takže nic jiného než mopar nechci v životě vidět a at si říká kdo chce co che .
Jinak gratuluju, ja takový štěstí neměl , al eto je karmou



Moderátor: Tom
Harley píše:To je prvně,kde se někde oficiálně říká,že plná s polo je nemíchatelná! Musí to bejt jen specifikum Castrolu.Všichni výrobci aut nebu tunigový firmy včetně olejářskejch firem se tomuhle nebráněj spíš naopak! Já vždy jezdil polo kterou jsem nalil po minerálu a problém nebyl a vypouštěl jsem olej špinavej úměrně použití.
Ten castrol má specifikaci MS 6395? Jestli "chlapci s laborky" v Radotíně jsou školeni olejářema,tak by do Jeepů olej bez týhle specifikace lejt neměli.
Já jen že jsem na olej týhle specifikace v čechách nenarazil.Ani u Castrolu.
Jirka píše:
Jak chceš zjistit, zda to má MS 6395, když to nikde nkdo nepíše a specialista z Castrolu, co chodí ke mně do firmy /sice kvůli jiným mazadlům/, o tom nemá ani páru.....:
Dost dlouho se hrabu v motorech a né jen tak jako nějakej opravář ale motory i stavím a i výkonově využívám.Jsem v kontaktu s mnoha světovýma tuningářema,starejma machrama a všichni mají stejný názor na použití syntetiky. Krom něčích praxí a teorií to sám i praktikuju a na tohle jsem motor ještě nikdy neudělal.Jirka píše: Celej svůj život slyším z tisíce zdrojů jedno jediný: plnou syntetiku nesmíš dát po ničem jiným, než jedině po plný syntetice nebo do novýho, pro to vyrobenýho, motoru. Ostatní je míchatelný bez problémů. Po minerálu polosyntetiku, po ní klidně minerál. Po plný syntetice polo i minerál, ale opačně NIKDY! Prostě pokud do motoru naleješ jednou jedinkrát cokoli jiného než plnou syntetiku, nesmíš ji tam dát znovu! /pomíjím to, že motor lze před tím vyčistit a vrátit ji tam, atd atd..ale to jsou detailní specifika/ . Prostě plná syntetika rozpouští usazeniny v motoru, ty zacpou filtr a tím je to hotovo! Zbytek usazenin jede do mazacích kanálů bez filtrování.....
Nikdy jsem, Harleyi neslyšel, že by někdo vůbec dovolil dát plnou syntetiku po čemkoli jiným - ale jak už jsme se bavili výše, netuším jak je to u motorek a jsem přesvědčen, že to stejný není - otáčky a podmínky provozu autových a motorkových motorů jsou úplně někde jinde...
:
Značka Castrol mi nevadí a ale na tohle se dá říct jediný.je to pěkná sračka a po týhle tvý zkušenosti vím,že se jí vyhnu.V tom případě je to jediná petrolejářská firma,která má tenhle problém nebo zvláštnosti.Když si najedeš najedeš na jakoukoliv jinou světovou značku a do sekce FAQ,tak tohleječasto řešená otázka a na kterou vždy odpovídaj,že oleje jsou míchatelný,jen vždy degraduješ ten lepší olej.Jirka píše: Polosyntetika specifikace 10W40 je naprosto ideální olej pro všechny ameriky /mimo těch úplně nejnovějších - k nim zase patří ty nejnověji vyvinuté oleje - bohužel.../. A je možno ji nalít kdykoli a po čemkoli! ALE - nesmíš pak už "nikdy" nalejt plnou syntetiku!
Proto v Radotíně používají Q8 - 10W40, které je možno dát do motoru kdykoli - ale nesmí se to dolejt plnou syntetikou, jako se to stalo mně!
:
:lol: :lol:Čejka Jiří píše:Hergot Haryku že tě to ale rozvášnilo co?![]()
Já už to neřeším páč jsem zadal do vyhledávače číslo 2012 a zjistil jsem že těch pár let co nám zbývá můžu klíďo jezdit na olej z friťáku.Je to totiž dost strašidelný
![]()
vymenit nervy znám toLUKI píše:Tak tak, a co se týče odborníku v servisech, byl jsem minulý týden na garančce při 20 t.a opět mne nezklamali![]()
mimo téma :
Rádio již reklamuji rok a opět nic, dveře u spolujezdce stále nejdou zvenku otevřít, zámky klepou a to že mi sem tam vynechává servo když auto stojí na místě mi bylo odborně řečeno že by to chtělo asi sehnat silnější protože tam mám velké kola :eek:
Suma sumárum tyhle všechny věci spolu s olejem měli odstranit za devět hodin ( na vše jsem je týden dopředu upozorňoval aby na to měli lidi a čas), já jak blbec tam táhnu auto na podvalu na sedmou ranní aby to do šesté odpoledne stihli, najedu pomalu 600 kiláku, a odpoledne si vyzvednu auto s vyměněným olejem a zbytek věcí mám peška, no to by se jeden posral
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti