JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Příčinou může být celá řada věcí, co tam máš obuté za pneu , a co obsahovala ůprava podvozku ???
P.S.: Jirko jestli bude čas tak se rád zůčatním
P.S.: Jirko jestli bude čas tak se rád zůčatním
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
... tak po dnešní návštěvě v Autoviper to vypadá na tlumič řízení. Ten originální to přestože ještě "nevytekl" to prý nezvládá s ohledem na zatížení předku (naviják, nárazník + krycí plech) a lift.
Nechal jsem znovu vyvážit kola, snížil tlaky z 2,4 na 2,2, trochu se to zlepšilo, ale problém tam je pořád. Nyní čekám na zprávu z Autoviper, jestli existuje nějaký "heavy duty" tlumič řízení přímo na JK nebo se to bude muset řešit "nějak jinak" ... Tak jsem zvědavý, nicméně do té doby alespoň dodržuju rychlost a dálnicím se vyhýbám
Nechal jsem znovu vyvážit kola, snížil tlaky z 2,4 na 2,2, trochu se to zlepšilo, ale problém tam je pořád. Nyní čekám na zprávu z Autoviper, jestli existuje nějaký "heavy duty" tlumič řízení přímo na JK nebo se to bude muset řešit "nějak jinak" ... Tak jsem zvědavý, nicméně do té doby alespoň dodržuju rychlost a dálnicím se vyhýbám
- Standa
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 837
- Registrován: 15 pro 2006, 16:24
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Heavy duty by měl snad existovat už i pro JK. Normálně byli vždy k mání pro YJ i TJ, mám ho na TJ taky.
Je otázka zda je to opravdu tím, ale nic výměnou za Heavy duty určitě nezkazíš.
Je otázka zda je to opravdu tím, ale nic výměnou za Heavy duty určitě nezkazíš.
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Normálně ten tlumič jde v poho sehnat já tam mám zesílený Rancho práce na 10 minut. cenofka někde kolem 2,5 tis.
Spíše si pokládám otázku jestli že tam máš origo gumy , tak není něco v pořádku, protože mně to fungovalo na origo gumách i s vyteklým tlumičem ... .
Problém se projevil až když jsem tam dal diagonální maxxisy c.c. v 35ti palcích. Tyhle gumy nešly vyvážit právě proto že to byly diagonály a ten vyteklý tlumič způsoboval to rozkmitání .....
Spíše si pokládám otázku jestli že tam máš origo gumy , tak není něco v pořádku, protože mně to fungovalo na origo gumách i s vyteklým tlumičem ... .
Problém se projevil až když jsem tam dal diagonální maxxisy c.c. v 35ti palcích. Tyhle gumy nešly vyvážit právě proto že to byly diagonály a ten vyteklý tlumič způsoboval to rozkmitání .....
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
... už jsem se smířil s tím, že budu muset postupovat vylučovací metodou. Takže dám tlumič a uvidíme co dál ...
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Ahoj,
tak mi dnes u AutoViper v Radotíně namontovali nový tlumič řízení - dali tam RANCHO RS 5510. Auto se výrazně zklidnilo, řízení je pevnější a přesnější. Dnes to ješte otestuji na dálnici v rychlostech okolo 120-140, ale zdá se, že problém rozkolísání po přejezdu příčných nerovností je vyřešen. Původní tlumič řízení měl znatelnou vůli (docházelo tam při stálé síle stlačování nebo vytahování k cca 2cm "výpadkům" v plynulosti pohybu, což jsem vyzkoušel i vlastníma rukama).
Takže jdu pokračovat se snorkelem a případně zadní uzávěrkou.
Všem zatím díky,
Marek
P.S. K tomu tlumiči je potřeba přikoupit úchyt (tie rod bracket with U-bolts), jelikož původní úchyt z originál tlumiče nepasuje a musel by se nějak na koleni bustlit. Proto jestli to někdo budete řešit, tak objednávejte obojí najednou, ať nečekáte a vyjde to cca na 6tisíc obojí i s prací.
tak mi dnes u AutoViper v Radotíně namontovali nový tlumič řízení - dali tam RANCHO RS 5510. Auto se výrazně zklidnilo, řízení je pevnější a přesnější. Dnes to ješte otestuji na dálnici v rychlostech okolo 120-140, ale zdá se, že problém rozkolísání po přejezdu příčných nerovností je vyřešen. Původní tlumič řízení měl znatelnou vůli (docházelo tam při stálé síle stlačování nebo vytahování k cca 2cm "výpadkům" v plynulosti pohybu, což jsem vyzkoušel i vlastníma rukama).
Takže jdu pokračovat se snorkelem a případně zadní uzávěrkou.
Všem zatím díky,
Marek
P.S. K tomu tlumiči je potřeba přikoupit úchyt (tie rod bracket with U-bolts), jelikož původní úchyt z originál tlumiče nepasuje a musel by se nějak na koleni bustlit. Proto jestli to někdo budete řešit, tak objednávejte obojí najednou, ať nečekáte a vyjde to cca na 6tisíc obojí i s prací.
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Tak to máš asi nějaký jiný než já Marku, schválně se podívám na označení. Mně to Rancho pasovalo na origo držáky a cenovka byla někde kolem 2,5
p.s. Jinak ten origo tlumič asi stojí fakt za howno , nebo nějaká mizerná várka mně taky odešel po chvíli ,prostě vytekl.
p.s. Jinak ten origo tlumič asi stojí fakt za howno , nebo nějaká mizerná várka mně taky odešel po chvíli ,prostě vytekl.
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Mě vytekl tlumič řízení na JK ve 13 tis km.Sice jsem nepozoroval výrazný změny chování /občasný vibrace volantu okolo 100km/h a to jsem příčítal špatnýmu vyvážení kol a možná méně citlivé reakci kol na pohyb volantu/,po výměně se auto začalo chovat lépe a protože mám ještě zaruku,nechal jsem vyměnit tlumič zadara za původní,tak uvidíme jak dlouho vydrží
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
tak pod vaším oblbnutím :lol: jsem zkusmo sundal tlumič řízení.Trochu jsem si říkal,jestli to lehký tažení ke straně není způsobený ním,když vám tak odcházej. No, tlumičem to není ,ten je po skoro 70tis.km a dvou letech stále jako novej bez náznaku opotřebení.
Každopádně jízda bez tlumiče byla absolutně stejná jeko s ním,nepoznal jsem rozdíl a ni se neprojevila nějaká nepohoda od podvozku nebo řízení. Možná jde lehčejc točit volantem na místě. Což je známka fungujícího tlumiče.
Každopádně jízda bez tlumiče byla absolutně stejná jeko s ním,nepoznal jsem rozdíl a ni se neprojevila nějaká nepohoda od podvozku nebo řízení. Možná jde lehčejc točit volantem na místě. Což je známka fungujícího tlumiče.
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Tak se asi shodneme,že Jeep jen nejen největší skládačka na světě,ale i pěknej hlavolam,kterej nás spolu s většinou "perfektně" pracujících autoservisů stále nutí procvičovat mozkový závity a také zvyšuje naši psychickou odolnost,ale i přes to bych do toho šel znovu a znovu. A taky o čem by se pak tady psalo ? :lol:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
No to máš pravdu dodělávám ho od té doby co jsem ho koupil, a už si říkám že kdybych se na to bejval vyprdnul a nechal ho tak jak je možná bych udělal líp :lol:
Začínám mít pocit že čím víc se to upravuje, tak tím víc nacházím slabin. Už se na to mám chuť vyprdnout, protože docházím k názoru že tudy cesta nevede.... . Začínám chápat filozofii Harleye ve smyslu a způsobu ůprav jeho vozů.
Začínám mít pocit že čím víc se to upravuje, tak tím víc nacházím slabin. Už se na to mám chuť vyprdnout, protože docházím k názoru že tudy cesta nevede.... . Začínám chápat filozofii Harleye ve smyslu a způsobu ůprav jeho vozů.
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: JK Unlimited 2008 / šnorchl + dodělání př+zad. uzávěrek
Ty bys chtěl JKčko :eek: :rolleyes: :eek:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host