Stránka 2 z 3
Re: Naviják
Napsal: 06 kvě 2015, 17:52
od džei džei
Ahoj Aleši.
děkuji za informaci, v průběhu června se ti ozvu na telefonu.
Nechci tady otravovat s otázkama které už má většina dávno vyřešené, takže jen tak na okraj.
Naviják chci kupovat protože budou narozeniny a lepší dárek mě nenapadl (jak napsal předseda JWC: k tomu autu patří). Jedna věc je ho koupit, ale druhá jak zamontovat. Řešení se skrytou montáží navijáku do orig. EU plasťáku se mě docela zamlouvalo. Jednak mám wranglera od začátku roku a je mě proti srsti na něm demontovat a vyhazovat funkční díly, ač plastové. Za druhé se mě právě to odsazení nárazníku docela zamlouvá, lze na něm lecos uložit/upevnit/odvézt, nemluvě o tom že jeho konstruktéři nejspíše věděli proč jej konstruují právě tak s tou deformační zónou, i když na silnice/do města. Tvou nabídku pevnostních nárazníku jsem na fóru objevil již dříve. Jsem přesvědčen že vynález plastů byl, je a bude zhoubou naší civilizace a proto jsem předpokládal že tě oslovým až se mě podaří ten plastový nějak načnout a naviják bych jen přemontoval. Toliko má první úvaha
Čím dál studuji přízpěvky na fóru tím více jsem přesvědčený

že ten postup bude lepší obrátit. Začít pevnostním nárazníkem a až potom kupovat naviják do něj pasujicí. Je mě jasné že pevnostní nárazníky pro tebe nemají tajemství a výběr/doporučení vhodného navijáku je hračkou/na rozdíl od mé maličkosti. Já prozatím vím že nepotřebuji žádný brutál, nechci žádné koťátko pro okrasu a bylo by dobré ho čím více schovat do nárazníku. Já vím

už končím...
Re: Naviják
Napsal: 06 kvě 2015, 22:24
od Myslivec ze Zlína
Re: Naviják
Napsal: 13 kvě 2015, 15:40
od Tom
jen na vysvětlenou - Josef jej nikdy nenamontoval a toho času je bez Jeepa
Do plastáku lze navíjedlo schovat, je to trošku náročnější na čas (100x měř, jednou řež) ale pro toho kdo chce zachovat OE nárazník je výsledek zajímavý. Bohužel fotky jsem neudělal... A navíjedlo ti stačí 8000lbs, china za pár korun, značkovej Warn za dvě desítky tis...
Re: Naviják
Napsal: 13 kvě 2015, 21:04
od PETARDAK
džei džei píše:Ahoj Aleši.
......nemluvě o tom že jeho konstruktéři nejspíše věděli proč jej konstruují právě tak s tou deformační zónou, i když na silnice/do města.....

jen rýpavá poznámečka, k této Tvé větě:
Ano, konstruktéři věděli a proto stvořily vzhledný a štíhlý "plasťák" na původní US-verzi JK nebo i úžasný ocelový pevnosťák, na desítkové verzi RUBICONa

a pak jim EU, se svými předpisy na ochranu chodců

, nařídila stvořit tu "hrůzu" co si kupujem na Wranglerech v evropě
p.s. bez ohledu na design, je ten předsazený plasťák velmi omezující i v lehkém terénu

Re: Naviják
Napsal: 13 kvě 2015, 21:32
od Harley
EU plasťák je chlív a degradace auta

Re: Naviják
Napsal: 14 kvě 2015, 13:29
od džei džei
Tak jo, vážení pánové děkuji za vyslovené názory. Při plánování vlastních úprav jsem potřeboval slyšet názory lidí, kteří mají na wrangleru něco za sebou. Protože mezi ně "prozatím" nepatřím, jsem vděčný za názory které pomůžou vyvarovat-se dětských nemocí / chybně směrovaných úprav. Doposud se stále ještě plazím pod, a v autě, a snažím se odhalit a pochopit všechny úpravy které nechal udělat první majitel, už mého vozu. Rozhodně nepatřím mezi obdivovatele plastů a jsem opravdu překvapen kolik ho wrangler má, důvody nemá cenu řešit. Takže nejprve přední / zadní pevnosťák, potom naviják Warn, a dál se uvidí, že. Také děkuji za informaci o Josefově nemontáži navijáku. Při nejbližší příležitosti si, s dovolením, lehnu někomu z vás pod auto, abych se podíval jak je máte naistalované. Jen mě trochu brzdí pomyšlení na STK. Plzeň kde mě auto kontrolovali při dovozu do ČR a pouštěli na silnice asi padá. Nějak se nemohu srovnat s finanční kázní mechanika který auto přivezl a má na stanici nějaké vazby. Bez nich to v tomhle státu ale nejde.
Re: Naviják
Napsal: 14 kvě 2015, 17:43
od PETARDAK

snad mohu "přihřát polívčičku, sousedního fóra"
Udělej si příští víkend výlet, na "Berounku"
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=4388 a můžeš omrkávat a sát inspiraci...
Bude tam pár (hodně) Wranglerů s pevnosťákama i navijedlama, bude tam i moje maličkost a hromada dalších, ochotných poradců a konzultantů

Kdokoliv, trochu znalejší, Ti na dvě minutky lehne pod auto a hned bude jasno o provedených a následně vhodných úpravách...
Re: Naviják
Napsal: 19 kvě 2015, 12:58
od džei džei
Děkuji za pozvání a ochotu poučit začátečníka
Do dneška jsem čekal zda někdo v kempu neodřekne chatku
Za těchto odmínek by se tam dalo jet jen na otáčku a to bych mohl nasávat pouze tu inspiraci, ne
Když už se někdo obtěžuje si v rámci ukázky lehat pod auto, sluší se mu nějakou formou poděkovat, že.
Takže se určitě potkáme na nějaké akci u níž nepropásnu včasnou objednávku noclehu

Re: Naviják
Napsal: 19 kvě 2015, 14:29
od Jeepa
Ty naděláš s noclehem.Já se těším na další noc v JKU.V posteli spím celou zimu a v létě na terase.
Re: Naviják
Napsal: 19 kvě 2015, 15:14
od Harley
Také spím v autě.Chatku jsem nikdy neměl.
Re: Naviják
Napsal: 21 kvě 2015, 08:28
od Bob Holoubek
džei džei píše:Tak jo, vážení pánové děkuji za vyslovené názory. Při plánování vlastních úprav jsem potřeboval slyšet názory lidí, kteří mají na wrangleru něco za sebou. Protože mezi ně "prozatím" nepatřím, jsem vděčný za názory které pomůžou vyvarovat-se dětských nemocí / chybně směrovaných úprav. Doposud se stále ještě plazím pod, a v autě, a snažím se odhalit a pochopit všechny úpravy které nechal udělat první majitel, už mého vozu. Rozhodně nepatřím mezi obdivovatele plastů a jsem opravdu překvapen kolik ho wrangler má, důvody nemá cenu řešit. Takže nejprve přední / zadní pevnosťák, potom naviják Warn, a dál se uvidí, že. Také děkuji za informaci o Josefově nemontáži navijáku. Při nejbližší příležitosti si, s dovolením, lehnu někomu z vás pod auto, abych se podíval jak je máte naistalované. Jen mě trochu brzdí pomyšlení na STK. Plzeň kde mě auto kontrolovali při dovozu do ČR a pouštěli na silnice asi padá. Nějak se nemohu srovnat s finanční kázní mechanika který auto přivezl a má na stanici nějaké vazby. Bez nich to v tomhle státu ale nejde.
Ahoj buď budeš mít auto ve standartu a nemusíš se rovnat s fin.kázní tvého mechanika,nebo si tam dáš vše nehomologované,nárazníky,kola, a vyletíš z STK jako ptáček,už tam budeš vložen do systému a dokud nedáš auto do původního stavu budeš mít tk jenom na měsíc.Takže pokud budeš dělat úpravy poslechni mou radu a vždy se rychle srovnej s finanční morálkou tvého mechanika,protože ten vždy projde.
Půjčoval jsem již origo.kola na TK

Re: Naviják
Napsal: 22 kvě 2015, 11:41
od džei džei
Tenhle stav je
Ještě že i svezení ve Wrangleru "standart" je požiteček

Používám ho na denní ježdění kamkoliv a i budu, takže na silnice (STK) musím. Už to co nechal upravit první majitel je částečně na STK problém. Já na autě žádné úpravy doposud nedělal, ale díky tomu mám už na

zaděláno. Vlastní úpravy si neodpustím, to se nedá. Takže vše co se vymění dobře schovat pro zpětnou montáž jednou za dva roky? Pokud úpravy nejsou nezvratné.

Pokud jde o spaní v autě tak jen na okraj. Dokud jsem jezdil na Chevroletu Blazer S-10 problém žádný. Nyní kdy se snažím doma demonstrovat výhodnost jeho výměny za skutečný Jeep, nechtějte abych na noc nacpal manželku po operaci kolena, spolu se mnou do "ne Unlimited" JK-čka. Souhlasím že k Wrangleru patří i patřičný příztup ke spaní, ale to chce čas.

Re: Naviják
Napsal: 22 kvě 2015, 13:55
od Petr Krátký
Udělejte klíčový večer a máte vyřešen problém se spaním.

Re: Naviják
Napsal: 24 kvě 2015, 10:26
od Laco
Alebo mozes spanie vyriesit takto. Podotykam, ze spat sa bude nie V , ale NA privese. Stresny stan nemam este namontovany. A v pripade dobre vydareneho klucoveho vecera je jedno, kde budes spat.
Re: Naviják
Napsal: 24 kvě 2015, 20:57
od Harley
Nevěděl jsem,že máš krátký JK.Pak chápu starost ohledně spaní.
Měl jsem XJ Cherokee,pak ZJ Grand Cherokee,v obou jsem spával ale JKU je na spaní nejpohodlnější a uvnitř největší.