Stránka 5 z 6
Re: Obutí JK
Napsal: 23 kvě 2013, 00:03
od Harley
Já vím.EU verze tuším do roku 2010 . Pak už maj jen 245tky.
Re: Obutí JK
Napsal: 24 kvě 2013, 20:57
od nafťák
Toto sú správne pneu na wranglera.Velkosť 37x14,5xR16
Re: Obutí JK
Napsal: 24 kvě 2013, 22:45
od Radek 66
Re: Obutí JK
Napsal: 25 kvě 2013, 08:13
od Harley
Jaký máš převody k těm kolům a úpravám?
Re: Obutí JK
Napsal: 25 kvě 2013, 09:06
od PETARDAK
Harley píše:Jaký máš převody k těm kolům a úpravám?
Tome, nafťák bere úpravy a offroad ježdění celkem vážně, převody má 5,13! A má i moc pěkný videjka z ježdění na Youtube

má super navigátora a jezdí strašně citovka, technicky a hlavou
Tady má obsáhlé vlákno:
http://www.4x4nazory.sk/diskusia/viewto ... =22&t=1628
Re: Obutí JK
Napsal: 06 zář 2013, 21:15
od elvis
Jelikož jsem přestoupil z klubu TJ do JK 3.8, tak taky řeším obutí, jedno vím jasně- Cooper Disc. STT. Koupil jsem ho s diskama Pro Comp Extreme 8x17 ET 0, pneu Cooper Disc. ST 33x12,50x17. Auto nemá žádný lift, takže ani nemohu odpojit stabilizátory.
Navíc je to líný(pokud se to šolichá, tak to jde, ale větší akcelerace se rovná nule) a drobet to žere. Koupil jsem od známého nové orig.ráfky Mopar 7,5x17. Takže se rozhoduji mezi 245/70xR17 nebo 265/70R17. V TP je mám zapsaný oboje + orig. 245/75R16. Jelikož chci zachovat původní jízdní vlastnosti auta a hlavně je pro mě hlavní sezona zima a sníh( po loukách a lesích Krušných hor a nebo bahno, což dělám hlavně kvůli vnukovi, protože jako každý dítě bahno miluje) tak se přikláním k 245-pětkám i když 265-tky jsou o trochu levnější. Syn mi je koupí v Německu na firmu, tak,že mě vyjdou na cca 3.400 Kč/ks.
Re: Obutí JK
Napsal: 07 zář 2013, 08:07
od PETARDAK
Mám TJ i JK a na obou, už sem stihnul vystřídat mnoho rozměrů gum, Jk je o kus těžší váhová kategorie a na 265kách pojede moc pěkně, ono dokud jsou STTéčka zánovní tak JK funguje perfektně

i na 285 i na 12.5".
Jen bych klidně zkusil 265ky obout na ty ProComp disky s ET 0

takhle úzká guma bude na JK a na orig disku nevzhledně "utopená"
A za mě: nechat gumy 33", dát malej lift 2-2,5", a investovat do změny převodů v difech na 4.88

je to jistě dražší cesta, ale výsledkem je WRANGLER pro radosr

a s daleko jinou průchodností v OFF

Re: Obutí JK
Napsal: 08 zář 2013, 07:08
od elvis
PETARDAK píše:Mám TJ i JK a na obou, už sem stihnul vystřídat mnoho rozměrů gum, Jk je o kus těžší váhová kategorie a na 265kách pojede moc pěkně, ono dokud jsou STTéčka zánovní tak JK funguje perfektně

i na 285 i na 12.5".
Jen bych klidně zkusil 265ky obout na ty ProComp disky s ET 0

takhle úzká guma bude na JK a na orig disku nevzhledně "utopená"
A za mě: nechat gumy 33", dát malej lift 2-2,5", a investovat do změny převodů v difech na 4.88

je to jistě dražší cesta, ale výsledkem je WRANGLER pro radosr

a s daleko jinou průchodností v OFF

Na kolik cca vyjde ta změna převodů v difech?
Re: Obutí JK
Napsal: 08 zář 2013, 07:51
od PETARDAK
elvis píše:PETARDAK píše:Mám TJ i JK a na obou, už sem stihnul vystřídat mnoho rozměrů gum, Jk je o kus těžší váhová kategorie a na 265kách pojede moc pěkně, ono dokud jsou STTéčka zánovní tak JK funguje perfektně

i na 285 i na 12.5".
Jen bych klidně zkusil 265ky obout na ty ProComp disky s ET 0

takhle úzká guma bude na JK a na orig disku nevzhledně "utopená"
A za mě: nechat gumy 33", dát malej lift 2-2,5", a investovat do změny převodů v difech na 4.88

je to jistě dražší cesta, ale výsledkem je WRANGLER pro radosr

a s daleko jinou průchodností v OFF

Na kolik cca vyjde ta změna převodů v difech?
Odhad 40t.??? Materiál (2x převod + 2x sada ložiska,podložky,gufera) v US je do 1000 USD, ale doprava,clo,DPH...

Hlavně to nemůže dělat každej "Lojza" v Česku je pár lidí co to pořádně umí

: PetrF, Koudelka, ...?
Já si převody dělal sám, ale je to velmi delikátní práce s potřebou řady přípravků a znalostí...
Re: Obutí JK
Napsal: 12 zář 2013, 08:35
od elvis
Harley píše:Jaký myslíš podložky? Mám 2,5cm pod diskama a potom 2,5" (6,5cm) nad pružinama.
Ty pod diskama obnáší zhruba 4tis. Kč
Nad pružinama,na lift auta sada od Teraflexu,co mám od Toma Hlaváče,obsahovala 4ks. podložek,4ks. nastavení tlumičů,prodloužení dorazů a delší táhla stabilizátorů. Cenu si už přesně nepamatuju ale nějak kolem desítky.To by Ti upřesnil Tom jak je to teď.
Zásah do auta to není žádnej jen je o 6,5cm vyšší. Tohle je lift jen takovej decentní takový jen šolíchání. Ale díky tomu tam dostanu 33" (255/70x17). Tenhle rozměr je jen o číslo větší než originál .Tam jsou 32" (255/75x17).Takže změna minimální a žádný "velký" kola, ale jediný co to znatelně ovlivnilo je výkon motoru,kterej díky větším pneu zlenivěl ač mám 4,10 převod.Líný na převodech mi to přišlo i s origo pneu.
Kříže mám původní a neplánuju zesáílený ale co plánuju,je změna převodu v rozvodovkách ze 4,10 na 4,88.
Auto používám doslova denně a má najeto kolem 100tis.Km.Negativa ohledně liftu a větších kol jsem nezaznamenal co se životnosti některých dílů týče. Naopak spíš vidím positiva.Líp se s tím jezdí po Praze a uto líp vypadá.Jen sem měl honičku po liftu s ESP aby tu změnu akceptovala. Ale i to je řešitelný.
Kde seženu 4ks rozšiřovací podložky 2,5 cm za cca 4000Kč. Za tu cenu se mi podařilo zatím najít jen 2ks.
Re: Obutí JK
Napsal: 12 zář 2013, 10:40
od Harley
Re: Obutí JK
Napsal: 12 zář 2013, 19:10
od PETARDAK
Jak dal Harley odkaz(dík

) podložky orginál od "ROUGH COUNTRY" mám skladem i na JK(5x5") i na YJ+TJ(5x4,5") cena za sadu 4ks podložek+20ks nízkých UNF matic = 3.700,- s DPH + cca 180,- za poštu a dobírku, není problém poslat, bohužel zítra ráno startuji do Rumunska, tak "funguji"až za 10 dní...
Aleš Minarčík - PETARDAK tel.777 558 112
Re: Obutí JK
Napsal: 12 zář 2013, 20:35
od elvis
PETARDAK píše:Jak dal Harley odkaz(dík

) podložky orginál od "ROUGH COUNTRY" mám skladem i na JK(5x5") i na YJ+TJ(5x4,5") cena za sadu 4ks podložek+20ks nízkých UNF matic = 3.700,- s DPH + cca 180,- za poštu a dobírku, není problém poslat, bohužel zítra ráno startuji do Rumunska, tak "funguji"až za 10 dní...
Aleš Minarčík - PETARDAK tel.777 558 112
Super - nespěchám.
Jak jsem psal výše, že to s těma 33-tkama nejede a byl jsem z toho rozpačitej, a že to žere( na displeji to ukazovalo 20), tak už je to jinak. Udělal jsem to co jinak dělám hned, když něco jetého koupím - otevřel jsem airbox a ejhle - uvnitř tak půl kila kukuřice a filtr zalepenej listím a různým bordelem. Kukuřici jsem nabídl ptákům a filtr řádně vyčistil. Auto jede i na těch velkejch gumách, rozjede se na volnoběh a každej kvalt od 1 na 6 lze řadit v 1500 ot. a plynule se to rozjede - samozřejmě žádná velká akcelerace.To chce podřadit na 4 a pak to jde. Spotřeba znatelně klesla - najel jsem 330km z toho 200 couračky kolem baráku a 130 okresky a ukazuje to 13l na 100km.Výhoda těch velkých kol na silnici je, že když se rozpohybujou tak to pak jede samo, jako když jsem na horským kole přešel z 26stek na 29vítky, je nutno víc zabrat aby se to rozjelo a pak to jede jak sentinel.Nicméně objednal jsem si STT 265/70R17. Od známého jsem koupil 5ks original disky z Rubicona 7,5x17 nový jen sundaný z jeho auta, ale jsou s těma ventilkama co hlídají tlak, který nepotřebuju protože to na Jeepu nemám. Pokud by se daly prodat samotné ventilky, tak bych koupil ty podložky a nebo bych disky prodal komplet a koupil nějaké jiné s ET 20.
Jediná věc co mi na mé nové hračce vadí je sedadlo - to boční vedení na sedáku - mám už z něj otlaky na kyčlích. Podotýkám, že nemám velkou prdel - měřím 180cm a vážím 78kg.
Re: Obutí JK
Napsal: 12 zář 2013, 21:04
od elvis
Těď jsem mrknul na ten odkaz, ale ty jsou 3,75cm a ne 2,5 cm jak máš ty.
Re: Obutí JK
Napsal: 12 zář 2013, 22:28
od PETARDAK
elvis píše:
Těď jsem mrknul na ten odkaz, ale ty jsou 3,75cm a ne 2,5 cm jak máš ty.
No a pokud plánuješ pneu jen 265 tak s těmahle podložkama budeš mít vnější hranu pneu +/- tam co u pneu 285 a podložkách 25mm....