JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Na servis si dostal tipy.Tomuž záleží na Tobě a kde se a jak domluvíš.Znám jen práci a přístup PetrF se Strakonic.
Pneu. No já tohle řešil na začátku roku.Taky sem an sedmnáckách a je to trochu problém sehnat vhodný pneu. Nikdy jsem M/T nechtě a vždycky na předchozích autech jse jezdil A/T od BFG.Bohužel v 17" a rozměru 285/70x17 se pro evropu nedělaj a dovoz s USA je nesmysl. Po kladnejch recenzích a i doporučením Toma Hlaváče,jsem sáhnul po jediný nabídce,jako z nouze ctnost,po Cooper Discoverer SST M/T a nelituju! Přesně dle recenzí. Ač M/T,tak velice tichá pneu,dobře drží na silnici i teď v zimě a skoro až excelentní na sněhu. Já moc terénu nedám a jezdím víc silnici a hlavně prahu ale pneu je velice dobrá i na tohle používání. O vzhledu jak se hodí k autu a k 2,5" liftu a jejích případnejch teréních vlastností,ani nemluvě. Takže budu další,kdo tuhle gumu chválí a doporučuje.
Máč dvoupalcovej lift.Takže je nesmysl abys dával origo rozměr 255/75x17 ale dej stejnej jako mám já nebo většina s JK na 2-2,5" liftu. 285/70X17 což je zhruba 33".
Nic extrémního přesto funkčního :
Pneu. No já tohle řešil na začátku roku.Taky sem an sedmnáckách a je to trochu problém sehnat vhodný pneu. Nikdy jsem M/T nechtě a vždycky na předchozích autech jse jezdil A/T od BFG.Bohužel v 17" a rozměru 285/70x17 se pro evropu nedělaj a dovoz s USA je nesmysl. Po kladnejch recenzích a i doporučením Toma Hlaváče,jsem sáhnul po jediný nabídce,jako z nouze ctnost,po Cooper Discoverer SST M/T a nelituju! Přesně dle recenzí. Ač M/T,tak velice tichá pneu,dobře drží na silnici i teď v zimě a skoro až excelentní na sněhu. Já moc terénu nedám a jezdím víc silnici a hlavně prahu ale pneu je velice dobrá i na tohle používání. O vzhledu jak se hodí k autu a k 2,5" liftu a jejích případnejch teréních vlastností,ani nemluvě. Takže budu další,kdo tuhle gumu chválí a doporučuje.
Máč dvoupalcovej lift.Takže je nesmysl abys dával origo rozměr 255/75x17 ale dej stejnej jako mám já nebo většina s JK na 2-2,5" liftu. 285/70X17 což je zhruba 33".
Nic extrémního přesto funkčního :
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
cus,
snorchl doporucuju od Toma, s cyklonem - ten ma tu vyhodu ze muzes klidne zaslepit i ty diry co jsou v sací nadobce.
- jinak hlavne pro Dannyho ( ten ma ten cyklon natrěnej na černo ) je potřeba ho fakt min. 1x za měsíc vyklepat - já po víkendovém ježdění ve sněhu ho měl plný sněhu - a druhý den do poloviny vody .
kdyby měl šnorchl tu kobru tak se to kondenzuje v origos sací nádobce a třeba to i odtéká těmi dírkami, když nejsou ucpané, třeba od bláta
--- mě ho montovali v tom HK ,
uzaverky bych zatim taky asi neresil ( protoze ja je mám ) když tak je na ně čas vždycky - v tomhle čase fakt gumy ( kor v lese ) a taky by ted nebyly od veci retezy
kmitání - ted resim taky u Hellcata - daval jsem rozsirovací podlozky a taky mi to na nerovnosti dela taky neplechu - objednal sem novej posilovac a kazdopadne to poslu na geometrii. a doženutu alespon na nejakou prijatelnou míru - davam to tam 2x do roka
Co je ovsem zajimavy tak jsem kupoval JK unlimitet sport 08 . a nedávno ho vezl po ose - je sice po nehode ale ne po takovy aby to odnesl podvozek - ma to nejaký priplatkový AL 16 nebo 17 ( bez zvednutí ) original b)pneu nejaky M+S a mezi 90 a 100 to zacne kmitat také i bez jakékoliv nerovnosti. Před a po zase dobrý, ale vypadá to opet spíš na geometrii.
snorchl doporucuju od Toma, s cyklonem - ten ma tu vyhodu ze muzes klidne zaslepit i ty diry co jsou v sací nadobce.
- jinak hlavne pro Dannyho ( ten ma ten cyklon natrěnej na černo ) je potřeba ho fakt min. 1x za měsíc vyklepat - já po víkendovém ježdění ve sněhu ho měl plný sněhu - a druhý den do poloviny vody .
kdyby měl šnorchl tu kobru tak se to kondenzuje v origos sací nádobce a třeba to i odtéká těmi dírkami, když nejsou ucpané, třeba od bláta
--- mě ho montovali v tom HK ,
uzaverky bych zatim taky asi neresil ( protoze ja je mám ) když tak je na ně čas vždycky - v tomhle čase fakt gumy ( kor v lese ) a taky by ted nebyly od veci retezy
kmitání - ted resim taky u Hellcata - daval jsem rozsirovací podlozky a taky mi to na nerovnosti dela taky neplechu - objednal sem novej posilovac a kazdopadne to poslu na geometrii. a doženutu alespon na nejakou prijatelnou míru - davam to tam 2x do roka
Co je ovsem zajimavy tak jsem kupoval JK unlimitet sport 08 . a nedávno ho vezl po ose - je sice po nehode ale ne po takovy aby to odnesl podvozek - ma to nejaký priplatkový AL 16 nebo 17 ( bez zvednutí ) original b)pneu nejaky M+S a mezi 90 a 100 to zacne kmitat také i bez jakékoliv nerovnosti. Před a po zase dobrý, ale vypadá to opet spíš na geometrii.
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
OK, snorkel vezmu od Toma dle rady, pneu jsou také jasný, geometrii a práci zkusim domluvit v HK. No a ty špéry/celou nápravu ještě promyslím, ale stejně tam nakonec asi dám na předek tu originál D44 z Rubicona ... Jenom se musím ještě trochu osmělit ...
Zatím moc děkuju.
S Tomem si už napíšu separátně, abych nezatěžoval fórum
Zatím moc děkuju.
S Tomem si už napíšu separátně, abych nezatěžoval fórum
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Koukám že sis v těch ůpravách celkem naběhl ...
Mám ten dojm že sahara má vepředu D30, Takže bys musel dát dopředu celou novou nápravu , abys tam narval špéru z rubicona. A jestliže bych už kupoval přední novou nápravu ( ranec jak sviňa) tak už jdu do D60
Jinak můžu konstatovat že origo tlumič řízení mi u nového ještě neupraveného auta odešel po čtyřech tis. kilometrech prostě vytekl :lol:
Mám ten dojm že sahara má vepředu D30, Takže bys musel dát dopředu celou novou nápravu , abys tam narval špéru z rubicona. A jestliže bych už kupoval přední novou nápravu ( ranec jak sviňa) tak už jdu do D60
Jinak můžu konstatovat že origo tlumič řízení mi u nového ještě neupraveného auta odešel po čtyřech tis. kilometrech prostě vytekl :lol:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
No asi ten předek opravdu nechám vyměnit za originál. Moc se v tom neorientuju, takže netuším, jaký je rozdíl mezi D44 a D60. Nebude ta originál Rubicon náprava stačit? Do čeho dávají tu D60? Jestli to je nějaká druhovýroba, nehrozí tam riziko, že z nějakého důvodu nebude pasovat nebo to zase nějak rozhodí řízení? Jak jsem psal, hlavně přes léto s ním jezdím bez dvéří a střechy na normálních silnicích, tak aby mě to pak na každém železničním přejezdu nebo kostkách nekatapultovalo z auta :lol:
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Firma Dana není žádná druhovýroba ale je to výrobce náprav pro Jeep ( a nejen pro něj) už několik desetiletí. Čím vyšší číslo,tím vyšší pevnost/nosnost nápravy. D60 se dává na novej armádní J-8 například. Ale není jen tak bolt-on,už jen proto,že to má jinou rozteč šroubů a jiný detaily.
jestli to nechceš moc řešit,kup rubikoní D44 i se špérou a máš klid. jen přehodíš nápravy a připojíš vypínač na špéru
jestli to nechceš moc řešit,kup rubikoní D44 i se špérou a máš klid. jen přehodíš nápravy a připojíš vypínač na špéru
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Oprava,D60 je u J8 jen na zadku.Ve předu má D44 ale jiný bolt pattern
Takhle se prodává D44 s Rubicona:
http://www.quadratec.com/products/52446_101_T.htm
Takhle se prodává D44 s Rubicona:
http://www.quadratec.com/products/52446_101_T.htm
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
... asi tak. Po prototypu co do způsobu uchycení a případných konsekvencí zas tak moc netoužím. To bych nakonec pořád něco vyměňoval a nakonec z toho bude doma dělaný Hummer 1 s motorem a koly ze Zetoru ... :lol:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
.. a ještě u té D44 na předku - mám 3,8 automat, nebude se nějak hádat automatická převodovka s novým poměrem převodu na nápravě? Nebudou se tam muset nějak měnit celkové převodové poměry? ... abych za rok nesháněl novou převodovku ...
Jinak 12.000km u AutoViper v Radotíně vše OK. Díky za radu. Rychlé, přátelské, opravili sami i věci, které jsem zapoměl nahlásit a z ceny jsem neměl pocit, že živým dalších deset kancelářských krys o patro výš
Jinak 12.000km u AutoViper v Radotíně vše OK. Díky za radu. Rychlé, přátelské, opravili sami i věci, které jsem zapoměl nahlásit a z ceny jsem neměl pocit, že živým dalších deset kancelářských krys o patro výš
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
No musíš koupit se správným převodem.Já nevím co máš v Sahaře. Každopádně Rubicon v automatu má 4,11. Já mám X a taky mám 4,11. Ty můžeš mít třeba 3,73
Musíš si to zjistit.Nemůžeš mít na zadku a předku rozdílný převody.
Musíš si to zjistit.Nemůžeš mít na zadku a předku rozdílný převody.
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Jen jedná skromná otázka na majitele vozu, zajímalo by mne kde a jak chceš to auto používat ?? Chceš z toho mít trialový speciál, nebo jen tak ježdění 80% silnice, a sem tam kouknout do rumun nebo někam do lesa.
Je to důležité si položit tuhle otázku, abys nebyl pak sklamaný z výsledku a neulítl dalších 200 tis.
U každé hardcore ůpravy na nějaké monstrum , musíš počítat s tím že se ti jízdní vlastnosti na normální silnici zhorší.
Nebo jít cestou jako Harley , který tuto otázku má vyřešenou, a auto tvoří k obrazu svému aby bylo funkční vypadalo dobře a minimalně ztratilo z jízdního komfortu při denním použití.
Je to důležité si položit tuhle otázku, abys nebyl pak sklamaný z výsledku a neulítl dalších 200 tis.
U každé hardcore ůpravy na nějaké monstrum , musíš počítat s tím že se ti jízdní vlastnosti na normální silnici zhorší.
Nebo jít cestou jako Harley , který tuto otázku má vyřešenou, a auto tvoří k obrazu svému aby bylo funkční vypadalo dobře a minimalně ztratilo z jízdního komfortu při denním použití.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Teda mě taky tohle trochu zajímá :lol: . Já se v celku neorientuju v tom,jak auto používáš. Koupíš luxusní Saharu.která je tak trochu v řadě Wrangler myšlená pro silnici ale říkáš že v ní vozíš dříví po lese ,nazvedáš auto a čekáš že to bude stejný na silnici jako v origo konfiguraci,chceš v celku radikální úpravy ale bojíš se změn a toho,co by mohli přinést.
Jeep je především o změnách a předělání originál dílů a komponentů. Vše,co je dělaný pro terén,ti sebere ze silničních vlastností.
Jeep je především o změnách a předělání originál dílů a komponentů. Vše,co je dělaný pro terén,ti sebere ze silničních vlastností.
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Je to jednoduché. Původně jsem kupoval Unlimited kvůli větší kapacitě (dva velcí psi) a lepší jízdní stabilitě při vyšších rychlostech v normálním prostředí. No a Jeep místo např. Landcruiseru 100 jsem chtěl zase kvůli tomu, že mi nevadí za tím tahat klády a případně to opřít o strom nebo odřít v roští. Navíc se mi líbí jezdit bez střechy a dveří, což jiné auto tohoto typu neumožňuje + samozřejmě určitá jedinečnost a historie typu.
No a když nejedu někam daleko, tak přes to, že je to nepohodlný auto, radši jezdím tím než služebním ke kterému nemám vůbec žádné emoce, a které teď navíc drandní přítelkyně. Takže se z Jeepu stalo vlastně moje jediné auto
Monster truck z toho udělat v žádném případě nechci. Myslím, že novými pneu, šnorchlem a přední nápravou opravu skončím a to si tou nápravou nejsem zatím moc jistý. Možná to nakonec ponechám u výměny tlumiče řízení ... i když ta D44 s uzávěrkou ... :lol:
No a když nejedu někam daleko, tak přes to, že je to nepohodlný auto, radši jezdím tím než služebním ke kterému nemám vůbec žádné emoce, a které teď navíc drandní přítelkyně. Takže se z Jeepu stalo vlastně moje jediné auto
Monster truck z toho udělat v žádném případě nechci. Myslím, že novými pneu, šnorchlem a přední nápravou opravu skončím a to si tou nápravou nejsem zatím moc jistý. Možná to nakonec ponechám u výměny tlumiče řízení ... i když ta D44 s uzávěrkou ... :lol:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Být tebou tak se opravdu na výměnu nápravy vyprdnu, max bych pořešil zadní uzáverku třeba od PetraF off.lock., (mimochodem se zadní špérou si vystačí i broci co jezdí shock cup a umístění na bedně), max jiné ráfky a nějaké obutí v MT 33" které ti tam krásně vleze , předek bych spáchal geometrii ( ačkoli je mi to s podivem že by se ti to při 2" liftu tolik změnilo ale nevím co ti tam dávali za kit, ale ramena asi určitě ne) . A bylo by vymalováno
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Taky nevím,co ti mohlo při takovýmhle ušmudlaně malým přizvednutí něco udělat s řízením. Já rozdíl při 2,5" nezaznamenal.
Určitě bych spíš řešil uzávěrku na zadek než na předek. V zadu je jednak důležitější a druhak,máš menší naději něco se zašpérovaným zadkem zničit. na zašpérovanej předek musíš bejt hóódně citlivej a přesně vědět kdy zapnout a hlavně kdy vypnout abys nerozlámal poloosy a nebo dif.
K pohodlí. Měl jsem Cherokee XJ ,Granda ZJ a s WJ Grandem jsem taky něco najezdil a můžu ti říct,že JK je ze všech těhle aut nejpohodlnější. Nemyslím výbavou interiéru ale jak se chová na silnici.
Určitě bych spíš řešil uzávěrku na zadek než na předek. V zadu je jednak důležitější a druhak,máš menší naději něco se zašpérovaným zadkem zničit. na zašpérovanej předek musíš bejt hóódně citlivej a přesně vědět kdy zapnout a hlavně kdy vypnout abys nerozlámal poloosy a nebo dif.
K pohodlí. Měl jsem Cherokee XJ ,Granda ZJ a s WJ Grandem jsem taky něco najezdil a můžu ti říct,že JK je ze všech těhle aut nejpohodlnější. Nemyslím výbavou interiéru ale jak se chová na silnici.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host