JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

... já si trochu myslím, že ty rozkmity jsou kombinace lliftu a celkového zvýšení hmotnosti (Asfir plechy na spodku a nárazníky od ABR s navijákem, to všechno určitě 150-200 kilo dá ...). Proto jsem si říkal, že by i silnější předek (D44) mohl hrát roli a být pro takto upravené auto "zdravější".
Není možné na přesný důvod těch kmitů přijít na přístrojích jaké mají třeba na STK? To přece musí být v dnešní době nasimulovatelné a změřitelné v dílně!? Nebo jen sním? :confused:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

Jako jestli si myslíš že silnější D44 ti to vyřeší,tak si na omylu. Ta náprava je bytelnější ale jen interně a hlavně,má stejný princip řízení a uložení. Takže výměnou žádná změna nepříjde. Máš tam něco špatně .Sice větší zatížení to může ovlivnit ale né způsobit.jen ti zdůrazňuje nějakej problém.
O tý simulaci,to jen sníš :lol:

Podívej,já dal o číslo větší pneu než origo a místo původních silničních jsem dal M/T. Auto hned po výměně začalo lehce táhnout do leva. Jediná změna jen ty pneu.Vše na autě,včetně geometrie OK,přesto musím volant trošku držet abych nevjel do protisměru.Nikdo mi na to nedal žádný vysvětlení,prostě to tak je a můžou za to pneu.

Ty už máš geometrii hotovou?
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Tom »

myslim že sníš...
samo že při koupi D44 z Rubicona nemáš šanci výběru převodovýho poměru a ten je bohužel různý. Dá se zjistit ze štítku na diferáku, tam je vyražený převodový poměr. Ale nevěš hlavu, poměr v difu se dá upravit výměnou soukolí a D44 z Rubiho má převod pro 33" kola a to se ti hodí. Dostal jsem od tebe soukr.zprávu a odepisoval jsem ti...
Tož tak
Tom
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

Zdar Tome. Ty máš stejný pneu co já.Ty si nepocítil lehký tah auta do leva?
Shodou okolností dal ty samý pneu i rozměrově,tejden po mě,kamarád s H3 a nemlich to samý.Auto mu začalo lehce táhnout do leva. Nepatrně ale prostě táhne. Přehazování kol z leva do prava i křížem nepomohlo.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 843
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Tom »

divné, já nic nepozoruji... stopu drží pěkně.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

No je to záhada, na kterou nikdo jednoznačně neodpověděl. Ale nejvíc byl názor na pneu. V několika pneuservisech to byla ihned automatická odpověď a nepřekvapilo je to.

Kdyby tě to zajímalo:
http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=11832
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Jirka »

Jo jo, jsou to gumy - ale taky nevím proč. Už leta jezdím na Grandu Coopery - proto do nich jdu i na JKčku - jsou to gumy co nemaj kokurenci - ale pravdou je že mám na Granda 2 sady - letní a zimní - když dám letní - táhne mi řízení - paradoxně taky doleva. Když srovnám spojovačky, vyměním pak na leto a táhne to zas doleva. Znovu srovnám spojovačky, příp. páku na převodce, apod., ale zas to táhne...Prostě ať dělám co dělám pořád mi jedna sada táhne doleva....Tak jsem se s tím pomalu smířil. Ať vyvažuju jak vyvažuju, přehazuju kola jak přehazuju, nic nepomůže. Pořád mi jedna sada táhne doleva...Taky nikdo neví proč....
Tu samou sadu jsem měl dřív na YJčku, ale tam to nikam netáhlo...tak nevím...Ale gumy jsou to suprový!!!

Jinak - vidím tu novýho člověka -Luki, vítej konečně mezi námi!!! :lol: :up: Doufám že letos dorazíš na Jamboree, i s prckem, závodně, když to máš kousek! My ti ho pohlídáme - však si vzpomeň - máme skoro stejně staré :up: Jamboree je ve stejným termínu jak loni a na stejným místě - Lucký vrch! A nemysli si - vzhledem k tomu že jsem proti autobusům zaujatej, tak nevyhraješ! Tak se přijeď aspoň zúčastnit :cheche: Co ty na to? :lol:
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

.. situace s nestabilitou řízení se mi neustále zhoršuje. V pátek mě na dálnici téměř sroloval tirák jak jsem před ním musel po přejezdu příčné nerovnosti začít brzdit a směřovat to co to šlo do odstavného pruhu. Už je to fakt o život, zemřu dřív, než se stanu členem klubu!!! :lol:

V servisu, kde jsem byl na té 12.000 kontrole jsem jim to říkal, zkontrolovali a seřídili geometrii, ale jinak nic nenašli....

To auto je nové a než jsem nechal udělat ty úpravy u Dajbycha, tak pohodově jezdilo 170-180km a člověk si v tom připadal s tempomatem jak v osobáku. Po první úpravě (nebyly pouze vyměněné zadní tlumiče) auto ztěžklo a ztratilo na dynamice a začaly se objevovat problémy s nestabilitou (rozkmitáním) předku, které se také postupně zhoršovaly. Po 3 týdnech mi pak nainstalovali tlumiče na zadku a trochu se to uklidnilo - nicméně to uklidnění trvalo asi týden. Teď je situace jako včera = v rychlostech od 70km výš mám pocit, že místo volantu v ruce držím dřevěnou bednu s kovovými díly, kterými třesu ... no a jakmile ve vyšší rychlosti trefím cokoliv, kde dojde k vertikálnímu pohybu kol, tak tam začnu lítat jak nudle v bandě a modlím se, abych to umrzdil a nezůstal mi volant v ruce.

Napadají mě tumič řízením, péra, stabilizátory, tlumiče atd, ale rozumím tomu stejně jako konstrukci raketových motorů ... :cheche:
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Jirka »

No, co myslíš tím od 70ti výš? Jestli myslíš že s upraveným autem můžeš jezdit 170, tak to by mohla být ta chybička.....

Kola máš vyvážený? Neztratils závažíčko?
Uživatelský avatar
Standa
hodně velkej kecal
Příspěvky: 837
Registrován: 15 pro 2006, 16:24
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Standa »

Marku to není možný, takhle s eo auto nemůže chovat.
Buď je nějakej záser na tom podvozku, nebo kolech (vyvážení). Tohle si myslím nemůže být ani geometrií.
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

No jasně že s autem uzpůsobeným pro terénní jízdy nehodlám jezdit 170, dokonce mi bude bohatě stačit, když by to bezpečně jelo 130 ... :wink:
Tím od 70km výš myslím to, že to byla nejnižší rychlost, kdy se mi to rozkmitalo. Nejvyšší byla tento pátek (120-125 podle tachometru), tedy po provedení geometrie v Autoviper, kdy už jsem si říkal, že by to mohlo být v pohodě a srovnané. Spolujezdec byl pěkně v šoku a nevěřil, že jsme neprorazili o něco přední gumu. Zkontroloval jsem i tlaky a všechny 4 byly 2,5 ...
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Jirka »

Marku, máš na mysli Autoviper v Praze v Radotíně? A řekl jsi o tom panu Malému mladšímu? to je chlap, co Jeepy zná jak svý boty! Nebo jsi jen řekl, že chceš seřídit geometrii?? Je-li to tak, zkus se s ním o tom pobavit -je sice pravda, že úpravy moc nedělají, ale to co říkáš není úpravou, to je někde nějakej problém, a on ho najde, to mi věř! Jen mu musíš přesně říct o co jde a kde že ten problém vlastně vidíš. :up:

Co to vyvážení kol??? Vedle za rohem v tom Radotíně mají i pneuservis....
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

Díky za tip. Ano, byl to Autoviper v Radotíně. Mluvil jsem s panem Kadlecem, který si auto přebíral a tomu jsem to popisoval a i jsem s ním diskutoval, jestli by uměli namontovat šnorchl, případně vyměnit přední nápravu za D44. Po telefonu mi původně řekli, že přestavby nedělají, nicméně na místě mi pak pan Kadlec řekl, že by to zvládli a na dílně zrovna montovali plastový blatníky na kraťase. Na pana Malýho se hned v pondělí obrátím, protože se s tím opravdu nedá jezdit. To vyvážení mu také připomenu.
Ještě jednou díky. Určitě napíšu, jak jsem dopadl a čím to případně bylo ... .
Uživatelský avatar
Čejka Jiří
hodně velkej kecal
Příspěvky: 137
Registrován: 06 úno 2007, 09:48
Bydliště: Brodce
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Čejka Jiří »

Jednou jsem s Isuzu Trooperem v 50 napálil obrubník při cestě do Německa a musel jsem se vrátit protože stačilo přejet pecku od třešně a volant mi na rukách pletl vánočku.
Marku sázím na geometrii a to skoro na sto procent.Sbíhavost,rozbíhavost,odklon.Podle toho jak to popisuješ bych si i troufl říct že se to ,,rozbíhá". Mně tenkrát stačilo udělat to na dobrém měření a bylo po problému.
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Jirka »

Marek Pegas píše:Díky za tip. Ano, byl to Autoviper v Radotíně. Mluvil jsem s panem Kadlecem, který si auto přebíral a tomu jsem to popisoval a i jsem s ním diskutoval, jestli by uměli namontovat šnorchl, případně vyměnit přední nápravu za D44. Po telefonu mi původně řekli, že přestavby nedělají, nicméně na místě mi pak pan Kadlec řekl, že by to zvládli a na dílně zrovna montovali plastový blatníky na kraťase. Na pana Malýho se hned v pondělí obrátím, protože se s tím opravdu nedá jezdit. To vyvážení mu také připomenu.
Ještě jednou díky. Určitě napíšu, jak jsem dopadl a čím to případně bylo ... .

Jo jo, ten zelenošedej kraťas je můj........Je fakt, že přestavby a úpravy normálně nedělaj - dělaj to v podstatě jen pro mně a jen když si řeknu co a jak chci - nemají problém s tím, udělat komukoli co jak chce, ale musíš vědět jak se to dělá a co přesně chceš. Oni dělají hlavně servis ale to zas velmi kvalitně a za rozumný peníze - na to jsou specialisti! Na úpravy ne, pokud neznáš přesně techniku. Nicméně - ty Jeepy prostě znají perfektně.... :up:
Jinak p. Kadlec i p. Malý /oba Malí - je tam táta se synem/ jsou opravdu lidi od fochu - myslím že by ti pomoct měli! :up: Jen musíš přesně popsat problém!
Já už měl s různýma Jeepama spoustu různých problémů a musím říct, že se nestalo, že by mi za těch ca 15 let, co k nim jezdím, někdy nepomohli! :wink:
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů