A co jinýho mohu dělat? Zrovna o death wobble je toho tu napsáno dost a taky sme o tom spolu mluvili osobně. Meet má ale pravdu v tom,že základ je 100% ,né ,150% udělaná geometrie. Dál potom na podvozku žádná vůle. Hlavně panhardky,převážit kola a zvětšit záklon na maximum až na hranici vibrací kardanu.
U geometrie si dyštak zkus pohrát se zbíhavostí. Má být 0° ale klidně zkoušej jít do zbíhavosti.Je to sice čtyřkolka ale předek se používá jen v terénu.Takže na silnici seš jako zadokolka a ty mají zbíhavost.(předohraby rozbíhavost).
Svisláky se blbě diagnostikují na vůli ale taky to mohou způsobit.. Jejich stav se dá trochu vyčíst s protokolu geometrie.Takže opět jak říká Meet,zajeď tam,kde jim tyhle věci ze stolice( né anální ale geometrický

), vyjíždí. Nejezdi k bambulům,co nemají počítačovou,laserovku a dělají to na optice a nedej bože latí a provázkem.
