JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

Na servis si dostal tipy.Tomuž záleží na Tobě a kde se a jak domluvíš.Znám jen práci a přístup PetrF se Strakonic.

Pneu. No já tohle řešil na začátku roku.Taky sem an sedmnáckách a je to trochu problém sehnat vhodný pneu. Nikdy jsem M/T nechtě a vždycky na předchozích autech jse jezdil A/T od BFG.Bohužel v 17" a rozměru 285/70x17 se pro evropu nedělaj a dovoz s USA je nesmysl. Po kladnejch recenzích a i doporučením Toma Hlaváče,jsem sáhnul po jediný nabídce,jako z nouze ctnost,po Cooper Discoverer SST M/T a nelituju! Přesně dle recenzí. Ač M/T,tak velice tichá pneu,dobře drží na silnici i teď v zimě a skoro až excelentní na sněhu. Já moc terénu nedám a jezdím víc silnici a hlavně prahu ale pneu je velice dobrá i na tohle používání. O vzhledu jak se hodí k autu a k 2,5" liftu a jejích případnejch teréních vlastností,ani nemluvě. Takže budu další,kdo tuhle gumu chválí a doporučuje.
Máč dvoupalcovej lift.Takže je nesmysl abys dával origo rozměr 255/75x17 ale dej stejnej jako mám já nebo většina s JK na 2-2,5" liftu. 285/70X17 což je zhruba 33".
Nic extrémního přesto funkčního :
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
meett
hodně velkej kecal
Příspěvky: 501
Registrován: 12 led 2007, 20:13
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od meett »

cus,

snorchl doporucuju od Toma, s cyklonem - ten ma tu vyhodu ze muzes klidne zaslepit i ty diry co jsou v sací nadobce.
- jinak hlavne pro Dannyho ( ten ma ten cyklon natrěnej na černo ) je potřeba ho fakt min. 1x za měsíc vyklepat - já po víkendovém ježdění ve sněhu ho měl plný sněhu - a druhý den do poloviny vody .
kdyby měl šnorchl tu kobru tak se to kondenzuje v origos sací nádobce a třeba to i odtéká těmi dírkami, když nejsou ucpané, třeba od bláta :up: :up:
--- mě ho montovali v tom HK ,

uzaverky bych zatim taky asi neresil ( protoze ja je mám :cheche: :cheche: ) když tak je na ně čas vždycky - v tomhle čase fakt gumy ( kor v lese ) a taky by ted nebyly od veci retezy


kmitání - ted resim taky u Hellcata - daval jsem rozsirovací podlozky a taky mi to na nerovnosti dela taky neplechu - objednal sem novej posilovac a kazdopadne to poslu na geometrii. a doženutu alespon na nejakou prijatelnou míru - davam to tam 2x do roka

Co je ovsem zajimavy tak jsem kupoval JK unlimitet sport 08 . a nedávno ho vezl po ose - je sice po nehode ale ne po takovy aby to odnesl podvozek - ma to nejaký priplatkový AL 16 nebo 17 ( bez zvednutí ) original b)pneu nejaky M+S a mezi 90 a 100 to zacne kmitat také i bez jakékoliv nerovnosti. Před a po zase dobrý, ale vypadá to opet spíš na geometrii. :up:
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

OK, snorkel vezmu od Toma dle rady, pneu jsou také jasný, geometrii a práci zkusim domluvit v HK. No a ty špéry/celou nápravu ještě promyslím, ale stejně tam nakonec asi dám na předek tu originál D44 z Rubicona ... Jenom se musím ještě trochu osmělit ... :wink:
Zatím moc děkuju.
S Tomem si už napíšu separátně, abych nezatěžoval fórum :up:
LUKI

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od LUKI »

Koukám že sis v těch ůpravách celkem naběhl ...

Mám ten dojm že sahara má vepředu D30, Takže bys musel dát dopředu celou novou nápravu , abys tam narval špéru z rubicona. A jestliže bych už kupoval přední novou nápravu ( ranec jak sviňa) tak už jdu do D60 :wink:


Jinak můžu konstatovat že origo tlumič řízení mi u nového ještě neupraveného auta odešel po čtyřech tis. kilometrech prostě vytekl :lol:
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

No asi ten předek opravdu nechám vyměnit za originál. Moc se v tom neorientuju, takže netuším, jaký je rozdíl mezi D44 a D60. Nebude ta originál Rubicon náprava stačit? Do čeho dávají tu D60? Jestli to je nějaká druhovýroba, nehrozí tam riziko, že z nějakého důvodu nebude pasovat nebo to zase nějak rozhodí řízení? Jak jsem psal, hlavně přes léto s ním jezdím bez dvéří a střechy na normálních silnicích, tak aby mě to pak na každém železničním přejezdu nebo kostkách nekatapultovalo z auta :lol:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

Firma Dana není žádná druhovýroba ale je to výrobce náprav pro Jeep ( a nejen pro něj) už několik desetiletí. Čím vyšší číslo,tím vyšší pevnost/nosnost nápravy. D60 se dává na novej armádní J-8 například. Ale není jen tak bolt-on,už jen proto,že to má jinou rozteč šroubů a jiný detaily.
jestli to nechceš moc řešit,kup rubikoní D44 i se špérou a máš klid. jen přehodíš nápravy a připojíš vypínač na špéru
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

Oprava,D60 je u J8 jen na zadku.Ve předu má D44 ale jiný bolt pattern

Takhle se prodává D44 s Rubicona:

http://www.quadratec.com/products/52446_101_T.htm
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

... asi tak. Po prototypu co do způsobu uchycení a případných konsekvencí zas tak moc netoužím. To bych nakonec pořád něco vyměňoval a nakonec z toho bude doma dělaný Hummer 1 s motorem a koly ze Zetoru ... :lol:
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

.. a ještě u té D44 na předku - mám 3,8 automat, nebude se nějak hádat automatická převodovka s novým poměrem převodu na nápravě? Nebudou se tam muset nějak měnit celkové převodové poměry? ... abych za rok nesháněl novou převodovku ...
Jinak 12.000km u AutoViper v Radotíně vše OK. Díky za radu. Rychlé, přátelské, opravili sami i věci, které jsem zapoměl nahlásit a z ceny jsem neměl pocit, že živým dalších deset kancelářských krys o patro výš :wink:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

No musíš koupit se správným převodem.Já nevím co máš v Sahaře. Každopádně Rubicon v automatu má 4,11. Já mám X a taky mám 4,11. Ty můžeš mít třeba 3,73
Musíš si to zjistit.Nemůžeš mít na zadku a předku rozdílný převody.
LUKI

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od LUKI »

Jen jedná skromná otázka na majitele vozu, zajímalo by mne kde a jak chceš to auto používat ?? Chceš z toho mít trialový speciál, nebo jen tak ježdění 80% silnice, a sem tam kouknout do rumun nebo někam do lesa.

Je to důležité si položit tuhle otázku, abys nebyl pak sklamaný z výsledku a neulítl dalších 200 tis.
U každé hardcore ůpravy na nějaké monstrum , musíš počítat s tím že se ti jízdní vlastnosti na normální silnici zhorší.
Nebo jít cestou jako Harley , který tuto otázku má vyřešenou, a auto tvoří k obrazu svému aby bylo funkční vypadalo dobře a minimalně ztratilo z jízdního komfortu při denním použití. :wink:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

Teda mě taky tohle trochu zajímá :lol: . Já se v celku neorientuju v tom,jak auto používáš. Koupíš luxusní Saharu.která je tak trochu v řadě Wrangler myšlená pro silnici ale říkáš že v ní vozíš dříví po lese ,nazvedáš auto a čekáš že to bude stejný na silnici jako v origo konfiguraci,chceš v celku radikální úpravy ale bojíš se změn a toho,co by mohli přinést.
Jeep je především o změnách a předělání originál dílů a komponentů. Vše,co je dělaný pro terén,ti sebere ze silničních vlastností.
Marek Pegas

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Marek Pegas »

Je to jednoduché. Původně jsem kupoval Unlimited kvůli větší kapacitě (dva velcí psi) a lepší jízdní stabilitě při vyšších rychlostech v normálním prostředí. No a Jeep místo např. Landcruiseru 100 jsem chtěl zase kvůli tomu, že mi nevadí za tím tahat klády a případně to opřít o strom nebo odřít v roští. Navíc se mi líbí jezdit bez střechy a dveří, což jiné auto tohoto typu neumožňuje + samozřejmě určitá jedinečnost a historie typu.

No a když nejedu někam daleko, tak přes to, že je to nepohodlný auto, radši jezdím tím než služebním ke kterému nemám vůbec žádné emoce, a které teď navíc drandní přítelkyně. Takže se z Jeepu stalo vlastně moje jediné auto :wink:

Monster truck z toho udělat v žádném případě nechci. Myslím, že novými pneu, šnorchlem a přední nápravou opravu skončím a to si tou nápravou nejsem zatím moc jistý. Možná to nakonec ponechám u výměny tlumiče řízení ... i když ta D44 s uzávěrkou ... :lol:
LUKI

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od LUKI »

Být tebou tak se opravdu na výměnu nápravy vyprdnu, max bych pořešil zadní uzáverku třeba od PetraF off.lock., (mimochodem se zadní špérou si vystačí i broci co jezdí shock cup a umístění na bedně), max jiné ráfky a nějaké obutí v MT 33" které ti tam krásně vleze , předek bych spáchal geometrii ( ačkoli je mi to s podivem že by se ti to při 2" liftu tolik změnilo ale nevím co ti tam dávali za kit, ale ramena asi určitě ne) . A bylo by vymalováno :wink:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek

Nový příspěvek od Harley »

Taky nevím,co ti mohlo při takovýmhle ušmudlaně malým přizvednutí něco udělat s řízením. Já rozdíl při 2,5" nezaznamenal.

Určitě bych spíš řešil uzávěrku na zadek než na předek. V zadu je jednak důležitější a druhak,máš menší naději něco se zašpérovaným zadkem zničit. na zašpérovanej předek musíš bejt hóódně citlivej a přesně vědět kdy zapnout a hlavně kdy vypnout abys nerozlámal poloosy a nebo dif.

K pohodlí. Měl jsem Cherokee XJ ,Granda ZJ a s WJ Grandem jsem taky něco najezdil a můžu ti říct,že JK je ze všech těhle aut nejpohodlnější. Nemyslím výbavou interiéru ale jak se chová na silnici.
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host