Stránka 2 z 2

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 10 kvě 2009, 19:42
od Čejka Jiří
Haryku asi by to šlo svařit a ve spoji protože roh je menší než nárazník udělat svár takovou tou zvláštní trojhranou ,,elektrodou" takže by to bylo do ztracena.Nevím jenom nápad pouhý ale asi by to šlo.

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 10 kvě 2009, 20:55
od Harley
Na svařování těhle plastů nevěřím. Druhak,muselo by se to vařit s venku a tím by se narušila povrchovka. Kdyby se nárazník lakoval,tak je to jedno.Dobrousí se to,dokituje ale takhle musí zůstat neporušená ztruktůra povrchu nárazníku a tu při tomhle typu spoje nedosáhnu.
Neboj,myslel jsem i na tuhle variantu.

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 11 kvě 2009, 00:18
od Čejka Jiří
a co to svařit zevnitř a na hranách dole a nahoře?Pevnost by to mělo spoj by byl sice vidět ale bez nýtů

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 11 kvě 2009, 08:28
od Harley
To zase ten vnější spoj nebude těsně přitisknutej a bude to mít tendeci se na vnitřním sváru houpat.nevím jak to popsat,co myslím.Ten nárazník je dutej,dvoustěnej,koncovka ale už jen jednostěná.No a ty tu koncovku(roh) zasunuješ do tý mezistěny v hlavní části nárazníku. Takže nemáš možnost zavařit od spoda vnější stěnu ale svařil bys spolu jen vnitřní a to by pak fungovalo jako pant.
Ono to takhle není nějak hrozný ale přeci jen ,hladkej dizajn bez nýtů,by my štimoval víc.

Já mám ke spojování neznámejch plastů a nárazníkový jsou extra blbý na to,trochu nedůvěru. Kdysi jsem nechal svařovat nárazník u Granda. Dělali to lidi,co se zabejvaj léta svařovánímm plastů na motorkách,mají regál různejch typů svařovacích materiálů ,přesto byl ZJčkovej matroš oříšek. Nic se s ním nechtělo spojit.Ve finále se to podařilo ale sami to odhadovali tak na 80% pevnost.

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 11 kvě 2009, 10:57
od Čejka Jiří
No jó o dvoustěnosti jsem nic nevěděl protože pak je to fakt ořech z rodu kokosů.
Pak snad jenom černě eloxovaný H profil jenže při jeho ohýbání se domrvěj drážky v něm.Tak už ti zbejvá jenom choperování v podobě chromovaných lebek místo nýtů.Co nýt to chromovaná lebka a to by bylo aby se to nelíbilo :cheche: :cheche: :cheche: .V mých Jeepařsko pubertálních dobách jsem měl na YJ 84 chromovaných orlic a to byla paráda :cheche: :cheche: :cheche:
Ve Feroně v Holešovicích mají taková jakoby patentní černá víčka na trhací nýty a to by asi nevypadalo špatně.
Takovýhle spoj se musí buď dokonale zakamuflovat anebo dost zvýraznit aby vypadal jako že to je OK přímo z fabriky.

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 22 kvě 2009, 09:23
od Standa
Já bych tam místo nýtů dal matně černě nalakovaný imbusy přiměřený velikosti. Naopak by se ten spoj zvýraznil, ale nemuselo ba to vypadat špatně. Ty nejta mě tam nějak neštimujou. :wink:

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 22 kvě 2009, 09:33
od Harley
Imbusy by šly,ty mám rád ale nedostal bych se z druhý strany k matkám.

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 24 kvě 2009, 00:27
od Čejka Jiří
V té samé Feroně co jsem ti doporučoval mají v M5 a M6 hliníkové matky co se vkládají do slepých děr a tvoří jakousi ,,hmoždinku" pak bys měl vyhráno.Ty víčka na nýty ale taky good.

Re: "stubbie bumper" na JK

Napsal: 24 kvě 2009, 00:43
od Harley
Moc složitý. Imbusy jsou fajn ale v podstatě na venek neřeší nic o proti těm nejtům. Ono je v podstatě jedno jestli je na nárazníku kolečko od placatýho nejtu nebo od imbusu. Na první pohled je to stejný.

Už si pomalu na tohle zvykám a moc to neřeším.Celkovej vzhled toho nárazníku mi to vynahrazuje.Jediný řešení,který by mělo cenu,je takový aby s venku nebylo vidět vůbec. Takže jestli nejt nebo imbus s čočkovou hlavou,je vlastně jedno.