjištěna.

P0615 Startovací Relay Control obvodního otevřené nebo zkratovaný stav zjištěn ve startovací obvod relé.

P0622 (G) Generátor pole nebylo Přechod správně otevřít nebo zkratovaný stavu zjištěných při kontrole generátoru pole obvodu.

P0645 A / C Clutch relé obvodu otevřeného nebo zkratovaný stavu zjištěných v A / C spojky ovládání relé obvodu.

P0700 EATX řadič DTC předložit tento SBEC III nebo JTEC DTC znamená, že EATX nebo Asin správce má aktivní chyba a světelné MIL prostřednictvím CCD (EATX) nebo SCI (Aisin) zprávy. Specifické poruchy musí být získány z EATX prostřednictvím CCD nebo Aisin přes ISO-9141.

P0703 Brzdový spínač Stuck Lisované nebo Vydáno nesprávná vstupní stav zjištěn v obvodu brzdového spínače. (Změněno z P1595)

P0711 (M), Trans Temp Sensor, č. nárůst Temp po startu Vztah mezi přepravní teploty a overdrive provozu a / nebo TCC provozu indikuje selhání přenosu teplotního čidla. OBD II racionality. Byl MIL kód 37.

P0712 Trans Temp Senzorové napětí příliš nízké, převodová kapalina čidla teploty vstupního napětí pod přijatelnou. Byl MIL kód 37.

P0712 (M), Trans Temp Senzorové napětí je příliš nízké napětí menší než 1,55 voltu (4-rychlosti auto. Trans. Only)

P0713 Trans Temp Senzorové napětí příliš vysoké Předání kapaliny vstupní čidlo teploty nad přijatelnou napětí. Byl MIL kód 37.

P0713 (M), Trans Temp Senzorové napětí příliš vysoké napětí větší než 3,76 voltů (4-rychlosti auto. Trans. Only).

P0720 (M), nízký výkon SPD snímač otáček, nad 15 mph vztah mezi rychlostí výstupu hřídele snímače a rychlost vozidla není v přijatelných mezích.

P0720 (M), nízký výkon SPD snímač otáček Nad 15 mph Výstupní hřídel je rychlost menší než 60 ot / min se rychlost vozidla nad 15 mph (4-rychlosti auto. Trans. Only).

P0740 (M) Torq Con Clu, č. RPM Drop ve vězení Vztah mezi motorem a rychlosti vozidla uvedené poruchy spojky měniče momentu lock-up systému (TCC / PTU elektromagnetu)

P0743 (M), měnič točivého momentu Clutch Solenoid / Trans relé Okruhy otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v spojka měniče momentu (část plynu odemknout) elektromagnetického regulačního obvodu. Shift solenoidové C elektrické závady - Asin přenos

P0743 (M), měnič točivého momentu Clutch Solenoid / Trans relé Okruhy otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěné v části měnič momentu plynu odemknout elektromagnetický regulační obvod (3 nebo 4-rychlostní auto. Trans. only).

P0748 (M), guvernér tlaku Sol kontrolu / Trans relé Okruhy otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v tlaku guvernér elektromagnetický obvod nebo Trans relé okruhu v JTEC přenosy RE.

P0748 (M), guvernér tlaku Sol kontrolu / Trans relé Okruhy otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v regulátoru tlaku solenoidové relé nebo obvody (4-rychlosti auto. Trans. Only).

P0751 (M), O / D přepínač Mačkané (Lo) více než 5 minut Overdrive vstup přednost spínač je v dlouhodobé depresi.

P0751 (M), O / D přepínač Mačkané (LO) více než 5 minut Overdrive vstup vypnout příliš nízká pro více než 5 minut (4-rychlosti auto. Trans. Only).

P0753 (M), Trans 3-4 Shift Sol / Trans relé Okruhy otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v rychloběhem solenoidové ovládacího obvodu nebo Trans relé okruhu v JTEC přenosy RE. Byl MIL kód 45.

P0753 (M), Trans 3-4 Shift Sol / Trans relé Okruhy otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných při přenosu 2-4 posun elektromagnetický obvod (4-rychlosti auto. Trans. Only).

P0756 AW4 Shift Sol B (2-3) selhání funkce Shift solenoidu B (2-3) funkční poruchy - Asin přenos

P0783 (M) 3-4 Shift Sol, č. RPM Drop ve vězení overdrive elektromagnetické není schopen zapojit řazení od 3. do zařízení, overdrive zařízení.

P0801 zpětný chod Lockout obvod Open nebo krátké otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných při přenosu zpátečky zámek-out solenoidové regulačního obvodu.

P0830 Clutch Depresivní Přepnout obvodního Problém zjištěn v obvodu spojky switch.

P0833 Clutch Vydáno Přepnout obvodního Problém zjištěn v obvodu spojky switch.

P1110 Snížení výkonu motoru z důvodu vysoké teploty nasávaného vzduchu sacího potrubí je teplota vzduchu nad limit ochranu motoru. Výkon motoru bude přiškrcen.

P1180 Snížení výkonu motoru v důsledku vysokých vstřikování paliva čerpadlo Temp Teplota paliva je nad limit ochranu motoru. Výkon motoru bude přiškrcen.

P1195 (M) 1 / 1 O2 senzor Pomalé Během Catalyst Monitor pomalé přepínání kyslíkové sondy byla zjištěna v bance 1 / 1 při zkoušce katalyzátor monitor. (Viz také SCI DTC 66 dolarů), (bylo P0133)

P1196 (M) 2 / 1 O2 senzor Pomalé Během Catalyst Monitor pomalé přepínání kyslíkové sondy byla zjištěna v bance 2 / 1 v průběhu zkoušky katalyzátor monitor. (Viz také SCI DTC $ 7A) (bylo P0153)

P1197 1 / 2 O2 senzor Pomalý Během Catalyst Monitor pomalé přepínání kyslíkové sondy byla zjištěna v bance 1 / 2 během zkoušky katalyzátor monitor. (Viz také SCI DTC 68 dolarů), (bylo P0139)

P1198 Radiátor Teplotní senzor voltů příliš vysoká Radiátor teploty chladicí kapaliny vstupu senzoru nad maximální přípustné napětí.

P1199 Radiátor Teplotní senzor voltů příliš nízký chladič chladicí kapaliny vstupní čidlo teploty nižší než minimální přijatelný napětí.

P1281 je motor studený příliš dlouhé Teplota chladicí kapaliny motoru je nižší než normální provozní teploty během vozidla cesty (termostat).

P1282 Relé palivového čerpadla řídicích obvodů otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v palivové čerpadlo relé regulačního obvodu.

P1283 Idle Vyberte signálu Neplatný ECM nebo vstřikováním čerpadlo modul vnitřní poruchového stavu zjištěna.

P1284 (M), vstřikovací čerpadlo Napětí baterie je Out-of-Range vstřikovací čerpadlo modul vnitřní poruchového stavu zjištěna. Výkon motoru bude přiškrcen.

P1285 (M), vstřikovací čerpadlo ovladače Vždy On vstřikovací čerpadlo modul reléových obvodu zjištěnou závadu. Výkon motoru bude přiškrcen.

P1286 Accelerator snímač polohy (APPS) Napájecí napětí Vysoká Vysoká napětí zjištěných v APPS.

P1287 vstřikovací čerpadlo ovladače Napájecí napětí Low ECM nebo vstřikováním čerpadlo modul vnitřní poruchového stavu zjištěna. Výkon motoru bude přiškrcen.

P1288 sací potrubí Krátké Runner Solenoid obvodního otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v krátké ventilu běžec tuning obvodu.

P1289 Rozdělovač Nalaďte ventil elektromagnetický obvod otevřený nebo zkratovaný stavu zjištěných v sacím potrubí ladění ventil elektromagnetický regulačního obvodu.

P1290 CNG tlak systému příliš vysoké stlačeným zemním plynem systému tlak nad normálním pracovním rozsahu.

P1291 č. nárůst Temp vidět z příjmu Ohřívače Energizující ohřátý vzduch sání se nemění teplota nasávaného vzduchu, čidlo přijatelnou částku.

P1291 (M) č. oteplení vidět z nasávaného vzduchu Ohřívače Problém zjištěn v sacím potrubí topení.

P1292 CNG Senzor tlaku napětí příliš vysoké stlačeným zemním plynem senzor tlaku čtení výše přijatelné napětí.

P1293 CNG Senzor tlaku napětí příliš nízké, se stlačeným zemním plynem senzor tlaku čtení pod přijatelnou napětí.

P1294 (M) Cílová Idle nedosáhlo Cílové RPM nebylo dosaženo v průběhu řízení volnoběhu stavu. Možné vakuové únik nebo IAC (AIS) ztracené kroky.

P1295 (M), č. 5 voltů pro TP Ztráta Senzor 5 volt krmivo pro snímač polohy klapky byla zjištěna.

P1295 (M) Accelerator snímač polohy (APPS) Napájecí napětí příliš nízké napětí APPS příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P1296 č. 5 voltů pro MAP Ztráta Senzor 5 volt krmivo pro MAP senzor nebyl zjištěn.

P1297 (M), žádná změna MAP od začátku až do Spustit č. rozdíl je uznáván mezi čtením MAP při volnoběhu a uloženy barometrický tlak čtení.

P1298 Lean Provoz na Wide Open Throttle prodloužené štíhlé podmínkou je zjištěn během Wide Open Throttle.

P1299 vakuové těsnosti Found (IAC Plně míst k sezení) MAP senzorový signál neodpovídá na snímač polohy klapky signál. Možné vakuové těsnosti.

P1388 Auto Shutdown Relay Control obvodního otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v ASD nebo CNG vypnutí relé CKT.

P1388 Auto Shutdown Relay Control obvodního otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v auto vypnutí (ASD) relé obvodu.

P1389 č. ASD Reléový výstup napětí na PCM č. Z1 nebo Z2 napětí cítil, když je pod napětím, auto vypnutí relé.

P1389 (M) č. ASD relé výstupní napětí U PCM otevřený stav zjištěn u výstupního relé ASD obvodu.

P1390 ozubeného řemene Vynechaný 1 zub nebo více Vztah mezi vačkových a klikových signály nejsou správné.

P1391 (M) Přerušovaný Ztráta CMP nebo CKP Ztráta Cam snímač polohy klikové nebo snímačem polohy došlo. Pro PL 2.0L

P1398 (M), Mis-Fire Adaptivní Čitatel v Limit PCM není schopen naučit se kliky senzor signál v rámci přípravy na zapalování diagnostika. Pravděpodobné vadné klikové Sensor.

P1399 čekat na Start světelného obvodu OPN nebo zkratovaný stavu zjištěny v čekání na Start obvodu lampy.

P1403 č. 5V na EGR Ztráta Senzor 5V krmiva na pozici EGR čidlo

P1475 Aux 5 Volt Napájecí napětí vysokého napětí pro napájení snímače snímače ECM je příliš vysoká. (Viz také P01475)

P01475 Aux 5 Volt Napájecí napětí vysokého napětí pro napájení snímače snímače ECM je příliš vysoká. (Viz také P1475)

P1476 příliš málo sekundárního vzduchu, nedostatečné proudění sekundárního vzduchu byly zjištěny při sacím test (byl P0411)

P1477 Příliš mnoho sekundárního vzduchu nadměrném průtoku sekundárního vzduchu byly zjištěny při sacím test (byl P0411)

P1478 baterie Temp Senzorové voltů Out of Limit snímače teploty vnitřního vstupní napětí z přijatelném rozsahu.

P1479 Předání relé ventilátoru obvodního otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných při přenosu obvodu relé ventilátoru.

P1480 PCV Elektromagnetický obvod otevřený nebo zkratovaný stavu zjištěných v PCV solenoidové obvodu.

P1481 EATX RPM pulsní Perf EATX RPM generátor impulsů signál pro detekce selhání zapalování nekoreluje s očekávanou hodnotou.

P1482 Catalyst Teplotní senzor Obvod Zkratovaný Low Catalyst čidlo teploty zkratovaný obvod nízká.

P1483 Catalyst Teplotní senzor obvodní Zkratovaný vysoké Catalyst čidlo teploty zkratovaný obvod vysoká.

P1484 katalyzátor přehřátí Nalezen katalyzátor přehřátí podmínka byla detekována senzorem teplota katalyzátoru.

P1485 Air Injection Solenoid obvodního otevřené nebo zkratovaný stav zjištěn ve vzduchu pomoci elektromagnetu obvodu.

P1486 Evap Leak Monitor Pobledlé hadice Nalezeno LDP zjistil sevření hadice při vypařování hadice systému.

P1487 Hi Speed Rad Fan Ctrl relé obvodu otevřeného nebo zkratovaný stavu zjištěných při kontrole okruhu # 2 vysoké rychlosti ventilátoru chladiče ovládání relé.

P1488 Pomocné 5 Volt napájení Výstup příliš nízká Pomocné 5 volt senzor krmiva cítil být pod přijatelnou mez.

P1489 Vysoké otáčky ventilátoru Ctrl relé obvodu otevřeného nebo zkratovaný stavu zjištěných při kontrole obvodu vysoké rychlosti ventilátoru chladiče ovládání relé.

P1490 Nízké otáčky ventilátoru Ctrl relé obvodu otevřeného nebo zkratovaný stavu zjištěné v řídicích obvodů s nízkou rychlost ventilátoru chladiče ovládání relé.

P1491 Rad Fan Control relé obvodu otevřeného nebo zkratovaný stavu zjištěných při kontrole ventilátor chladiče ovládání relé obvodu. To zahrnuje PWM relé.

P1492 Ambient / Batt Temp Senzorové voltů příliš vysoká externí teplotní čidlo vstupní nad přijatelnou napětí.

P1492 (M) Ambient / Batt Temp Senzorové voltů příliš vysoké teplotě baterie čidla vstupní napětí nad přijatelném rozsahu.

P1493 (M) Ambient / Batt Temp Senzorové voltů příliš nízké vnější čidlo teploty vstupního napětí pod přijatelnou.

P1493 (M) Ambient / Batt Temp Senzorové voltů příliš nízká, baterie čidlo teploty vstupního napětí pod přijatelném rozsahu.

P1494 (M), detekci úniku Pump Sw nebo mechanické poruchy nesprávná vstupní stav zjištěn pro detekci úniku čerpadlo (LDP), tlakový spínač.

P1495 zjišťování netěsností čerpadla Solenoid obvodního otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v detekci úniku čerpadlo (LDP) elektromagnetické obvodu.

P1496 5 Volt napájení, výstup Příliš nízká 5 volt senzor krmiva cítil být pod přijatelnou mez. (Méně thean 4V na 4 sekundy)

P1498 Vysokorychlostní Rad Fan Pozemní Ctrl relé obvodu otevřeného nebo zkratovaný stavu zjištěných při kontrole obvodu # 3 vysoké rychlosti ventilátoru chladiče ovládání relé.

P1499 Hydraulické chladicího ventilátoru elektromagnetický obvod otevřený nebo zkratovaný stavu zjištěných v ventilátoru ovládání elektromagnetu obvodu.

P1594 (G) Nabíjecí napětí systému příliš vysoké pocit napětí baterie vstup výše uvedený cíl nabíjecí napětí při chodu motoru.

P1594 Nabíjecí napětí systému příliš vysoké pocit napětí baterie vstup výše uvedený cíl nabíjecí napětí při chodu motoru.

P1595 řízení rychlosti Solenoid obvodů otevřené nebo zkratovaný stav zjištěn v některé z vakua řízení rychlosti nebo větrací elektromagnetu řídících obvodů.

P1595 řízení rychlosti Solenoid obvodů otevřené nebo zkratovaný stav zjištěn ve vakuu řízení rychlosti nebo větrací elektromagnetu řídících obvodů.

P1596 Rychlost spínač Vždy ovládání High Speed přepnout vstup výše maximální přípustné napětí.

P1597 Rychlost spínač Vždy Nízkorychlostní spínač příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P1597 Rychlost spínač Vždy Nízkorychlostní spínač příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P1598 A / C Senzor tlaku voltů příliš vysoká / C senzor tlaku vstupní výše maximální přijatelné napětí.

P1598 A / C vstupu senzoru Vysoké zjištění potíží v klimatizačních elektrického obvodu.

P1599 A / C Senzor tlaku voltů příliš nízká / C tlakový senzor příkon je nižší než minimální přijatelný napětí.

P1599 A / C vstupu senzoru Low zjištění potíží v klimatizačních elektrického obvodu.

P1680 Clutch Vydáno Přepnout obvodního Problém zjištěn u spojky spínač elektrického obvodu.

P1681 č. I / P Cluster CCD/J1850 zprávy přijaté č. CCD/J1850 zprávy přijaté z modulu cluster kontrolu.

P1682 (G) Nabíjecí napětí systému příliš nízký pocit napětí baterie příkon je nižší než cílová nabíjecí napětí při chodu motoru a žádné významné změny v napětí zjištěné během aktivní testu obvodu výkon generátoru.

P1682 Nabíjecí napětí systému příliš nízká Systém nabíjení výstupního napětí nízké.

P1683 SPD Ctrl PWR relé, nebo S / C 12V mechanických obvodů otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v servo řízení rychlosti regulace výkonu obvodu.

P1683 SPD Ctrl PWR relé, nebo S / C 12V mechanických obvodů otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných v servo řízení rychlosti regulace výkonu obvodu.

P1684 Batt Ztráta v 50 začíná baterie byla odpojena v posledních 50 začíná.

P1685 sbírat neplatného klíče řídicí jednotkou motoru obdržel neplatný klíč od klouzat.

P1686 č. sbírat BUS zprávy přijaté č. CCD/J1850 zprávy přijaté od Smart Key imobilizér Module (sbírat)

P1687 č. MIC BUS zprávy č. CCD/J1850 zprávy přijaté od Mechanické nástroje Cluster (MIC) modul.

P1688 (M) Vnitřní vstřikovací čerpadlo ovladače Chyba vnitřní problém ve čerpadlo vstřikování paliva. Nízká spotřeba, motor přiškrcen, nebo motor se zastaví.

P1689 (M) č. komunikaci mezi ECM a vstřikovacího čerpadla modul Data odkaz obvodu selhání mezi ECM a vstřikovací čerpadlo. Nízká spotřeba, motor přiškrcen, nebo motor se zastaví.

P1690 (M), vstřikovací čerpadlo CKP senzoru, která nesouhlasí s ECM CKP senzor Problem v signálu paliva sync. Možné časování vstřikovacího čerpadla problém. Nízká spotřeba, motor přiškrcen, nebo motor se zastaví.

P1691 vstřikovací čerpadlo ovladače Chyba kalibrace interního palivového vstřikovacího čerpadla selhání. Nízká spotřeba, motor přiškrcen, nebo motor se zastaví.

P1692 DTC Set V ECM "Companion DTC" byla v obou ECM a PCM.

P1693 (M), DTC zjištěna Companion modul chyba byla vygenerovaná při kontrole společník modulu motoru.

P1693 (M), DTC zjištěn v PCM / ECM nebo DTC zjištěny v ECM "Companion DTC" byla v obou ECM a PCM.

P1694 závada v Companion modul č. CCD/J1850 zprávy přijaté od hnacího ústrojí řídicí modul-Aisin přenosu.

P1694 (M) č. CCD zprávy od ECM selhání komunikační sběrnice na PCM.

P1695 č. CCD/J1850 Slovo Body Control Module č. CCD/J1850 zprávy přijaté z modulu kontrolu těla.

P1696 PCM Chyba EEPROM Napište Denied Neúspěšný pokus o zápis do EEPROM umístění ovládacího modulu.

P1697 PCM Chyba SRI Mile neuložené neúspěšný pokus o aktualizaci Service Připomenutí Indicator (SRI nebo EMR) najetých kilometrů v kontrolním modulu EEPROM.

P1698 č. CCD/J1850 Slovo TCM č. CCD/J1850 zprávy přijaté od elektronického modulu Transmission Control (EATX) nebo přenos Aisin správce.

P1698 č. CCD zprávy od PCM selhání komunikační sběrnice na PCM. "Companion DTC" byla v obou ECM a PCM.

P1719 Přeskočit Shift Solenoid obvodního otevřené nebo zkratovaný stavu zjištěných při přenosu 2-3 převodovky lock-out solenoidové regulačního obvodu.

P1740 TCC nebo OD Sol Perf přehlednosti chyba byla zjištěna buď TCC solenoidové nebo overdrive elektromagnetu systémů.

P1740 (M) TCC nebo O / D Solenoid výkon Problém zjištěn v spojkou převodovka převodník a / nebo overdrive obvody (vznětový motor s 4-rychlostní auto. Trans. Only).

P1756 (M) GOV Tisková není rovno Cíl @ 15-20 PSI požadované tlak a skutečný tlak, nejsou v rámci tolerančního pásma pro Governor kontrolní systém, který se používá k regulaci guvernéra tlaku ke kontrole směn, za 1., 2., a 3. zařízení. (Střední tlak Selhání)

P1756 (M) GOV Tisková není rovno Cíl @ 15-20 PSI guvernéra snímač příkonem mezi 10 a 25 PSI, pokud je požadována (4-rychlostní auto trans only).

P1757 GOV Stisknutím nerovná Cíl @ 15-20 PSI požadované tlak a skutečný tlak, nejsou v rámci tolerančního pásma pro Governor kontrolní systém, který se používá k regulaci guvernéra tlaku ke kontrole směn, za 1., 2., a 3. rychlostní stupeň. (Nulový tlak Selhání)

P1757 (M), guvernér tlak nad 3 PSI se zařazeným rychlostním stupněm s 0 MPH regulátor tlaku větší než 3 psi, když požádal o 0 psi (4-rychlostní auto trans only).

P1762 (M) Gov Tisková Sen Offset voltů Příliš Lo nebo vysokého tlaku Governor vstupu senzoru je větší než kalibrace limit nebo je menší než kalibraci limit 3 po sobě následující park / neutrální kalibrace.

P1762 (M), guvernér Tisková Sen Offset voltů příliš nízké nebo vysoké vstupu senzoru větší nebo menší než kalibrace 3 po sobě následující Neutral / události Park (4-rychlostní auto trans only).

P1763 guvernér Senzor tlaku voltů Příliš Hi regulátor tlaku vstupu senzoru je nad aceeptable napětí.

P1763 (M), guvernér Senzor tlaku voltů Příliš Hi napětí větší než 4,89 voltů (4-rychlostní auto trans only).

P1764 (M), guvernér Senzor tlaku voltů příliš nízký tlak Governor vstupu senzoru je pod přijatelnou úroveň napětí.

P1764 (M), guvernér Senzor tlaku voltů příliš nízké napětí menší než ,10 voltů (4-rychlostní auto trans only).

P1765 (M), Trans 12 Volt napájení relé Ctrl obvodního otevřené nebo zkratovaný podmínka je detekována v řízení přenosové relé obvodu. Tato relé dodává sílu TCC.

P1765 (M), Trans 12 Volt napájení relé Ctrl proudu stav elektromagnetu výstupní port je jiný, než se očekávalo (4-rychlostní auto trans only).

P1899 (M) P / N Přepínání Stuck v parku nebo v chodu vstupních Nesprávné stát zjistil pro Park / přepínač Neutral.

P1899 (M) P / N Přepínání Stuck v parku nebo na ozubení vstupních Nesprávné stát zjistil pro Park / přepínač Neutral (3 nebo 4-rychlostní auto trans only).

Náš online překladač používá Google překladač
Odpovědět

Zpět na „Wrangler TJ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host