Stránka 1 z 1

Zapojení elektriky

Napsal: 02 úno 2007, 18:01
od Michael
nevíte někdo co znamená která barva drátů co vedou do konektorů u origo radia?

Napsal: 03 úno 2007, 16:35
od Michael
díky, vyřešeno, našel jsem zapojení na netu

Napsal: 03 úno 2007, 20:43
od Michael
http://www.wjjeeps.com/audiowire.htm je to sice na cherokee, ale radia davali do vseho stejny

Tady jsou nějaké info na Wranglera

Napsal: 10 úno 2007, 09:44
od Peterp
Ahoj, našel jsem jeden zajímavý zdroj informací. Mrkněte se na to.
http://www1.autozone.com/servlet/UiBrok ... Crumbs=YES

Baterka do rána šlus

Napsal: 24 bře 2009, 19:48
od Krtek
Ahoj. Sundávali mě tažné včetně elektriky a zapojili podsvícení náklonoměru na podsvícení palubovky. Do rána je baterka skoro kaput. :blb: Jízdou se přes den zase dobije ale ráno zase schlus. Napadá vás na co se mám podívat? Případně jak se dá místo skratu lokalizovat? Poraďte pls. Díky.

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 24 bře 2009, 20:43
od Henry
No tvrdý zkrat by tu baterii zlikvidoval podstatně rychleji, pokud by dříve ovšem neshořely ty dráty či pojistky, zase takový proudový průřez nemají a ta baterka je schopna klidně dodat i třeba 100A. Spíše bych to viděl na ten náklonoměr, ale nepíšeš jestli ti náhodou nesvítí pořád. Vypadá to spíše na pozvolné vybíjení proudem tak kolem 1 až 2A, přes noc se tím pádem baterie dostane na méně než polovinu kapacity. Tak na to mrkni .... a nebo stačí odpojit plus a vřadit ampérmetr a změřit odběr a hned budeš vědět co se děje.

tožtak

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 24 bře 2009, 21:04
od Krtek
Ten náklonoměr samozřejmě svítí, jen když svítí podsvícení palubovky. Jsou v něm prý jen ledky. Myslím že kromě pamětí na rádiu by nic nemělo být pod proudem když je klíček Off. Kolik myslíte že bych měl na baterce naměřit? Doposud to bylo i s rádiem OK. Díky.

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 24 bře 2009, 21:59
od Henry
Tak to je ok, tak by to i mělo být i s tím rádiem .... tipnul bych to, že se někde něco při té montáži spojilo, ale to by mělo být vidět - většinou pak něco nefunguje jak má - jako že třeba blikají jiné světla než blinkry a podobné blbosti nebo svítí kontrolky ... a nebo jak psal Robin, zkontroluj ty odstraněné či štíplé dráty od zásuvky toho závěsného co ti sundavali. Jinak odběr v klidu by fakt měl být v řádu miliampér, pokud tam nemáš ještě třena alarm či podobné věci. Změřil bych ten odběr z baterky, ať máš zichr a navíc to bude přesné

tožtak

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 29 dub 2009, 15:20
od Krtek
Ahoj.

Takže vytaženo, odbahněno, vysušeno. Nový blok motoru, těsnění, přebroušená klikovka, nový chladič, víko rozdělovače, palec, kabely, svíčky. :up:
Otočím klíčem, rozsvítí se check engine a nerozsvítí se olej a nezabzučí stříkačka. Engine svítí i po vytažení klíčku. Prostě nemůžu nějak zařídit aby tam šel benzín. :down:
Babo ( Harleji) prosím poraď :cry: :cry: :cry:

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 29 dub 2009, 20:31
od Krtek
A to máš zas reht. Akorát si musím najít místo tebe jiný vzor. Už mě to začíná lézt trochu do peněz. Ale jak říkáš, je to životní styl :cheche:

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 30 dub 2009, 13:07
od Harley
Krtku,díky za důvěru ale nějak mě nic nenapadá,jen,že je nějakej borel v elektrice,dle popisu. Vím,je to odpověď jak pojď mě jebat ale fakt takhle nedokážu nic víc .

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 30 dub 2009, 14:34
od Krtek
Souhlasím do posledního slova. Jen jsem se chtěl ujistit. :up:

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 30 dub 2009, 22:44
od Krtek
Tak už to točí. Jen pro informaci byla voda v nádrži :wink:

Re: Zapojení elektriky

Napsal: 30 dub 2009, 23:54
od Bob Holoubek
Krtku já tě žeru ta tvoje zarpultilost a vytrvalost cpát stále peníze do toho YJ kurva myslím si,že už bych za ty prachy dotáhl krátkýho JK :up: ,ale jsi holt tvrdý ogar z Gotwaldova a to tě omlouvá.Každopádně máš můj support, v Plzni ti vysvětlím co to je :cheche: a zvu tě zítra na škopek.
Bob :wink: