Stránka 3 z 3

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 15 črc 2010, 18:05
od pallmexman
Uf, zase jsem o něco chytřejší. Elektronika a já si prostě nerozumíme. Díky za vysvětlení Harley.

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 17 črc 2010, 15:18
od VoVo
Ještě jeden dotaz: Pořád mně vrtá hlavou - po vypnutí motoru u JK (2.8CRD) něco ještě pár sekund bzučí v motorovým prostoru, jako by to byl nějakej měnič či co, pak to cvakne a přestane. Nevíte někdo, co to je?
Hergot, proč to ti Italové musej mít tak složitý. Teda jestli to bzučení s VM Motori souvisí a nevymysleli to v Toledu a je to k něčemu jinýmu než motoru.

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 18 črc 2010, 09:27
od pallmexman
To mě něco takového dělá i u 3.8L. Neni to nějaké zchlazení motoru?

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 18 črc 2010, 11:04
od Harley
Je to dochlazování rádia

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 18 črc 2010, 12:26
od pallmexman
Pic kozu do vazu :up:

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 19 črc 2010, 10:02
od VoVo
Né, dochlazování rádia je tichej větráček uvnitř. Tohle je někde vedle motoru, poblíž tý elektrický centrální pixly, má to zvuk jak palivový čerpadlo, nebo spíš jak bzučící transformátor tak na 200Hz. Nebo jako nějakej malej kompresorek. Zkusím to dohledat.
Kruci, proč nás trápějí tou elektrikou. Jako kdyby nestačilo mechanický vstřikovací čerpadlo integrovaný s podávacím, všechno pěkně s vůlema, aby se tam mohl lejt mazut nebo surová ropa nebo u moře rybí tuk nebo palmovej olej, ve válci by stačil ventil jen jeden, prpotože by to byl dvoutakt, nebo teda čtyřtakt, budiž, ale rozvody zubatejma kolama se nepřestřihnutelnejma klínkama, a z elektriky by tamn bylo jen žhavení a to by se zapínalo ručně při startu pod -20st. C, motor by se chcípal kohoutkem na palivovým vedení. Na světla páčkovej vypínač, další spínač pod brzdovým pedálem. A tlačítko houkačky a startéru a tím by elektrika skončila. Jo ještě jednostupňovej motorek topení a ruční kohout.

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 19 črc 2010, 10:42
od Harley
:lol: :lol:
Zase takovej pravěk bych teda nemusel,přestože jsem taky na jednoduchý a klasický věci. Tohle je ale jeden s důvodů,proč jsem nechtěl a mám i strach se současnejch dieselů.Jsou přetechnizovaný a strašně složitý a háklivý na horší podmínky a zacházení. Benzínovej motor takovej vývoj neprodělal a je stále,alespoň v Jeepech velice primitivní a houževnatej.Pořád se dá v nouzi nějak zprovoznit a dojet ale s CRD neuděáš nic.Jen čekat na odtah.

To bzučení v motoráku u benzínu nemám.Takže asi nějaká další "vymoženost" nafťáka. :lol:

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 13 srp 2010, 21:02
od pallmexman
Dočetl jsem se v českém katalogu chrysleru k JKčku i na stránkách (http://www.jeep.cz/vyberte-si-vuz/wrang ... pristroje/), že JK má palubní počítač! Tak jak to je. Tomáš psal že nemá, takže jsem zas zmaten. :cry:

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 13 srp 2010, 21:13
od Harley
Tak jestli palubním počítačem myslí tohle:

"Palubní počítač kromě jiného obsahuje kompas, teploměr, počítadlo denních kilometrů, průměrnou spotřebu paliva, dojezd, stejně tak jako čas jízdy."

.....tak potom jo. :cheche: .Tohle není palubní počítač ale normální funkce tachometru.

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 13 srp 2010, 21:35
od pallmexman
No vidíš a pak nemám bejt já neznalej z toho zmatenej..... :blb:

Re: AEV ProCal Module

Napsal: 13 srp 2010, 21:42
od Harley
Tak jako prodejní slogan je to dobrý a lákavý ale tohle mi ukazuje tachometr u HD taky. :lol: